Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Solvalla/Åby 10/12 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22350-v86-solvalla-aby-10-12-a/)

Lillis 2014-12-10 21:57

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 389954)
Ja han o snubben på Östersundstravet är överlägset bäst att leverera vettigt inför streckspelen

absolut!

Nu va det inga jättesummor, fick in 50 spänn på 1-5. Gjorde väl att kvällen gick runt nollan.

man började ju med att byta spikar på AWI och EdV, kändes ju skitbra:idiot:

Gardera Frozen va ju också ett smart drag:no:

Men men man är ju luttrad

softpojk 2014-12-10 22:00

Jaja.. Plus efter dagen ivarjefall, är väl det som räknas om man plockar bort känslorna?

coolmanriver 2014-12-10 22:01

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 389956)
Namn på snubben i Östersund?

Han som snackar inför varje streckspel på banan(Malmrots mentor)kommer inte ihåg hans namn,men du får väl lyssna nästa gång dom har V4a eller V6

dado 2014-12-10 22:09

grattis alla som vann idag, bara börja plugga v64 örebro imor, bar plombier kan ej förlora eller

coolmanriver 2014-12-10 22:11

Hej Migge Bert Magnusson hette han,hittade en länk med tips inför morgon där han snackar
http://ostersundstravet.com/video.ph...842&fpid=14694

Sorry fel dag för tips men nu vet du vem han är iaf

MikaF 2014-12-10 22:19

Känns ändå bra att 8 rätt börjar ge lite pengar.....skrällsäsongen har börjat :KO:

Steffe1988 2014-12-10 22:21

Varför blev amazon diskad idag missade loppet.. :(.

Fan hade en fyrling med den som plats spel. Till odds 128 :/

MikaF 2014-12-10 22:21

Citat:

Ursprungligen postat av Steffe1988 (Inlägg 389965)
Varför blev amazon diskad idag missade loppet.. :(.

Fan hade en fyrling med den som plats spel. Till odds 128 :/

p.g.a galopp

doob 2014-12-10 22:33

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 389940)
Lever med ett system fortfarande.

2-3-5-8-9-11-12
och ALLA i sista!

Kör DD 2-12 mot 5!

Herregud....... Kan inte säga otur tyvärr.... Uselt

MikaF 2014-12-10 22:37

Ivar på Bjertorp trav var ganska rätt ute med spik på Reijos Jänkare och en liten varning för Sci Win. har inte hans rad här nu så vet inte om det gick hela vägen. men resonemanget var bra.

softpojk 2014-12-10 22:38

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 389969)
Herregud....... Kan inte säga otur tyvärr.... Uselt

Uslet att jag inte plockar mer 1:an, 1:an var given för mig i efterhand. Jag visste nästan att den skulle vinna. Var 99.99% på 5:an i sista då den var med på DDn. Men ska du snacka om uselt, mannen du e fucking kass själv. skillnaden är väl att du följt trav x antal mer år än mig, och jag ligger bra mycket mer plus än dig.

Men kollar man resultat i efterhand och inte hur loppen körs, så kanske det är som du säger.

Hur många system fick du 8 rätt på idag?

Men kan hålla med om att jag gör misstag ibland, så är det när man är ny på något. men kom inte och va uppkäftig på nätet, du framstår som en jävla nolla bara. sen kolla hur många ggr du bölat här när du bommat något.. pinsam_pojke_12

doob 2014-12-10 22:47

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 389971)
Uslet att jag inte plockar mer 1:an, 1:an var given för mig i efterhand. Jag visste nästan att den skulle vinna. Var 99.99% på 5:an i sista då den var med på DDn. Men ska du snacka om uselt, mannen du e fucking kass själv. skillnaden är väl att du följt trav x antal mer år än mig, och jag ligger bra mycket mer plus än dig.

Men kollar man resultat i efterhand och inte hur loppen körs, så kanske det är som du säger.

Oj? Det var känsligt? Gödslar gärna beröm men vet bättre än att försöka polera en bajskorv. Går inte. Generalmiss av dig och det var min reflektion. Ledsen om det tog hårt. Ber om ursäkt i så fall. Det var inget personligt!

Om mitt netto över tid har du ingen aning om "mannen" och kukmätning sysslade jag med i duschen på mellanstadiet men säg såhär... Jag har inget att vare sig frukta eller skämmas över....

MikaF 2014-12-10 22:47

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 389971)

Tycker att din kommentar nu nog är mer pojkaktig än soft. Drick inte finwhiskyn om du inte kan balansera kommentarerna. doob är en av dem som bidrar till att det här är ett läsvärt forum, och du kan säkert bidra också.

softpojk 2014-12-10 22:47

mmm

softpojk 2014-12-10 22:49

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 389973)
Oj? Det var känsligt? Gödslar gärna beröm men vet bättre än att försöka polera en bajskorv. Går inte. Generalmiss av dig och det var min reflektion. Ledsen om det tog hårt. Ber om ursäkt i så fall. Det var inget personligt!

Om mitt netto över tid har du ingen aning om "mannen" och kukmätning sysslade jag med i duschen på mellanstadiet men säg såhär... Jag har inget att vare sig frukta eller skämmas över....

Mäta kuk eller styrka är inte heller min grej, men kalla någon usel.. såhär är väl rätt onödigt? Jag insåg min miss i typ Avd 3. Var lite halvnojjig, trodde dock 1an skulle ligga rygg på ledare och vinna open strecht. nu vart det inte så. men kalla någon man inte känner usel på ett online forum tycker jag bara är fegt.