Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Solvalla/Åby Express (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22288-v86-solvalla-aby-express/)

spalato 2014-12-01 01:13

V86 Solvalla/Åby Express

http://imgur.com/3OqyTeR

tidiga tankar - utan text

Scherlock 2014-12-01 11:00

Snow Flake Goj spikas på allt om den är under 10% på onsdag! Folk är fulla och blinda... Var ju helt fantastiskt bra sist.

spalato 2014-12-01 11:15

Citat:

Ursprungligen postat av Scherlock (Inlägg 387745)
Snow Flake Goj spikas på allt om den är under 10% på onsdag! Folk är fulla och blinda... Var ju helt fantastiskt bra sist.

Håller med till fullo!
Heroisk senast. Bella Luga i samma lopp ska nu kanske gå barfota och kubbning mellan dessa kan bädda för Linderoths eller Berhgs häst, tänker jag.

hugotheboss 2014-12-01 12:23

Tycker själv att 6 Deepdish är självskriven i det här loppet (V86:6) och över 1640m. Tror på spets och slut faktiskt med tanke på form och läge. Inte många andra i loppet som gjort de tiderna (vid vinst!) och senast visade han att han har styrkan att hålla över längre distanser också. Spikas av mej!

Klanke 2014-12-01 22:30

Citat:

Ursprungligen postat av Scherlock (Inlägg 387745)

Trodde jag skulle få ha den själv denne gång ;) jo den var ruskigt bra senast och vinner lopp när som helst den där Snow flake goj

Tycker också att Amazon Am står snuskigt billigt inne i loppet i avd8. Nästan inpå en staffspark!?

Låset i avd1 3-5 - rygg ledaren och spetshästen! Åby = mumma! :hattenav:

Om_sommaren 2014-12-01 22:59

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 387968)
Trodde jag skulle få ha den själv denne gång ;) jo den var ruskigt bra senast och vinner lopp när som helst den där Snow flake goj

Tycker också att Amazon Am står snuskigt billigt inne i loppet i avd8. Nästan inpå en staffspark!?

Låset i avd1 3-5 - rygg ledaren och spetshästen! Åby = mumma! :hattenav:

Du ser att det är innerspår o 20 meters tilägg för amazon am, straffspark är det för hero sjöhammar som sitter i spets och har visat riktigt fin form på slutet.

Klanke 2014-12-01 23:06

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 387970)
Du ser att det är innerspår o 20 meters tilägg för amazon am, straffspark är det för hero sjöhammar som sitter i spets och har visat riktigt fin form på slutet.

jo jag såg att det var innespår och 20 meter på tillägg, klart att 6an kan leda länge men har inte samma hårdhet som Amazon am, amazonen har ju ca 12 ggr mer pengar på sig än denne.... Hästen har en helt annan hårdhet, kommer spika, men alla väljer sitt öde, kanske blir det plattfall men man måste våga tro på sina ideer..

:cheers:

Om_sommaren 2014-12-01 23:16

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 387972)
jo jag såg att det var innespår och 20 meter på tillägg, klart att 6an kan leda länge men har inte samma hårdhet som Amazon am, amazonen har ju ca 12 ggr mer pengar på sig än denne.... Hästen har en helt annan hårdhet, kommer spika, men alla väljer sitt öde, kanske blir det plattfall men man måste våga tro på sina ideer..

:cheers:

Självklart måste man tro på sina idéer. Reagerade bara på att det skulle va en straffspark. Svårt att ta 20 meter på sprint. Sprint är dessutom ett minus för amazonen.

whalz 2014-12-02 06:12

Rugiada dei rex och explosive De vie tycker jag är klart mest intressanta om man kollar till strecken just nu! Nån som vet om Explosive är startsnabb?

Hero sjöhammar betalar jag inte för om han blir favorit.

Scherlock 2014-12-02 07:53

Citat:

Ursprungligen postat av whalz (Inlägg 387987)
Rugiada dei rex och explosive De vie tycker jag är klart mest intressanta om man kollar till strecken just nu! Nån som vet om Explosive är startsnabb?

Hero sjöhammar betalar jag inte för om han blir favorit.

Explosive är snabb från start, har gått iväg bra från både volt och bakom bilen. Sen om det räcker för att hålla ut Hero Sjöhammar från springspår? Det tror jag inte...

varulv 2014-12-02 08:48

Hero Sjöhammar är fullständigt iskall då han tvingas gå med bakskor imorgon. Gross Weight leker hem loppet om han går felfritt.

putte64 2014-12-02 09:15

Så kan det bli, men jag gillar Explosive de Vie.

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 387990)
Hero Sjöhammar är fullständigt iskall då han tvingas gå med bakskor imorgon. Gross Weight leker hem loppet om han går felfritt.

varulv 2014-12-02 11:17

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 387991)
Så kan det bli, men jag gillar Explosive de Vie.

Han är klar 2.a häst bakom Grossen i mina ögon. Morgondagens mest "chanslösa" är Speed D. :whistling:

Klanke 2014-12-02 12:20

Blir troligen spik på O Grady och Snow flake goj, låser i avd5 på 1-5 och lyfter fram skrällen Pelikan trio som har fått dryga spår i nästan varje lopp nu. Snällare upplägg och det kan vara dags! Blir bortglömd! i sista tror jag mest på amazonen men man vill inte sitta med en spik till sista (får gråa hår) vill passa på att lyfta fram Gross Weigt som jag tror på om han fixar spåret.

capone 2014-12-02 12:22

Avd4 Blue Rocket är grym just nu