![]() |
V86 16/12
Märks att Julen nämar sig, nu kör vi:cheers:
|
Hur märks det
|
Citat:
|
Jap. Ska på julbord i morgon samtidigt och i samma stad som det körs V86 :(
Utdelningen lär avgöras på Solvalla dock. Erik A kör Zelda Zonk och Sucre och båda ser ut att bli gigantiska favoriter. |
2.3.10.12
3 Zelda Zonk 5.6.9.10.12 4.8 1.10 12 Vicky Corner 3 Shogun D.K. 2.3.8.10.11.12.13.15 |
Citat:
Bara hoppas Pers hästar inte tappat formen med allt strul som är. Fin Zelda, hoppas Pers orkar välta favoriten trots doobs hets. OBS! Detta ,ovanstående inlägg skrivet innan TT släpptes om shooter tror annat.. :P |
Citat:
|
Citat:
|
Vågar man chansspika Perls Fortune?? nån info om hästen tacksam
|
Citat:
|
Citat:
|
Kanske håller spets.
Har bara kollat lite snabbt och tror det är Next To None Sib emot. Citat:
|
Här är grunden på systemet som ska byggas på.
1 3 Rive Gauche 2 1, 3 3 6 Calvados In 4 4 Sucre 5 1 Maffioso Face 6 4 Gigant Proud 7 3 Shogun D.K. 8 12, 13, 15 |
Citat:
Ronden intervju. |
|
Citat:
Tänk om man hade facit på förhand |
Citat:
|
Som jag ser det sitter minst 5 vinnare inom ramen...
Citat:
|
Citat:
Men kvittar, ska fira min 9 dagars ledighet i kväll och är säkert full då V86 börjar och missar allt iaf hahahaha |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Fan, då kan ja gratta dig till 8 rätt redan nu i princip? :claps: |
Nej, för jag kommer inte spela den raden.
Det som är sannolikt är sällan lönsamt. Citat:
|
Man kan ju tro att Erik väljer mer offensivt upplägg med Vicky corner ikväll. Har spurtat som ett gehu två gånger i rad nu och är nog första häst för mig i det loppt trots uselt läge.
Funderar i övrigt på att spika fleming med go johnny go. tror det kan gå undan i det loppet. Nån som sett nått vad fleming har att säga angående hästen? |
Citat:
|
täta starter på maffioso face är ett frågetecken. Thornberg som är en optimist ligger inte så högt i snacket på afronbladet heller. Bazire brodde var nära paramount sist och förbättrad efter omlagd träning. nerstruken ett spår och blixtsnabb bakom bilen. omgångens fynd!
|
Era tankar om 6 Quick Fix? Borde inte Lufti JR köra in den ikväll??? :clap:
|
Citat:
|
Citat:
Blir väl tiroler om den sitter som en smuck.. Väl inkommen efter träningspass utomhus - sitter och funderar in ett joggpass circus klockan 13 också. Livet är härligt..:thumbup: |
Synd på bakspår för Prins Alf.
Gjorde ju rätt så bra lopp senast :). |
Ordinarie Reserver
V86-1 1, 3, 6, 10, 12 - Rive G håller man högt, Jeppe kör med ett stort självförtroende för dagen... V86-2 3 Zelda Zonk - gillas, fin inställning! V86-3 7, 8 - Eagle Shot är en läcker travare, snabb ut och spelvärd! V86-4 4 Sucre s-snabb, vinner oavsett position? V86-5 8 Keeping Julia - gillas mosar allt!!!!!? V86-6 3, 4, 7, 12 - Gigant P från start till mål? Ojämn! V86-7 3, 4, 6, 8, 10 - Adrian lurar Pilenberg... V86-8 15 Caramella bf - överlägsen dessa! Formen? 200 rader x 1 x 0,25 kr = 50,00 kr God tur! |
Citat:
Om Keeping Julia mosar allt, så springer jag naken runt ån! |
Citat:
|
v65 ikväll för min del.
9 8 1,10,7 Är vad jag inleder med. Star Keeper grymt förbättrad senast, tycker den är intressant ikväll. Exceed GT var väl minst lika bra som storfavoriten senast, säkrare på benen och distansplus. Givet att gå på den om man ej garderar. Räcker långt med 1,7,10 i avd 3. Bazire Brodde draget. |
Avd5 vill jag varna för Handsome Knight
|
Handsome Knight måste vara den mest överspelade hästen som finns i detta land.
24 starter i år 1 seger 17 ggr av 24 odds under 10 ggr 11 ggr av 24 odds under 5 ggr 6 ggr av 24 odds under 2.70 3 ggr av 24 odds under 1.70 Till 13 % på v86 känns det som dagens avslag utan tvekan! |
Förvånar mig att ingen tar upp att det snöar för fullt...Stora blaffiga snöflak....kanske en halv till 1 dm ikväll ;-)
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-12-17 Bana: Solvalla / Jägersro Tr Spelform: V86, omg. 35 Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 12 2 3 Zelda Zonk* 3 1, 6, 7, 8, 10 4 4 Sucre 5 7 Bazire Brodde 6 1, 3, 4, 7, 12 7 1, 3, 5, 6 8 15 Caramella B.F. Vadet gäller startnummer 800 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 200,00 kr |
Snöar kraftigt i Stockholm.
|
Ska inte Rocky Reach ha en bra chans på ledning runt om??
|