Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-01, 00:13   #1
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

V86 Solvalla/Åby Express


http://imgur.com/3OqyTeR

tidiga tankar - utan text
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-01, 10:00   #2
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 163
Sharp$: 259


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Snow Flake Goj spikas på allt om den är under 10% på onsdag! Folk är fulla och blinda... Var ju helt fantastiskt bra sist.
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-01, 10:15   #3
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Scherlock Visa inlägg
Snow Flake Goj spikas på allt om den är under 10% på onsdag! Folk är fulla och blinda... Var ju helt fantastiskt bra sist.
Håller med till fullo!
Heroisk senast. Bella Luga i samma lopp ska nu kanske gå barfota och kubbning mellan dessa kan bädda för Linderoths eller Berhgs häst, tänker jag.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-01, 11:23   #4
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Tycker själv att 6 Deepdish är självskriven i det här loppet (V86:6) och över 1640m. Tror på spets och slut faktiskt med tanke på form och läge. Inte många andra i loppet som gjort de tiderna (vid vinst!) och senast visade han att han har styrkan att hålla över längre distanser också. Spikas av mej!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-01, 21:30   #5
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Scherlock Visa inlägg
Snow Flake Goj spikas på allt om den är under 10% på onsdag! Folk är fulla och blinda... Var ju helt fantastiskt bra sist.
Trodde jag skulle få ha den själv denne gång jo den var ruskigt bra senast och vinner lopp när som helst den där Snow flake goj


Tycker också att Amazon Am står snuskigt billigt inne i loppet i avd8. Nästan inpå en staffspark!?


Låset i avd1 3-5 - rygg ledaren och spetshästen! Åby = mumma!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-01, 21:59   #6
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Trodde jag skulle få ha den själv denne gång jo den var ruskigt bra senast och vinner lopp när som helst den där Snow flake goj


Tycker också att Amazon Am står snuskigt billigt inne i loppet i avd8. Nästan inpå en staffspark!?


Låset i avd1 3-5 - rygg ledaren och spetshästen! Åby = mumma!
Du ser att det är innerspår o 20 meters tilägg för amazon am, straffspark är det för hero sjöhammar som sitter i spets och har visat riktigt fin form på slutet.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-01, 22:06   #7
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Du ser att det är innerspår o 20 meters tilägg för amazon am, straffspark är det för hero sjöhammar som sitter i spets och har visat riktigt fin form på slutet.
jo jag såg att det var innespår och 20 meter på tillägg, klart att 6an kan leda länge men har inte samma hårdhet som Amazon am, amazonen har ju ca 12 ggr mer pengar på sig än denne.... Hästen har en helt annan hårdhet, kommer spika, men alla väljer sitt öde, kanske blir det plattfall men man måste våga tro på sina ideer..

Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-01, 22:16   #8
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
jo jag såg att det var innespår och 20 meter på tillägg, klart att 6an kan leda länge men har inte samma hårdhet som Amazon am, amazonen har ju ca 12 ggr mer pengar på sig än denne.... Hästen har en helt annan hårdhet, kommer spika, men alla väljer sitt öde, kanske blir det plattfall men man måste våga tro på sina ideer..

Självklart måste man tro på sina idéer. Reagerade bara på att det skulle va en straffspark. Svårt att ta 20 meter på sprint. Sprint är dessutom ett minus för amazonen.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-02, 05:12   #9
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Mölndal
Inlägg: 507
Sharp$: 789
Standard

Rugiada dei rex och explosive De vie tycker jag är klart mest intressanta om man kollar till strecken just nu! Nån som vet om Explosive är startsnabb?

Hero sjöhammar betalar jag inte för om han blir favorit.
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-02, 06:53   #10
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 163
Sharp$: 259


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Rugiada dei rex och explosive De vie tycker jag är klart mest intressanta om man kollar till strecken just nu! Nån som vet om Explosive är startsnabb?

Hero sjöhammar betalar jag inte för om han blir favorit.
Explosive är snabb från start, har gått iväg bra från både volt och bakom bilen. Sen om det räcker för att hålla ut Hero Sjöhammar från springspår? Det tror jag inte...
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-02, 07:48   #11
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6237
Standard

Hero Sjöhammar är fullständigt iskall då han tvingas gå med bakskor imorgon. Gross Weight leker hem loppet om han går felfritt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-02, 08:15   #12
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Så kan det bli, men jag gillar Explosive de Vie.

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Hero Sjöhammar är fullständigt iskall då han tvingas gå med bakskor imorgon. Gross Weight leker hem loppet om han går felfritt.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-02, 10:17   #13
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6237
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Så kan det bli, men jag gillar Explosive de Vie.
Han är klar 2.a häst bakom Grossen i mina ögon. Morgondagens mest "chanslösa" är Speed D.
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-02, 11:20   #14
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Blir troligen spik på O Grady och Snow flake goj, låser i avd5 på 1-5 och lyfter fram skrällen Pelikan trio som har fått dryga spår i nästan varje lopp nu. Snällare upplägg och det kan vara dags! Blir bortglömd! i sista tror jag mest på amazonen men man vill inte sitta med en spik till sista (får gråa hår) vill passa på att lyfta fram Gross Weigt som jag tror på om han fixar spåret.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-02, 11:22   #15
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Avd4 Blue Rocket är grym just nu
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td