![]() |
V65 Odense
Brukar inte lira DK, men tycker det ser rätt kul ut ikväll så jag gör ett försök.
1) 1,5 2) 1,5,8,9,11 3) Spik 5 4) 1,2,3,5 5) Spik 7 6) 5,6,7,10,11 |
Okey gör ett försök jag med:)
1*5 1*3*5*8*9*11 3*5*9 2.Rattigan 7*8*10 6*10 |
Fin start när omgångens största favorit torskade.
|
Härlig början Shooter
|
Citat:
|
"Ett fel uppstod vid nedladdning"...
Jag blir mer än trött! Att detta kan hända såpass ofta när det blir eller pekar mot utdelning. Kan tro att ATG:s databas har det på känn... :rant: Sannolikhetsmässigt ska det inte kunna hända, i princip bara då.:gun_bandana: I stort sett "samtliga" analyser har stämt idag, men det blir kattskit tillbaka. Det gäller ju att spika rätt eller lyckas få in spelen. Nä, nu vilar jag till Kalmar. Full med frustration kanske hjälper? 8 Sanne Skov i nästa är en ickevinnare men spurtar bra ibland. Ett givet tvillingbud.:popcorn: |
Ja åttan får vi hoppas på gemensamt:)
|
Citat:
|
Perfekt lopp för Sanne Skov :clap: Så ska de tas.
|
Faen va grymt nice Shooter
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag har ju vunnit 2ggr i rad på V5 Odense. Därför gick jag in för dagens omgång. Lyckas få in den lite spelade på tvåhästarslåset och sedan dagens "skräll A" i andra...:hurt: Vinner Rattigan så kan jag bara missa på ett fåtal hästar. Tålde minst 2 rejäla skrällar till.:rant: Tröstpris på tvilling, men tillräckligt "lack" för att stänga av för kvällen. Trav är skoj! Lycka till!:cheers: |
Citat:
|
Missade V65, men testar en V4 med mitt drag Ronaldo de Hess.
Registrerat spel Datum: Lördag 2015-01-10 Bana: Danmark, omg. 5 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 2, 3, 5, 6, 9, 10 2 2 Rattigan* (3) 3 8 Ronaldo De Hess (7) 4 5, 6, 7, 10, 11 (6) Vadet gäller startnummer 30 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 60,00 kr |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Sitter man å jobbar tillsammans å kommer med en sådan dizz you earn it;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Soul La Marc kan inte ha varit vid sunda vätskor idag. Normalt sett är det en stark häst som vinner det där loppet alla dagar i veckan så som det blev kört. Dålig gardering egentligen från min sida, men ibland har man tur.
|
Citat:
|
Rattigan står i 1,20 just nu, bra läge att spela emot om man inte tror på den.
|
Citat:
|
Såg att det är ytterligare ett lopp kvar, så jag ändrar det jag skrev. Fick för mig att vi var framme vid sista. Verkar bli rätt fina pengar för de som får full pott.
|
Jobbar in Spot on la Marc så sitter du säker i sista med ganska bra på fem rätt
|
Citat:
|
Citat:
Rattigan dummade sig igen. Typiskt.:gun_bandana: |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2015-01-10 Bana: Danmark Spelform: V65, omg. 9 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 5 Okay Bee* 2 1, 8 3 3, 5, 10 4 2, 3 5 2 Trophygirl* 6 6 Troja Cæsar* Vadet gäller startnummer 12 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 12,00 kr Kvittonummer: 254A 6975 B6E1 1501 Tråkigt man missa första :( hade varit lite spännande nu då. |
Citat:
|
Jag tror mycket på Ronaldo de Hess i nästa lopp som jag skrev i V75-tråden innan. Det finns mycket fart i den hästen. Knappt spelbar nu vinnarspelet och stannade inte på 5 % som för ett par timmar sedan, men testar en liten peng ändå.
|
Testar en tvilling nu. 2-7
|
Spelar en tvilling 3-7
|
Första spetsvinnaren inom V65.
|
For hilvide Finn! Kör tidigare!
|
Nu får du bra med cash på femman om 7*11 vinner i sista vi jobbar;)
|
Citat:
|