![]() |
Citat:
Uppbäddat för seger idag, synd att det är i Avd 1. Avd 1 brukar väl inte skrälla så ofta? Hade det varit 2 eller 5 hade den varit stenklar! Nu får vi jobba in den med armflaxningar under loppet. :lol: |
Citat:
|
Citat:
Hur ser det ut för din del? |
Citat:
|
Citat:
Jag hittar en! (Kunde inte låta bli) |
Citat:
|
Citat:
23/9- kördes passivt inv o hade krafter kvar. Dock i dåligt trav. 4/10- satt kvar vid attacker o hamna sist men sköljde över fältet trots de varvat på 18. Mkt bra denna gång o visade styrka. Dock i dåligt trav igen.. 2/11- kördes offensivt i dödens o pressade. Dock i mkt dåligt trav o hade 2 korta galopper på upploppet. Men höll starkt till ett 4e pris. Såg inte fräch ut... 12/12- återkom nu efter nästan 6v uppehåll o travade klart bättre. Dock inte hårt jobbad??? Då han som favorit körde i 3 inv. Blev kvar med allt. 3/1- V75. Hårt motstånd o missade starten. Hamnade sist o körde inv hela vägen. Var mkt trög o kom ikapp dom till i sista sväng. Hade till slut krafter kvar imål. Den här verkar stark o tål att göra jobb. Måste vara mkt gynnad av körspö då han agerat mkt trög o oinspirerad i loppen. Kan vi få bike o helstängt ikväll så tror jag den norske gästen krossar dom till slut... ( Dock ingen koll på vilken balans den gått eller går bäst på) Hoppas den infon går att få fram på något sätt... |
Citat:
Betrodd leder till OS. 1 ligger rygg och plockar ner dom OS. 6 går yttre men räcker inte fram? Tvilling till mega odds och en skräll på ett lås. 5 lopp kvar. Haha.. Dröm scenario, DRÖM! |
Citat:
|
Jag slänger in mitt system redan nu, även om jag egentligen borde avvakta värmningarna.
1) Alla - Frågetecken på favoriterna och även om ett par hästar i loppet bör få väldigt svårt, så jag känner för att helgardera. 2) 4,7 - Bästa hästen på vardera fållan. 3) Spik 6 - Testar att gå emot favoriten som går med dojorna på idag. 4) Spik 13 - Proud Victory Rose är nog bra, men behöver troligen loppet. Jag tror på Lasken! 5) 5,7,9,10,12 - Thengill är inte att lita på, annars en spik. Passion Flame och Paleo Pride är intressanta vid gardering. 6) 3,6 - Veijo tror mycket på sin häst och det känns bara som Tintin emot. Finish Brandon är tredje häst, men nja ... |
Citat:
|
Någon som vet om det blir tung bana idag?
|
Callum kommer krossa dem i sista, ingen ide och gardera. Fram och ta över och kör i tuffare tempo ikväll Veijo. Inte ens dagens största favorit. Som en viss Doob säger, folk är onyktra på en torsdag
:cheers: |
Avd 1 är ju 2 mot 1 nu, Untersteiners mot stackars Eriksson...
1 spetsar, 4 i dödens, 3 i rygg ledare.. Någon av dessa vinner men kan inte dra slutsatsen |
Citat:
|