![]() |
Citat:
Fortfarande kär i dig. |
Citat:
Forumet bygger väl på att man ger och tar? Både favoriter, skrällar och avslag. Då blir det hjälp på traven även för en själv till slut. Det öppnar upp ögonen för nytt. Missunnsamma travspelare är endast sorgliga! Jag värderar signaturerna här efter hur de värderar både bra och dåliga hästar. Framförallt gillar jag de som vågar sticka ut hakan med mindre spelade hästar och kan motivera varför de har förhoppningar på hästen. Hellre att de sticker ut och har fel ofta än aldrig gör det. Sedan blir träffprocenten en måttstock såklart. Själv försöker jag ta med mig förslagen och värdera dem på några starters sikt... Nä, jag bjuder själv inte ut alla mina skrällidéer, men många av mina riktiga EVENTUELLA godbitar slänger jag ut. Det är ju grunden för att det ska vara kul att snacka trav. Hur roligt är det att bara återge favoriter eller misslyckade "rensare"? Blir ingen vunnen respekt på det, ju. På streckspel blir det tillräcklig rens ändå oftast. Hur många tror ni ryggar er här, egentligen? Vill ingen Jinxa är forumet dött, självklart. Imorrn på Bollnäs V4:a ska jag spika 9 Stöten. En av hästarna jag tidigare hittat i lopparkivet och lanserat här som högst aktuell. Ingen tackade för bra tips efteråt, så jag förmodar att ingen ryggade till 11,8ggr? Denna gång tippar jag hästen bara för att jag vet om att den har riktigt bra fart för klassen och som tack för senast, motståndet har jag inte värderat lika bra. Spik på Tony i 1:a upptill! Sedan hoppas jag på 2 skrällar. Nä, SO, AndyMart , Stekel och Nicklas J är väl de jag kommer på nu direkt, som kommer med väl värderade oddsare/lågprocentare i parti och minut. Respekt!:thumbup: |
För att klargöra så vann inte mina egna system, även så brukar jag ofta posta innan, men anser väl att man kanske inte behöver posta om man köper andel, har ofta & länge köpt andelar av Frukt i Trollhättan. Dock inte varje speldag men då och då & det är något jag inte tänker sluta med ovasett hur mycket jag vinner själv, dem är väldigt duktiga och framförallt så otroligt trevliga och snälla, jag kanske inte alltid skriver en bok om mina idéer, men det har mer att göra med att jag är lat. Fick dela 220 000:- på tio andelar igår. Så jag är nöjd med 22 000:- in. Där jag oftast vinner är luncherna, V64 & V75 brukar oftast vara pengar tillbaka för min del. Men det är väl bara kämpa på så är man där tillslut? F.ö inte spelat på trav så som jag spelar i skrivande stund. Intresset har ökat radikalt för sporten, sen har även spelkassan ökats rätt saftigt så då gör det väl möjigt att hålla på lite "seriösare" också. Men jag är långt ifrån vad några här på forumet är, vinsterna börjar bli mycket större & haglar in tättare så det är kul. Jag uppskattar alla som postar tips och ideer och motiverar varför. Själv är jag inte där än. Men snart kanske!
Lycka till alla i framtida spel och god jul, diggar dem flesta här på forumet. Fortsätt med det ni gör. :) |
Citat:
|
Citat:
Tusen tack! :cheers: |