Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Solvalla/Åby Express (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22288-v86-solvalla-aby-express/)

trance_error 2014-12-02 16:50

Lotuscherie springer barfota ffg.

draken 2014-12-02 17:07

Ska man gå på O Grady. Var det inte soppatorsk lite väl tidigt senast för att få godkänt.
Som Flemming brukar göra så pratar han säkert upp O Grady och ner Jumble Ås. Och då vet alla att det slutar med en enkel speedsegar för Jumble Ås.

Lite körning mella Underpaid och Octopus borde ge Queasy ett drömlopp. Jag spikar som alltid:p

Gross Weight känns också klar.

Mina 3 troliga spikar i morgon
Jumble Ås,Queasy och Gross Weight.

yoozoo 2014-12-03 02:24

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 387997)
Morgondagens mest "chanslösa" är Speed D. :whistling:

Nja det är väl lite och ta i!

Kanske att han för en gångs skull slipper att göra grovjobbet och speedar förbi över upploppet, absolut ingen spik men tveksam form på både Hamdalla och Rocket Zet, Melander har fyra pållar med i loppet dags för High Stage (2%)?

Mest spelvärda just nu tycks vara 9 västerbo Highflyer i avd 4, har en känsla att denna är på G och trots kort så är han klart streckvärd till 5%!

Spikarna hamnar tråkigt nog på Deepdish och Darling Boko och jag kommer fortsatt jaga Rugiada Dei Rex i sista^^

Favoriten som vi ska försöka fälla är Dencos Nemo Kilab trots att distansen är ett plus kan jag inte vara utan Odin Töll och kanske Tack Wee (3%)som en rolig kantboll (TT lirade utgång senast på V75 Bjerke)

Lycka till med liret!

putte64 2014-12-03 10:55

Sorry, fel tråd....

DIF 2014-12-03 11:04

Inne i en svacka men hoppas komma ur den nu, intressant omgång. Ser massor med djur som är glömde som jag tycker borde ha god chans.
Super Otto - var snuskigt fin senast, lika bra igen så ska det vara toppchans till 7%
Max Bob och Mt Follow Me måste streckas, lillsvanen för stor favorit.
Blue Rocket vinner en gång om året, har form nu och läget, kan gå till 2%
Inte ofta man vill singla Falsig, men Odin Töll kan vara en bra spik.
Snow Flake Goj, jäkla bra senast, samma igen så måste den vinna nu. 8% är ett fynd!
Sista borde gå att lösa med Gross Weight och Explosive de Vie

Ser ut att jag har råd att gardera både o'Grady och darling Boko även om båda säkert vinner.

Nu får vi se om det vänder.

spalato 2014-12-03 11:12

Darling Boko kanske tvingas gå med skor. Minus i så fall. Ska garderas då.

spalato 2014-12-03 11:14

Citat:

Ursprungligen postat av yoozoo (Inlägg 388140)
Nja det är väl lite och ta i!

Kanske att han för en gångs skull slipper att göra grovjobbet och speedar förbi över upploppet, absolut ingen spik men tveksam form på både Hamdalla och Rocket Zet, Melander har fyra pållar med i loppet dags för High Stage (2%)?

Mest spelvärda just nu tycks vara 9 västerbo Highflyer i avd 4, har en känsla att denna är på G och trots kort så är han klart streckvärd till 5%!

Spikarna hamnar tråkigt nog på Deepdish och Darling Boko och jag kommer fortsatt jaga Rugiada Dei Rex i sista^^

Favoriten som vi ska försöka fälla är Dencos Nemo Kilab trots att distansen är ett plus kan jag inte vara utan Odin Töll och kanske Tack Wee (3%)som en rolig kantboll (TT lirade utgång senast på V75 Bjerke)

Lycka till med liret!

Tror att 2 Queasy slutar i striden. Undrar om TT spikar?

Major 2014-12-03 11:37

Citat:

Ursprungligen postat av DIF (Inlägg 388145)
Inne i en svacka men hoppas komma ur den nu, intressant omgång. Ser massor med djur som är glömde som jag tycker borde ha god chans.
Super Otto - var snuskigt fin senast, lika bra igen så ska det vara toppchans till 7%
Max Bob och Mt Follow Me måste streckas, lillsvanen för stor favorit.
Blue Rocket vinner en gång om året, har form nu och läget, kan gå till 2%
Inte ofta man vill singla Falsig, men Odin Töll kan vara en bra spik.
Snow Flake Goj, jäkla bra senast, samma igen så måste den vinna nu. 8% är ett fynd!
Sista borde gå att lösa med Gross Weight och Explosive de Vie

Ser ut att jag har råd att gardera både o'Grady och darling Boko även om båda säkert vinner.

Nu får vi se om det vänder.

Då ska du få lite uppskattning i svackan!

capone 2014-12-03 11:48

Tror jag har hittat en vinnare före V86 på Åby
V4 Avd2. Global Respons

yoozoo 2014-12-03 13:26

Citat:

Ursprungligen postat av spalato (Inlägg 388149)
Tror att 2 Queasy slutar i striden. Undrar om TT spikar?

Visst är Queasy ett måstestreck om inte chansspik till och med, tycker dock att han är för opålitligt för att spikas, trots god möjlighet att någon i favoritduon rinner undan kommer jag att strecka Västerbo Highflyer som kan blanda sig i slutstriden om rätt lopp.

spikpaddy 2014-12-03 13:40

Citat:

Ursprungligen postat av capone (Inlägg 388151)
Tror jag har hittat en vinnare före V86 på Åby
V4 Avd2. Global Respons

http://bloggar.aftonbladet.se/travspelsbloggen/

Är dem här inne och snokar efter tips;)

spikpaddy 2014-12-03 14:17

Provlopp med Dreams take time. (Nummer 5)

https://www.youtube.com/watch?v=AMVi...qC6C2SoSVk0Exw

Resultat/Startlista

http://www.jagersro.se/uploads/file/...lopp141106.pdf

Vad tror ni om den ? Borde väl bli lite tufft för den att vinna comebacken?

softpojk 2014-12-03 14:38

Kul att läsa hur spelvärde tänker....

Undrar om dom hatar Bergh :D

trance_error 2014-12-03 14:46

Tidig inlämning

3 M.T. Harmony
6,7,10,11
3,5,8
1,2,3,4
1,2,5,6,7
2 Snow Flake Goj
3 Darling Boko
2,5

Kyodai 2014-12-03 14:58

Nä nu får det vara nog! Annat att syssla med på eftermiddag och kväll.
Gör ett tidigt spel med spikar som "alla andra" - dvs Hamdalla och Darling Boko.

Inget märkvärdigt och inte mycket att visa upp för expertisen här. Kul vara med
iaf och visst ser väl dd 3-2 bra ut -- till lagom miniodds :p