![]() |
Blir att försöka fälla Coco de Vie, så den blir inte mer än en utgångshäst idag, tror mycket väl att 3 Schiffer Laksmy kan vinna detta.
Har jagat Oops Trot ett tag och jag tror att det är dags idag! |
Part Two (FI) måste vara en grymt spelvärd spik idag. Bra form och mött tuffare motstånd än detta. Berghs pålle Cash Em är lite halvknepig och hårdare emot nu. Dessutom är hästen inte speciellt startsnabb vilket kan båda för tung resa.
Ytterligare minusinfo som vi fick tidigare är att Robban själv är sjuk men ska köra ändå. Svårt att säga hur mycket det påverkar hans prestation, men det är väl bara att gå till sig själv hur man presterat på arbetet dom gånger man suttit där halvrisig? Markant försämring i alla fall för egen del. |
Blir valfri balans på Valla idag.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Twitter är världens snabbaste på info, slår allt ;) |
Citat:
|
Citat:
Men ja, jag tror också den vinner fast tveksam på om det blir spik.. |
Unogaren äntligen ute på 2140m igen istället för de dryga 3 kilometerna som jag personligen inte tycker den passar bäst på. Tobbe upp och favoriten som Bergharn kör själv tycker jag blir överspelad, visst var den bra senast men helt felanmäld idag och sällan de vinner då. Mycket talar ju emot Unogaren men om den skulle funka idag på bra bana med bra kusk och passande distans, så ska inte jag åka iallafall!
3 %! - råd att ta en galopp då. Askö Q möter ju sämre än på länge också, passa den med. Part Two likaså. |
Undra om Robban rycker skorna ffg i sin regi på Cash E'M? Sagt inte, även vid bra bana men man vet aldrig med den herrn. Hov till det har han, ja redan senast.
|
Kemas Winnie. Given Spik, Favorit Kusken upp. Ingen Trött Kusk upp, blir inte låst! detta plockar dom tillsammans. oändlig kärlek
|
[QUOTE=softpojk;394939]Kemas Winnie. Given Spik, Favorit Kusken upp. Ingen Trött Kusk upp, blir inte låst! detta plockar dom tillsammans. oändlig kärlek[/QUOT
Är inne på samma sak. tror det kan bli körning. speed hill känns fel som favorit. Vet du om det är nåt stort minus att den ska gå med skor bak? |
Citat:
Bra hästar spikar jag gärna när de inte är favoriter, ibland även ifrån skitlägen. Självklart har jag alltid gillat modellen på hästen.:cheers: |
Citat:
|
[QUOTE=Om_sommaren;394941]
Citat:
|