Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V65 Solvalla 23/1 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22802-v65-solvalla-23-1-a/)

spikpaddy 2015-01-23 02:09

Bacho Diago mötte Ägir för 2 starter sedan. Då hängde han på Ägir mycket bra ända in i mål.

doob 2015-01-23 10:15

Opus Mind struken och 7 Dennis De Castella av med motbud och ner ett spår!

7 Dennis De Castella är min bästa spik i omgången! Först på turordningen men en vinnare är en vinnare! Kapabel, stark och toppform!

4 Relation tidig vid gardering. 5% är ett skämt! Borde vara minst det dubbla enbart på kapacitet i detta skräplopp

luggen77 2015-01-23 10:22

Känns som det borde kunna vara läge för Sebastian Sund, borde kunna nå spets idag och då tror jag den blir svårtuggad. Såg väl ut att ha lite sparat sist.

krilla18 2015-01-23 10:25

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 401177)
Opus Mind struken och 7 Dennis De Castella av med motbud och ner ett spår!

7 Dennis De Castella är min bästa spik i omgången! Först på turordningen men en vinnare är en vinnare! Kapabel, stark och toppform!

4 Relation tidig vid gardering. 5% är ett skämt! Borde vara minst det dubbla enbart på kapacitet i detta skräplopp

Jag spikar 8 CANDY MAN som Mårten tror på idag :gun_bandana:
Måste jag alltså ta med DDC:rant:

Shooter 2015-01-23 10:33

Snöat som fan hela dagen igår och en hel del i natt. Nu är det lugnt med nederbörd, men några minusgrader och barfotakörning tror jag blir svårt.

SAO 2015-01-23 10:40

delete

Voltstart 2015-01-23 11:02

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 401156)
Stunning blir nog en spelvärd spik faktiskt! Men jag kommer köra spiklöst.

Opus Mind (har svårt att se den vinna och kan mycket väl bli favorit trots det), och Swimming Pool (ovan bil och innerspår=mycket överskattade förutsättningar) sänker jag till B-hästar. Får bli sista minuten-info imorrn, i övrigt är jag klar!

Gå igenom lopparkivet, så inser du att Stunning inte kan anses vara en spik överhuvudtaget. En rå chansning möjligtvis...
Nog för att det var ett fall framåt senast, men sluttiden 17,9 säger inte mycket inom dagens trav. För mig har hästen kvar att bevisa det mesta, då den mest stått för tveksamheter i loppen.

8 Xanthis One har visat mer fart och bra inställning. 12 Financial Secret var gåvillig vid andraplatsen på 15,7. Det var snart ett år sedan och Djuse verkar få galopp med det mesta nuförtiden...
Dagens sundaste spik kapacitetsmässigt är väl 7 Dennis De Castella i avd III? Lunkade undan snyggt senast och spurten mot Angelo Zaz då 2:a kan övriga fältet bara drömma om att lyckas åstadkomma...(Candy Man är en fin häst, men har saknat det riktiga drivet i spurten när det funnits nån form av motstånd värd namnet emot. Kan Waage trolla fram det Jakobsson misslyckats med? Känns tveksamt! Det ryktas om lättning å norsk gas...)

Lycka till allihop!:cheers:

(Jag läste att det fanns ett gäng vinnare på V6 här på forumet igår kväll: Kul!)

muumiin 2015-01-23 11:08

ALLA VERKAR GLÖMT SEBASTIAN SUND?! HUR TANKAD SÅG DEN UT SIST?!

luggen77 2015-01-23 11:14

Håller med Voltis om Financial Secret, tycker den är intressant idag. Stunning absolut ingen spik för mig heller och Swimming Pool är väl den sämsta favortien på hela omgången, så den måste jobbas bort.

Kan Journey leda runt om i första? Har jagat den de senaste starterna och uppgifen ser väl rätt passande ut. Rufus är väl som sagt ute på fel distans och Bear Glide värst emot, men bricka 8 på sprint är ju aldrig särskilt kul. Liberty Federal från rygg ledaren? Kanske ska man spela en tvilling med 3/4.

capone 2015-01-23 11:32

Avd4 draget Kulani är snabb ut kanske kanske vinnaren

Shooter 2015-01-23 11:41

Mycket riktigt så är det barfotaförbud idag som jag förstod.

Shooter 2015-01-23 11:52

1) Spik 7. Första gången på kort, men det tror jag inte är till nackdel.
2) 4,5,7,8
3) Spik 7. Ser ut som en vettig chans.
4) 3,6,9
5) Spik 7. Crane värst emot, men den har han slagit tidigare.
6) Alla

Ser ut att bli många sjundespår idag.

Stekel 2015-01-23 12:02

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 401185)
Gå igenom lopparkivet, så inser du att Stunning inte kan anses vara en spik överhuvudtaget. En rå chansning möjligtvis...
Nog för att det var ett fall framåt senast, men sluttiden 17,9 säger inte mycket inom dagens trav. För mig har hästen kvar att bevisa det mesta, då den mest stått för tveksamheter i loppen.

8 Xanthis One har visat mer fart och bra inställning. 12 Financial Secret var gåvillig vid andraplatsen på 15,7. Det var snart ett år sedan och Djuse verkar få galopp med det mesta nuförtiden...
Dagens sundaste spik kapacitetsmässigt är väl 7 Dennis De Castella i avd III? Lunkade undan snyggt senast och spurten mot Angelo Zaz då 2:a kan övriga fältet bara drömma om att lyckas åstadkomma...(Candy Man är en fin häst, men har saknat det riktiga drivet i spurten när det funnits nån form av motstånd värd namnet emot. Kan Waage trolla fram det Jakobsson misslyckats med? Känns tveksamt! Det ryktas om lättning å norsk gas...)

Lycka till allihop!:cheers:

(Jag läste att det fanns ett gäng vinnare på V6 här på forumet igår kväll: Kul!)

Stunning ser jag som en spelvärd spik alltså. Betyder inte att den har jättestor vinstchans, men jag tror ändå den är troligaste vinnaren i loppet.

Waage-debutanten ska onekligen bli intressant att se hur den går, han brukar inte starta om de inte är i ordning! Men Dennis har ju en mycket bra uppgift.

Tycker det är en del konstig streckning i omgången, Bear Glide bara tredjehandare och Oldschoolmare som aldrig vinner över 10%, fjärde loppet på tok för ojämnt streckat. Lägesgynnade Paradise Beach i första till 4% och comebackande Sweet Soul Cake i femte till 1% är omgångens intressantaste skrälldrag som jag ser det.

knockyou 2015-01-23 12:09

1. A 4 B 8,7 C 1

2. A 7 B 8,4 C 5,6

3. A 7 B 8 C 2,3,4

4. A 9 B 3,6,4,1 C 8,5,7,11

5. SPIK 3 Crane

6. A 12 B 8,1,7,11 C 4,6,3,10

2-5 A

0-3 B

0-1 C

Endast v6

ramen 8100 rader red 89 % inlämningspris 887 kronor

Motivering.

Avd1. 4 Journey går ner i klass, vinner felfri. Har dock många galopper bakom bilen så jag tar med några där bakom. Tvilling 1-4

Avd2. 7 Dooleys har toppchans i klent gäng men inget jag vill spika som storfavorit. 8 Digital Motion är intressant, misstänker att det blir bike. Sune Hansen duger bra i sammanhanget. Tvilling 8 mot 4,5,6,7

Avd3. 7 Dennis De Castella, tar troligen hand om ledningen och blir svårslagen. I ryggen kanske 3 Relation sitter tvilling 3-7.

Avd4. 9 Carja är omgångens stora drag, var länge inne på att spika ( hittade en bättre till slut avd 5 ). Går in hårt på vinnarspelet till bra odds, även spik på V4. Den av de mer betrodda som kommer med dokumenterad form.

Avd5. 3 Crane. Witasp mycket uppåt och jag förstår att han är optimist, tror att ekipaget kan nå ledningen då dom utvändigt inte är jättesnabba från start. Om ekipaget bommar spets bör det bli en fin resa ändå.

Avd6. Öppet lopp tror mest på 12 som gör andra starten i regi Mattias Djuse, bäst fart i fältet för dagen.

Helge 2015-01-23 12:11

Posta rena system med siffror utan motivering, i egen tråd med bara system.
Ni får/riskerar varning annars enligt moderator.

http://piclair.com/data/cuep6.jpg