![]() |
v64 Gävle jackpot
Om vi ska hinna med alla " jackpot omg" ....:):) svår omg ser ut, svårt att hitta en bra spik...Kallblod igen...HJÄLP...kanske SO Norrlandskungen har nån bra spik eller drag...:)
nu kör vi :):) |
Ett bra drag måste ju 8Eng Stegg vara avd 5 till 7% ? Avslutade 2a trots galopp senast och gången innan skrällvann till över 43gånger degen och slog då nuvarande favorit 3Eldvin. Jagar dock 4Närbyjänta lite som alltid e med där framme, 3% i nuläget.
Känns lurigt i det stora hela och letar efter en bra spik fortfarande. |
Lite blint så får Monster monsun i nuvarande form bli spik för mig.
Få hästar står så mycket på tur som han och trots Eldvinn mfl + spåret så borde han ha bra chans. |
Skrällen heter NÄRBY KALABALIK
|
Håller med sigh, Monster Monsum står väl på tur. felfritt måste den väl ha fin chans även om den står lite sämre gentemot Eldvin än vad den gjorde sist. Måste liras idag på intrycket senast.
|
Älskar Monster Monsun ♥ Jagat den som många andra länge, undra just när man ska ge upp, efter 3 starter, 5 starter... ? hehe
Underbar tränare som är mycket aktiv på Twitter, svarar på allt. http://piclair.com/data/td6gc.jpg Hemsida http://www.monstertrav.se/?cat=7 Samt tweet från kusken http://piclair.com/data/1v4lq.jpg |
skall streckas på alla kuponger låter inte så dumt! Kommer iaf att lämna in en
fast förmodligen blir det dd - brukar inte hinna/vilja/orka titta på mer än 2 lopp |
Jorma kör båda jätte favoriterna. Intressant, vinner nog max ett lopp. Han är så formlös... Kan bli fina pengar.
|
Citat:
Spets av 1, släpper till 2. Slut. Hoppas jag. |
Citat:
Så jävla skön häst! Älskar med den... Kör lite galopp, sen gasar ifatt, galopp, gasar ifatt, galopp, gasar... <3 |
Citat:
|
Citat:
Men streckas ska den! Lås Monster Monsun och Cali Maks som är spikbud till och med! |
Monster Monsum var ju spännande att se sist men nu fattigaste hästen på sämsta spåret ..... känns inte tidig.
Titan Tabac kunde varit chansspik men Gerth-Ove? Någon som vet? |
45V/7P på Närby Kalabalik @Bet365 är ruskigt högt. Mycket fint spelvärde.
|
Citat:
.. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Haft fullt upp så det blir ett litet chanssystem till kvällen.
1) Spik 2 - Står bra till gentemot motbuden, bör vara en vettig chans. 2) Spik 10 - Miss Bajen är bra, men väldigt mycket spelad. 4-årigt sto mot 7-årig vallack. Den här får Jorma vinna med istället för favoriterna i tredje och sista loppet. 3) 1,3,6,11 4) Spik 9 - Svårt spår och en av flera, men jag testar. 5) 1,3,5,7,12 6) 1,2,6,10,12 |
Systemram just nu reduceras med B/C hästar till ca 300:-
1 - 10, 1, 2, 9, 8, 6, 12 (Öppet lopp där favoriten som ungt sto mot äldre hingstar bör vara sårbar) 2 - 1, 3 (3an har utvecklats på slutet och varit bra utan att få ta sin första seger kommer nu? Lindgrens häst såg fin ut i intetsägande kval, vågar inte lämna in utan den) 3 - 3, 1 (2st bra stayers) 4 - 7 (Roligaste spiken bra form, bra inne, inte omgångens klaraste men roligast! :-) ) 5 - 1, 3, 5, 10 (Inte bra på kallisarna men dessa står bra till och/eller inne i alla fall) 6 - 6, 1, 12, 2 (En nedstruken Angelina torde vara omgångens klaraste, garderar för dom stora pengarna :-) ) Dax? ;-) :: |
Citat:
Lopp 6 ELIT SUND Salmela Petri, "Kändes bra senast som tvåa på Örebrotravet. Det var första starten efter kortare vila och normalt bör han bara gå framåt med det loppet i kroppen. Vi brottas med ett trist utgångsläge men klaffar det med positionerna kan han vara ett platsbud" Men den kan vinna och är ju bra spika i ett sådant lopp :) Tänkte bara delge infon! :) |
Citat:
Jorma är inte alltid så bra påläst och är ju faktiskt nedstruken ett spår. :: |
Finfint kval på URRICANE DE CHAMBE. Tack Erik Lindegren för hjälpen att hitta loppet!
https://www.youtube.com/watch?v=lu3LjWJXSEA (ligger tredje invändigt, viks ut på upploppet och "vinner") Jag har inget annat att gå på än det, övriga lopp i arkivet för gamla. Hade fyra raka, behöver säkert lopp i kroppen men jag chansar och spikar på fina intrycket. Kloka ord från Erik ang. spika ;) http://piclair.com/data/acdyx.jpg All heder! |
Blir reducerat idag. Med spik på Jorma i tredje, möter ju inget som är gynnat av något.
Varsågod alla spela emot nu torskar han. Lyckat till då ta tamefan och lycka till |
Registrerat spel
Datum: Fredag 2015-01-23 Bana: Gävle, omg. 2 Lopp: 1 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 2, 9, 10, 12, 15 U-hästar: 6 Mitt Hjärtas Jenta Vadet gäller startnummer 6 x 50,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: A764 5490 9FA1 9505 Går bra nu. Var det 1 centimeter eller? Gång på gång... |
Citat:
Jag lämnade precis in mitt reducerade. Spiken var med Jorma i 3:e... Han får ta revansch från lunchen.. Eller så stjälper han oss igen :idiot: |
Citat:
|
Ändå coolt hur dom kunde va så säkra att 12an kom förbi. Det var inte jag!
|
Citat:
|
Väl iordningställt kan man säga (8 Rechearch)
|
Citat:
|
Någon som har info om Angelina i sista? Tänkbar spik på V4!
|
Citat:
|
Det var kanske lite onödigt att slänga in ett chanssystem när jag inte hunnit läsa på. Kompletterar med ett V4-system med andra spikar.
1) Spik 3 - Såväl kuskens som tränarens bästa chans ikväll. 2) 1,2,4,5,6,7,9 3) Spik 3 - Inte klar, men en klart bra chans. 4) 1,2,6,10,12 |
Ganador gör det ju riktigt bra, fint!
|
Detta gör mig nervös. Vinner han två i rad.......
|
Hasta la Vista :-) Dax i morgon? ;-)
|
Usch vad usel Miss Bajen var! Fick ju precis ALLT kört i halsen! Fan...
|
Så jävla trött på att jag tog bort 10 och la till 1 istället....
Kan fan aldrig göra ett enda korrekt beslut... Snart säger jag hejdå för ett tag.. Trött på detta |
Fortfarande chans till nio styckna sexor. Men dem kommer Jorma köra bort nu.. :)
Ska vi gissa att han ger sin bror Örjis detta? |