![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Upp till var och en att ha koll på, knappast aktuellt att posta det här. Jönsson läser jag alltid, likaså gratisintervjuerna. |
Citat:
|
Citat:
Men men, jag tackar istället! Jag fick ett nytt ställe att få gratistips på ! :) |
Citat:
|
Inte läst tråden/kollat på liven men Cosmo Light nu i avd 5 måste väl vara riktigt intressant till 10+ gånger pengarna?
|
Citat:
En ren bjudning för de som ännu inte upptäckt honom. Hade även en betalsida men inte just nu. |
Är vi inte här för att hjälpa varandra alla har olika förutsättningar för olika dagar. jobb respektive barn osv.
Är gratistips för alla http://www.travnet.se/blog/2015/01/2...s-solvalla-42/ Serviceplays är enbart för betaltjänster. Upp till var och en att ha koll på, knappast aktuellt att posta det här |
Citat:
|
Citat:
Finns tråd för varje streckspel efterhandare bongar allt om trav Ovanstående rör omgången och har inget med att man vunnit något. |
Japp nu snackar vi vad som händer istället!
Jävlar nu small det till massa bara för att Softpojk stack till gymmet! Någon som hade förutspatt 88 på LDn? Inte jag :) Sen har jag en rolig sak att berätta!! Jag fick nyss reda på att de säger "tömmarna" och inte "tummarna" Hahahah |
Ååååh, varför var Journey tvungen att bli så hårt streckad! Hade kanske lyft den till A-häst annars. Jobba in Jorma åt mig nu, han borde ha vaknat nu!
|
Citat:
|
Citat:
|