![]() |
Citat:
|
Citat:
Man ja du har nog rätt att det är en enkel uppgift och man kanske bara ska spika och gå vidare, men jag tycker många stor favoriter har vunnit på senaste, dock måste man ha varje lopp för sig i beaktande. Men jag tycker inte detta är helt glasklart. Men isåfall blir väl spikarna Dooley & Ägir. :drunk: |
Någon som har koll på barfotakörning eller icke?
|
Avd 4: Med tanke på spåret... och kusken, är ju 5 rätt tidig för mig också. Som sagt, en chansspik eller ett gäng hästar. Men utgång verkar logiskt.
|
Citat:
Det som känns negativt är att han är slö ut från bilen och från spår 7 hamnar han nog rätt pyrt till... Sen sitter största motbudet Crane (som jag ser det) troligen väldigt bra till och antingen tar spets eller övertar spets tidigt... Svårt hitta någon spik denna omgång alltså..... men någon måste man ju slå in :KO: Red: Får grotta ner mig i lopparkivet lite till... ;) |
Citat:
Red: Efter lite kikning i arkivet: Liberty spetsar! Den lär sitta i vinnarhålet, inte 1 |
Citat:
|
Citat:
|
Mycket bra input på alla håll och kanter här! Tror inte på någon favoritparad imorrn, men det ska mycket till för sexsiffrigt. Har gjort en ram som jag tycker det ska vara femrättsgaranti på, endast sista loppet som inte är målat:
A: 8 B: 3,4 C: 7 D: 6 A: 7 B: 4,5 C: 6,8 A: 6,7,8 B: 1 A: 6 B: 3,4,9 C: 1,8 D: 5,10,11 A: 7 B: 3,4 C: 8 D: 10 A: 1,7 B: 8 |
Citat:
Redigering: Lägger in och fetstilar mina A-hästar (även i detta fall kända som de som jag tror sitter i ledning med varvet kvar) 3, 7, 8 4, 6, 7, 8 1, 6, 7, 8 3, 6, 9 3, 7 1, 7, 8, 12 Letar efter spik... Lutar med här antingen åt Bear Glide, Ägir, Dooleys eller Stunning men vilken som känns som en chansning.. Får väl reducera på ramen annars, tänker inte punga upp mer än 200:- och nu ligger ramen (min ram) på 1152:- |
Ni som garderar avd 5. Ta med Bacho DIago från bra spår.
Knappt slagen senast av en favorit. |
Citat:
Opus Mind (har svårt att se den vinna och kan mycket väl bli favorit trots det), och Swimming Pool (ovan bil och innerspår=mycket överskattade förutsättningar) sänker jag till B-hästar. Får bli sista minuten-info imorrn, i övrigt är jag klar! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Blir det mitt scenario där Crane sitter i ledning och Erik tvingas köra upp och sätta press så blir han nog väldigt aktuell faktiskt! Gick som en blixt där på långsidan/sista kurvan senast! Nu även med perfekt spår! Extra plus där! |