![]() |
Citat:
...då får Stekel och Gidde_Palema problem på riktigt...:lol: Mantorp imorrn: Lopp 7, nr 8 Ollisherano är galopplysten som få. Borde tillhöra de bättre här och är glömd i Ronden. Lopp 8, nr7 Laila Rivner är bättre än raden och Tony e ju Tony...:KO: |
Citat:
|
[QUOTE=Voltstart;388366]Speltekniskt, ja! Men din om Sydafrika var roligare...när utesluts Värmland?
...då får Stekel och Gidde_Palema problem på riktigt Jag har bara en känsla att Skarplöth el vad han heter får svårare att utesluta Värmland...Men man vet ju aldrig.... Kanske han försöker förpassa dem till Norske Spel? ;) |
Citat:
Tills dess framhärdar jag med mina spårspel typ ld i morn med 4 mot 4-5 /spik på björn goop mot 2 x eriksson alltså\ |
Citat:
|
1 Amigos ami. morgon måste bara finnas med. Jag lovar fan, där finns något o hämta
|
Citat:
Bla. ett träningspass med hantel och skivstång utomhus + en joggtur... Så det får bli begåvat förhandsspel, du vet... :lol: |
Citat:
Kör hårt :KO: Sätter du dubbeln blir det Tiroler :cheers: Mit Bier und gemuse |
När ska raden med den minst betrodda vinnaren vid dött lopp börja ge mer i utdelning även på streckspel? Borde ändras omgående.
Självklart ska raden med Blue Rocket ge mer... |
Citat:
//Pengar går till pengar Ps. Eller som en av mina polare, som har alldeles för mycket pegar & fritid, säger: "Lillis, det är svårt att bli rik om man är fattig" |