![]() |
Tjohoo! Fick i alla fall 5 rätt!
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-12-20 Bana: Åby Spelform: V75, omg. 66 Avd Ordinarie hästar 1 6 October Kronos 2 1, 9 3 2, 3, 7 4 3, 4 5 1, 12 6 4 Odin Töll 7 3, 7 Vadet gäller startnummer 48 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 24,00 kr Kvittonummer: A320 0A3C 4D63 9101 Utbetalt: 468,00 kr Är lycklig! :thumbup: |
Citat:
|
Citat:
Gidde bommade på hemmahästen skrev han ju här tidigare... |
Önskar systemet var mitt men det var/är det inte i det här fallet. Fick 6 rätt, sprack på Berglöf i andra..
|
Citat:
1 spik och 40 sexor ger viss indikation. Då ska väl de sex garderingaloppen i genomsnitt innehålla mer än 7-8 hästar ? Ett system som ser ut så här skulle ge 40 st sexor och 666 femmor 1x7x7x8x8x8x8 = 200 704 rader Det har således kostat över 100 000 kr att lämna in ett matematiskt system som ger så många sexor och femmor som värmlandssystemet idag. Det är väl inte så många i Värmland som har sådana spelkassor ? |
Citat:
Vore kul om en spelare som hänger här och dessutom gillar förutsättningarna för omgången som sådan plockar in miljonen dock! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det står ju t ex att ett system från Österrike idag kostade 45 kr och innehöll 1 st 7a, 10 sexor och 30 femmor. Jag tror inte den spelaren totalt hade lirat för 45 kr. |
Det är en flerbong, annars kan du inte få 40 sexor.
Citat:
|
1x3x5x8x9x9x12 = 116.640 rader, och då stämmer sexor och femmor med vinstlistan.
|
Nej, det är en flerbong.
Finns inga lopp med 41 hästar du kan spricka i, och då kan du inte få¨40 sexor. En insats på ca. 5*2900 ger det resultatet. Citat:
|
Citat:
Då är det 1x3x5x8x9x9x12 som gäller. |
Citat:
|
Du kan bara få 1 sexa för varje streck du har i loppet du bommar.
Citat:
|
Ok, då ger jag mig !!!
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
V75 idag är ju ofta avancerad matematik. Det är väl snart bara nybörjare och Harry Boyare som sitter och lirar raka matematiska system på V75 när dagens reduceringsverktyg ger enorma möjligheter att skapa väldigt mycket bättre system än så.
Spelar man matematiskt så tror man ju att alla hästar man betalat för i resp lopp har precis lika stor chans och är precis lika spelvärda. |
Citat:
|
Fan hade man spikat West Wing i sista som man tänkte och garderat avd 3 istället så hade man satt 7 rätt idag.
Va rätt ute på Kamanda som jag trodde på även på plats spelet =). Trist när man hade ett bra system men valde spika fel ställe. Spik avd 1 eller 6 så hade potten varit min med :/. Fick iaf en 6a och 5or |
Citat:
|
Någon som har ett hum vad sexorna gett om Dante vunnit?
|
Citat:
|
Har någon en teori på hur i helvete det kunde bli så bra betalt på V75 den här omgången? Jag har jobbat dygnet runt och kollade bara några minuter på startlistorna och har heller inte sett omgången, enbart resultatet, och förstår inte riktigt...undantaget volt-stoloppet (som är en lopptyp man med fördel utgångar i) vad det just de lopp det smällde i som hade bästa förutsättningar för just skrällar. Dreams Take Time given att ta med om man garderar och man behövde inte många streck för att köpa loppet. De tre favoriterna som vann var inte de största som vann, men uppenbarligen streckvärda och mycket högt upp på listan över tänkbara spikar. Och det var ingen jackpott...
Nåväl, god jul på er! Nu ska jag titta lite på listorna till uppesittar-omgången! Ingen jackpott men den omgången är tradition! |
Citat:
|