Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Åby (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22653-v75-aby/)

Voltstart 2015-01-17 14:20

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 399662)
var hittar du spelvärdet på linus wibb med bara galopper i raden o hårt streckad? själv drar jag en chansning på electrifying som nog kan sitta i spets efter en bit. Har inte råd att gardera hlet enkelt

2 spikar som inte är favoriter är väl alltid spelvärde? Jag spelar inga stora summor på V75, litet reducerat med stor potential.

Electrifying har jag lirat en del som följehäst, men skor där känns tveksamt för min del. En fin häst

Linus är bra och har ju faktiskt avslutat flera av dessa lopp. Senast klarades starten av. Ett seriöst och oseriöst drag i ett går väl att säga. På V75 tar jag gärna ut svängarna och spikar galoppbenägna oftare än på andra streckspel. Det får bära eller brista. Den dagen det eventuellt sitter ska det ge en rejäl hacka.

Säljsajterna ska ju gärna lira för strax under 5 lax, travnet inkluderat, å då blir riskbenägenheten mindre kan jag tänka.
Listas Rafiki(1%) med rätt lopp åker med bland 4 hästar i VI:e, rejäl avslutare vid överpace. Dagens bedövare tillsammans med 8 i andra.

Tack Wee...ett himla tjat om den, känns lika iskall som Lunatic!:sleep:

(Vissa väljer att spika Monster Drive utan lopp i kroppen som storfavve och säljer tipset som spelvärt(62%)...:lol: Det är clownerier om nåt!:p)

Rickart 2015-01-17 14:21

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 399714)
10 Kicki The Dancer. Är i mina ögon ett måste streck i Avd 4.

Även 2 Wingait kan lura.

Kicki ja, nääästan så jag vågade spika.

mackpeter 2015-01-17 14:22

Bryter nu mitt heliga nyårslöfte - att alltid tänka positivt.
Men favoriten Don Incantatore i lopp 4 med Goop/Stenströmer tog inte ett steg rätt. Värmningarna på Bear Dancer och Versailles är förskräckliga. Stormvarning för dem och deras stallkamrater idag!:no:

softpojk 2015-01-17 14:24

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 399718)
Kicki ja, nääästan så jag vågade spika.

Jag spikade! :evilgrin39:

softpojk 2015-01-17 14:25

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 399658)
Uffe säger ju i intervjuer att han ska försöka ändra lite. Bra häst å låg %, så tänker jag.
Jag spelar ju bara rejält på chans på V75 å andra sidan, begränsad insats dessutom.

Uhrberg ska satsa för spetskörning med Young Farmer, så jag målar på.

Linus Wibb var smått lysande i avslutningen på Halmstad efter gunga. Följde upp med en storstilad insats ifrån dödens.
Just nu sugen på att "chansspika" en galopplysten...:omfg:
Dock är det nog bästa hästen, som dessutom står fördelaktigt till?

Mina spikar:

Jetset
Linus Wibb

Kommentar Putte64?

Har inte ens med Linus på systemt, finns säkrare hästar med bättre värde imo. Hoppas jag inte blir bankad på det. :popcorn:

alle 2015-01-17 14:27

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 399722)
Jag spikade! :evilgrin39:

Jag gjorde samma,spikade även Raymond Palema! ;)

Manprinsen 2015-01-17 14:28

Spikade Västerbo och Harry idag. Kollade lite statistik och det skräller sällan i guld på kort distans om favoriten har bra spår. Visst är det litet skominus på Harry men det är det samtidigt på konkurrenterna också. Har lite svårt att se hur Noras Bean ska plocka ner Harry från dödens med skor på.

whalz 2015-01-17 14:30

Så nu kör vi! Eller kollar.. Får man öppna sin första pilsner också:)

Sprite 2015-01-17 14:30

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 399727)
Spikade Västerbo och Harry idag. Kollade lite statistik och det skräller sällan i guld på kort distans om favoriten har bra spår. Visst är det litet skominus på Harry men det är det samtidigt på konkurrenterna också. Har lite svårt att se hur Noras Bean ska plocka ner Harry från dödens med skor på.

Då får du kolla lite extra nogrannt kl 16:40 ;)

softpojk 2015-01-17 14:30

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 399727)

NBC Bror. Jag säger bara NBC!

whalz 2015-01-17 14:33

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 399732)

NBC med skor är la inget o ha va?

Major 2015-01-17 14:34

Bra kört Ingves !!

monimaker1 2015-01-17 14:34

Hyfsad elitlärling han är greven Ingves!

softpojk 2015-01-17 14:35

Citat:

Ursprungligen postat av whalz (Inlägg 399735)
NBC med skor är la inget o ha va?

NBC kan hantera skor. Frågan är kan resterande det?

Manprinsen 2015-01-17 14:35

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 399732)

Det är den jag är mest rädd för faktiskt, rygg ledaren. Men man måste ta ställning ibland så jag hoppas det går vägen ändå. ;)