![]() |
Är det regnet som börjar ställa till det med banan med tanke på alla galopperna i avd 2 ?
Var ju bra att man spikade i alla fall för hade nog krävts helgardering för att hitta vinnaren. |
berglöf är en pratglad jäkel. Han börjar tugga med andre redan innan mållinjen:)
|
Så ja fint med en skräll =).
Synd Niveau en tog plats :/ |
:hurt:
Citat:
Vad tar vi med oss för visdom kring detta? Nytt kapitel i travbibeln?:sad44::hurt: |
Åby 64 20141220 V5
Avd-1: 2, Res: 7 Avd-2: 1,3,5, Res: 9 Avd-3: 1,2,3,4,6,9,10,12,13,14,15, Res: 8 Avd-4: 2,9, Res: 4 Avd-5: 1,2,3,7, Res: 4 System: 1 264 rader * 1 * 1,00 = 264 kr |
Citat:
Nu kan det bli bra omsättning på V5 när alla torskar ska hålla lördagen vid liv...... |
Flyttar inte Berglöf ut Eklundh för luckan? (kanske part i målet då jag hade med 9:an.......)
|
V75 kan börjar med det onda 666 ?
|
Citat:
Kan säga att jag inte tvekade en sekund på grund av värmningen eller provstarten idag och det är väldigt sällan jag gör det. Brukar bara le när de sitter i liven och pratar ner/upp hästarna på grund av värmningen. Har jag lagt 20-50 timmar på en omgång så tror jag mer på det arbetet än att jag sedan ska börja stuva om i systemen sista kvarten innan inlämning. Man har ju sett de flesta hästar och har ett hum om hur de ser ut och alldeles för ofta har de som gör värmningarna inte ens koll på hur hästarna brukar se ut. Sena balansändringar tycker jag är värre i sånna fall. |
Citat:
|
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-12-20 Bana: Åby, omg. 64 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 2 Knows Nothing* 2 1, 3, 9 3 1, 4, 8, 9, 11, 12, 13 4 2, 4, 9 5 3, 7 Vadet gäller startnummer 126 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 126,00 kr Kvittonummer: A784 8218 27C1 black |
Blir över 2 mille oms. på V5
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-12-20 Bana: Åby, omg. 64 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 2, 3 2 1 Priamo Caf 3 10, 12 4 2, 9 5 3 West Wing Vadet gäller startnummer 8 rader x 50 x 1,00 kr Totalt: 400,00 kr Kvittonummer: EF00 8898 83C3 1141 |
tvillingen 2,3 bör vara klar här känns det som
|
Pyspunka på Reijos träning som vanligt...
RED: Arazi e 2:a!:claps: |
Det blev ju perfekt det där.
|
Som sagt, den ska inte köras i spets.
Hade dessutom bara gått 14 / 2140. Citat:
|
Då var den bluffen synad. 71%! Hahahaha :D synd man åkte i andra
|
Det måste ha varit en av de sämsta hästarna någonsin med över 70 procent av insatserna. Man var tveksam på den klena vinnartiden senast men gick ändå i fällan och nästan spikade på alla hyllningarna av experterna i facktidningar och hos betaltjänster.
Men kul att se att Dreams Take Time är tillbaka. Helt överlägsen. |
Vilken bluffavorit. Totalt kass hahaha. Orkade inte en meter på medel.. Kuuuk. Fan skulle jag spika lusen på v5 för. Förbannat dåligt. BUUUU till mig själv.
|
Härligt Jonny! Och dtt!
|
Väldigt bra värde efter första V5.
|
Riktigt surt att man sprack i avd 2 på 6 st hästar... Och med både 9an och 10an så pass nära. Dåligt.
|
klanke är nog lite svettig nu! håller tummarna för dig
|
märkligt att christoffer inte lyckades få ner arazi boko i rygg på favoriten. Men han verkad lite oreglerbar i första sväng där
|
Citat:
|
Citat:
|
Helvete vad bra det ska gå idag då. Räcker det inte med att man är bakis som as. Skall tydligen straffas hårt för det.
|
baksulorna var tunga att bära på upploppet:)
|
Väldigt svag insats av Priamo Caf när värsta motbuden hoppat. Innerspåret?
|
Redan hos Å.Svanstedt visade F.Nilsson att tempobedömning INTE var hans starka sida...
|
Idag hade det behövts en riktigt stor spelkassa för att vara med. Ännu en vinnare i avd 4 där det närmast krävts helgardering för att överleva.
|
En så läcker Grasso-styrning :clap::clap:
|
187 000 i värde efter 4 lopp utan jackpot är inga dåliga papper för dom som är med.
|
Helt klart spår 6 som gäller idag. Blir vinnarspel på alla resterande från spår 6 nu! :drunk:
Pedro Bi i sista till 25ggr blir mumma :) |
Citat:
|
om ingen kunde hitta 6 eller 7 rätt kan det blir bra betalt på 5 rätt eller?
|
|
Citat:
|
Citat:
|