![]() |
V86 Solvalla
Vad har ni för drag?
Kommer med egna lite senare. |
Spets o slut Pedro Bi?
|
oj jag som tänkte spika wood hm måste tänka
|
För er som garderar avd 1.
Yoga Brick sprang bra senast som mindre betrodd. Spår 7 nu, o med tempo så kan det gå. |
Baron D Inverne är intressant om Claes kan hålla upp spets.
|
Johan U offrar hela nyårsafton för att åka upp med Aroma Grim, måste tro på bra chans!
|
Citat:
|
Har bara kommit så långt att jag tror mina spikar hamnar på slutet, warrawe Perseus och star advisor joli... Bara 6 lopp kvar sen :)
|
1) 5 7 10 12
2) 4 5 7 9 12 3) 1 3 4 5 8 9 11 12 4) 3 4 9 5) 6 6) 5 6 9 12 7) 5 8) 3 10 Nära singla Reijos nya italienska import men valde till slut Cash Em som möter billig skit och var smällfin i debuten för Bergh. Lär inte vara sämre nu! Förstklassig vinstchans! Andra spiken på Deadwood som spurtade formidabelt sist! Toppform och härdad. Går numera från alla positioner! Lås i sista på formkorten! Unter uppe med en häst! OBS! Notera att Stig H taxerar hästarna i sjätte som likvärdiga chanser! Det gör inte kollektivet! Än.... |
Fan Doob jag tycker du varit så jäkla rätt ute här på sistonde, men inte haft marginalerna på din sida. DÄRAV tror jag du har marginalerna på din sida idag, så jag ryggar halvt dig!
Dessa var jag dock tvungen ha med! Avd1: 4 (Tror Julia spetsar & håller där iaf ett par hundra meter :) nej, men känns som givet streck till 7% när jag väl börjar gardera) Avd2: 3 (Hoppas på att Jorma hamnar andra invändigteller rygg Utter & hoppas att luckan kommer.. Här sitter jag & leker medium, men allt kommer antagligen sluta i galopp och ett onödigt streck) Avd8: 11 (Bra pålle helt enkelt kändes som jag behövde komplettera med denna för att säkert 3,10,11 sen klar) Red: natt-/morgonyra |
Citat:
|
Coco de Vie Hon har varit bra vid sina segrar
Voulez Vous borde vara en bra spik vann med krafter kvar sist Cash’em vann inte den i ett grymt vann ett billigt lopp sist men den kanske är klar ?? |
Bergh har flunsan enligt sin blogg men ska köra.
"Ska åka till Solvalla imorgon även fast man åkt på en flunsa, för vill verkligen försöka köra in 24000 kr till, så stallet kommer upp i 30 miljoner kronor i inkörda 2014. Häftig gräns så coolt om det lyckas! " Denna gräns fixar han med Cash E'M, 70 K i första pris :thumbup: |
Citat:
:cheers: |
Var inte Chip Dealer en av de bästa värmningarna på Mantorp. Skön bedövare idag 2%.
|
STAR ADVISOR JOLI. Blåser till spets på två steg. Sen över så klart. GOTT NYTT ÅR!
|
Citat:
Det är ju riktigt bra intryck på både Deadwood och Cash Em sist! Dock inget jag tänker spika, i så fall Cash Em är känslan. Trav e ju svårt och det gäller att ta ställning i rätt lopp. Det blir nog så att jag vill ha med 6 Staro Advisor Joli, för Mackpeter:s många goda inlägg under året. 2 Part Two vill jag ha med mot Cash Em. Det är en häst jag lyckats med på spelet tidigare. Carl-Erik på grundkapabel häst utan rad ifrån bra läge! Klart det vattnas i munnen! 8 Askö Q är en hårding som springer tiderna. __________________ Chansspik på galopplystne 12 Part Nan Angelen, då Andymart sällan gör en dålig analys två ggr i rad. __________________ Spikar även "megalampan" 9 Coco De Vie. Gidde_Palema har i mina ögon visat upp en förmåga att i princip ständigt vurma för rätt häst som spik hela hösten. Varför inte hålla form året ut? Denna häst gillar både jag och han fortfarande, då hästen ännu inte visat prov på någon botten, snarare tvärt om! Här vill jag slå följe tills första regelrätta förlusten, i mina ögon, ser dagens ljus. Ditt 3-hästarslås i samma lopp känns "totalt igenbommat", så nog fattar jag vad du sysslar med.:yes: 4 Carja har varit ett "förvandlingsnummer" på senare tid. (Sitter själv med allvarliga platsspelsfunderingar runt 6 Ybergue, springvillig och visar förstklassig inställning! Westerlund, alias "Lill-Bergharn", har jag flyt med i spelet.) __________________ 9 Exclusive Zon skrev jag upp i "boken" 29/10 på en tilltalande avslutning. Får en chans till mot liknande sällskap då lågt tippad. Faktum är att jag kör ett Walmann-lås på 7,9,12 då jag ändå är igång. Bra spurtförmåga hos samtliga. Kan gå till rimlig kostnad? __________________ Avdelning III: Jag blir inte klok på 3 Neo Neon. Underbar utstrålning och rejäla lopp vid flertalet tillfällen. Ändå är hästen ofta "inte med dom" där framme när det ska avgöras. Så har det varit ofta på slutet. Jag tycker att om sunt förnuft tillåts råda, så släpper Eskilsson med sin ovilliga lus. På "intryck" måste väl Neo sedan ha riktigt bra chans? Vid vit jänkarvagn på råder jag folk att spika, annars stannar det vid A-häst. Bakom? Lilla 5 Marie Sisu på Jorma, som kanske promt vill köra i spets denna gång? 11 Brandon Beyonce på grundkapacitet förstås, men formen? Stig H:s kuse är en blöt historia som jag lovat mig själv att aldrig strecka. Får räcka så!:) |
Citat:
Varför vägrar du syna en förlust innan den kommer min kära vän? |
Lär säkert smällas av nyårsraketer under dagen/em runt Valla och det kan både skrämma och stressa en del hästar rejält. Frågan är vilka, en krydda till i loppanalyserna.
:sweatdrop: |
Citat:
Ibland väljer jag även förlita mig till topptränarnas överord runt vissa hästar. De borde veta vad de har att jämföra med. Callum gick fort abrupt in i väggen, för det samma! Bra ju:D Faktum är att jag å Gidde_Palema hade analyssnack runt COCO, inför loppet den senast gungade bort sig. Jag skrev till honom att jag var missnöjd med "stilen" rent generellt vid föregående start. Den hästen har jag redan jobbat bort en gång! RED: Fel, hästen kördes invändigt och blev 5:a! Allt sedan dess har hästen visat fint intryck...:cheers: (Disney Tooma talas det varmt om i tråden. Ja, varför inte?:popcorn:) |
Citat:
|
Citat:
|
Hej! Spelstopp på v86 idag?
|
Citat:
|
Bra tugg!
Gällande Coco är det en liten krigare med utstrålning och den har vunnit lätt på slutet. Åkt lite som den vill men ändå avgjort med en gäspning via 1.12 sista 500. Dock klart "misstänksam" mot Reijos! Kan vara hästen som ska betala kretsens oxfilé, champagne och raketer ikväll. Stallet är "nöjda" och optimistiskt försiktiga! Hört det förut på stenklart! Kan bli spets, trolla 500 och visslande sista 500 med en snopen Coco halv längd efter.... Se upp! Om Coco kör fram och mosar kan en tredje slå till! Carja har två-tre sekunders sänkning i kroppen! |
Känner mig så pass frisk, så varför inte åka till banan och kika :KO:
|
Citat:
|
Citat:
För dagen med riktigt "giftigt innehåll" dessutom! Nyss gjorda analys torde tipsblaskorna vara välvilliga att betala dyra penningar för. Allt för att hinna med att få in substantiellt innehåll innan pressarna går... Glöm nu inte av att "fyra av" en allvarligt menad raket, såhär på nyårsafton! Gott Nytt år, på dig!:cheers: |
bonjour shangrila är snabb ut och plockas med på kupongen om man vill han en riktig rensare. van ganska tufft motstånd o skulle hon hitta rygg ledaren o lucka till slut så är det nog inte helt omöjligt
|
blir det fin bana och barfota på aborren är det nog rätt bra chans på att den leder runt om. lite lågt streckad
|
Blir att försöka fälla Coco de Vie, så den blir inte mer än en utgångshäst idag, tror mycket väl att 3 Schiffer Laksmy kan vinna detta.
Har jagat Oops Trot ett tag och jag tror att det är dags idag! |
Part Two (FI) måste vara en grymt spelvärd spik idag. Bra form och mött tuffare motstånd än detta. Berghs pålle Cash Em är lite halvknepig och hårdare emot nu. Dessutom är hästen inte speciellt startsnabb vilket kan båda för tung resa.
Ytterligare minusinfo som vi fick tidigare är att Robban själv är sjuk men ska köra ändå. Svårt att säga hur mycket det påverkar hans prestation, men det är väl bara att gå till sig själv hur man presterat på arbetet dom gånger man suttit där halvrisig? Markant försämring i alla fall för egen del. |
Blir valfri balans på Valla idag.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Twitter är världens snabbaste på info, slår allt ;) |
Citat:
|
Citat:
Men ja, jag tror också den vinner fast tveksam på om det blir spik.. |
Unogaren äntligen ute på 2140m igen istället för de dryga 3 kilometerna som jag personligen inte tycker den passar bäst på. Tobbe upp och favoriten som Bergharn kör själv tycker jag blir överspelad, visst var den bra senast men helt felanmäld idag och sällan de vinner då. Mycket talar ju emot Unogaren men om den skulle funka idag på bra bana med bra kusk och passande distans, så ska inte jag åka iallafall!
3 %! - råd att ta en galopp då. Askö Q möter ju sämre än på länge också, passa den med. Part Two likaså. |
Undra om Robban rycker skorna ffg i sin regi på Cash E'M? Sagt inte, även vid bra bana men man vet aldrig med den herrn. Hov till det har han, ja redan senast.
|