Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Axevalla 2015-01-31 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22850-v75-axevalla-2015-01-31-a/)

Chiron 2015-01-31 15:01

Citat:

Ursprungligen postat av Liljendahl (Inlägg 403635)
Visst fan klipper Frank benen på network?? Såg skumt ut! Vinner väl inte om han inte kommer ner där... Hmmmmmm

Helt rätt... :ohmy:

Stekel 2015-01-31 15:01

Hörde jag rätt på Frank? "Hade han haft lite bollkänsla hade han förmodligen vunnit loppet..."

Är det dålig bollkänsla att försvara sin position och bli påkörd för det nu?

Jobbalitemer 2015-01-31 15:01

"Olycksfall.."
Visst Frank!
Personligen förstår jag inte hur sådant beteende inte leder till diskning.
Regelvidrigt och förödande för sporten i längden.

zabatsu 2015-01-31 15:01

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 403633)
Jo, men det var väl dags. Med lite fusk, gynnande av en galopp och ++ med balansen, men en vinst är alltid en vinst det ska sägas. Men jag står fast att kalla detta en bra spik är tjänstefel, fast å andra sidan en spik som sitter är alltid en bra spik.

Så jag ska gå och örfila mig själv att jag spenderat mest streck i dom två första avdelningarna. :KO:

Japp och detsamma gäller för mig.. Fattar inte att jag lyssnade på allt skrik :claps:

barner 2015-01-31 15:02

bliver han inta diskat?

mackpeter 2015-01-31 15:02

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 403631)
Tog 4 år och att han körde på Oskar för att vinna... :drunk:

Vaket av dig att se detta!:thumbup:

Amadeus 2015-01-31 15:02

Han skulle fan diskas när man orsakar att andra får ge upp sitt lopp. Kan fan inte köra på andra utan att diskas

Chiron 2015-01-31 15:03

Citat:

Ursprungligen postat av Amadeus (Inlägg 403642)
Han skulle fan diskas när man orsakar att andra får ge upp sitt lopp. Kan fan inte köra på andra utan att diskas

De tyckte väl synd om honom. Annars kan ju inte kusken vinna på V75... :p

incitatus 2015-01-31 15:04

trodde Asterix skulle bli hängande - men med sådana regler blir ji ingen häst hängande !

svårt att inte se att det var loppavgörande - sänkte ju motbudet ocksåå

Madman 2015-01-31 15:04

Värsta domar miss jag sett på Ax idag. Piss körning från Frank

Vad har Axevalla för skitdomare?

AndyMart 2015-01-31 15:04

Haha vilket skämt detta är.

Oskar Kylin Blom säger tydligt att Frank klipper benen.

Frank säger tydligt att han klippar benen.

Båda är alltså överens om att han kört på ett sätt man inte får göra och mot regelverket.

Domarna dömer vinst för Frank.

Är det ens lönt att ha regler? Hoppas nån i ren protest kör över alla hästars ben i ett lopp snart så att de tänker över det jävla regelverket. Skämmigt ju.

Manprinsen 2015-01-31 15:06

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 403633)
Jo, men det var väl dags. Med lite fusk, gynnande av en galopp och ++ med balansen, men en vinst är alltid en vinst det ska sägas. Men jag står fast att kalla detta en bra spik är tjänstefel, fast å andra sidan en spik som sitter är alltid en bra spik.

Så jag ska gå och örfila mig själv att jag spenderat mest streck i dom två första avdelningarna. :KO:

Äh du har väl spelat med skallen precis som andra insatta? Är ju bara rent jävla flyt och tillfälligheter att raden ser ut som den gör nu! Svårt att räkna med att Kims ska galoppera bakom bilen och att Frank ska köra bort Oskar på förhand :cheers:

Chiron 2015-01-31 15:06

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 403646)
Haha vilket skämt detta är.

Oskar Kylin Blom säger tydligt att Frank klipper benen.

Frank säger tydligt att han klippar benen.

Båda är alltså överens om att han kört på ett sätt man inte får göra och mot regelverket.

Domarna dömer vinst för Frank.

Är det ens lönt att ha regler? Hoppas nån i ren protest kör över alla hästars ben i ett lopp snart så att de tänker över det jävla regelverket. Skämmigt ju.

Fattar inte regeln. Inte säkert att det var loppavgörande? De är väl inte synska? :rolleyes:

AndyMart 2015-01-31 15:06

Och sen det här med att domarna ska fantisera om vad som skulle hänt om han inte klippt benen osv. Lika korkat. Om Neuer totalkapar Messi i straffområdet blir det väl straff oavsett om domaren tror Messi skjutit i stolpen ändå. Så jävla korkat regelverk så det finns inte.

alle 2015-01-31 15:06

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 403637)
Hörde jag rätt på Frank? "Hade han haft lite bollkänsla hade han förmodligen vunnit loppet..."

Är det dålig bollkänsla att försvara sin position och bli påkörd för det nu?

Ja.. det var en märklig kommentar! Han sjönk i mina ögon frank! Unnade honom först segern, men inte efter det där! Riktigt FULT!