![]() |
Citat:
Jag tror, att 2 tar ledningen. Han släpper nog inte till 4. 1 kan bli fast på innern . 10 och 11 kommer på upploppet. På Dd spikar jag 10 Lover Face. På V75 blir det 1,4,10 och 11. |
Sitter i valet och kvalet vem jag ska strecka av Montgomery hill eller bon frecia ?
Några tankar ? |
Citat:
|
Augustus F borde väl vara en grymt bra spik idag med tanke på att den alltid går med skor? Bra spår och startsnabb.
|
Citat:
|
Citat:
Här är det många, som brukar tävla med skor. T ex 3, som är startsnabb. Jag streckar många 1,2,3,4,7,12. |
Annandag Jul, V75:
Jag hade laddat upp med ett fint inlägg kring ett rejält "Jul-Joker". Nu avstår jag inlägget och jokern då pjäxtvång fäller hela grundidén med spik på Montdore. Royal Fighter kvarstår som spik. Grym häst som borde vara favorit. Blir ett litet "huxflux"-system istället: Motiveringar bortfaller! (Jag redovisar mitt system istället för att göra endast enstaka analys, olikt mig!) I: B 5 Your Highness II: A 1 2 B 4 C 3 8 III: B 7 8 IV: B 1 3 C 11 V: B 6 14 C 7 13 15 VI: B 8 Royal Fighter VI: A 11 B 1 C 4 10 reducerat 69% => 94:- Krav: Min 2 A Eller Min 1 A- Max 1 C Eller 7 B …enkelt idag och högst 10 tusen på 7:an säger Putte64. Ta höjd säger jag! (Hux-Flux:et tar väl inte höjd som ursprungssystemet direkt, men får väl hoppas på 11 tusen...) doob skriker väl ”annan sort” om Inken, som vanligt? Må va hänt säger jag och rekommenderar honom isåfall streck också på 11 Heartbreaker V.S. i klass II. Avelsfantomen är far även här och i försöket var överspelade norgekollegan utan chans. Spelad på ynka 2% mot 13% på Red Team Rex! Är hela högen fulla??!! Galenskap! Goop- och Heiskanenfanatikern Gidde_Palema lär grubbla kring huruvida systemet bör byggas främst runt Your Highness eller Lover Face? Killen bygger ju uteslutande sina system på spikar som bär ”Nothing but class” och med sådan grundtanke får han med sig en rolig 3%:are på köpet? Historiskt är dock Gidde Palema en utpräglad barfotaindivid, så med pjäxtvång kan jag inte annat än rekommendera låg insats på omgången...:ful: |
Var inte Augustus F väl klen sist ? Inget jag skulle våga spika iaf
|
Citat:
|
De hästar som absolut måste tävla barfota för att prestera står givetvis under vintervila nu. Finns ingen som är så korkad så man tävlar på vintern utan att veta om hästen klarar av att gå med skor.
|
Intressant med nya förutsättningar! Alltid trevligt med andra parametrar att ta
hänsyn till - än de invanda.. Nå så dock begränsad tid att ägna --- mitt uppi styrketräningspass och sedan väntar 7 km jogg. Härligt väder! Blev em en v5a med spik på nahar och royal fighter - sistnämnde ox¨spik på dd :clap: |
Citat:
Coldtown går däremot väldigt bra med skor, så jag låser ev på de två. |
Citat:
Så dom tog till kollektiv bestraffning, för hästarnas bästa, fint och bra tycker jag! |
Solvalla 95 20141226 V4
Avd-1: 2,4,7,10,11 Avd-2: 2,3,8 Avd-3: 2,3,5,8,11 Avd-4: 4,9 System: 1 150 rader * 1 * 2,00 = 300 kr Uppvärmning!! |
Har nån travtjänst hela ranking
|