Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Ny Android-App för reducerade system (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22855-ny-android-app-foer-reducerade-system/)

MoniMakerApp 2015-05-26 11:12

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 433927)
Faktor = stenålder :)

Målvinst är det du vill göra! :) ( Även om det såklart är mer jobb ).

Fast reservhantering är nog prio där som jag ser det. I höjd med att möjlighet att uppdatera. ( Utan uppdaterade spelsiffror funkar inte resten av drömmarna! :)

Radvärdes-intervall och målvinst är bara "en rad var". Så när det gäller visualisering så är det nog det minsta problemet.

Och till sist. Några PinRacer-priser kommer du aldrig att kunna ta ut förmodligen. Men "något" är det helt klart värt.

Tack för dina synpunkter. Ska se vad jag kan göra angående detta. Sitter med ett annat projekt för tillfället så kommer inte att hugga tag i detta under närmsta veckorna men åter igen feedback uppskattas :)

skylineR34 2015-05-26 16:25

Hittar inget när jag söker i play store heter den moni maker?
Kan du länka?
Tack på förhand:D

MoniMakerApp 2015-05-26 16:45

Citat:

Ursprungligen postat av skylineR34 (Inlägg 433961)
Hittar inget när jag söker i play store heter den moni maker?
Kan du länka?
Tack på förhand:D

Ja det stämmer, här nedan är länken. Du behöver Android 4.1 eller senare för att den ska dyka upp i din play store...

https://play.google.com/store/apps/d...er.droid&hl=sv

Djingis 2015-05-26 23:55

Funkar inte att så bra på min Samsung med version 5.0.1. Och Nexus med version 5.1.
Kan så fort man tar väljer 4 rankade häst så markerar appen alla hästar från 1 rank till den 4.
Men annars verkar appen en bra ide när man inte har tillgång till den dator.

xanathaar 2015-05-27 09:23

Citat:

Ursprungligen postat av Djingis (Inlägg 434047)
Funkar inte att så bra på min Samsung med version 5.0.1. Och Nexus med version 5.1.
Kan så fort man tar väljer 4 rankade häst så markerar appen alla hästar från 1 rank till den 4.
Men annars verkar appen en bra ide när man inte har tillgång till den dator.

Tror det är så den ska fungera. Du rankar hästarna först (dra & släpp), sen väljer du hur långt ner i ranken ramen ska sträcka sig.

MoniMakerApp 2015-05-27 09:39

Citat:

Ursprungligen postat av xanathaar (Inlägg 434070)
Tror det är så den ska fungera. Du rankar hästarna först (dra & släpp), sen väljer du hur långt ner i ranken ramen ska sträcka sig.

Ja det är så det fungerar. På longclick ordnar du om hästarna enligt din ranking. Håll in dra och släpp. På enkelklick väljer du hur många hästar du ska ha med, de blir grönmarkerade. Hästarna är till en början rankade enligt streckprocenten. Strukna hästar hamnar längst ner.

Djingis 2015-05-28 21:02

Aha ok tack!

Filmtokig 2015-05-29 03:10

Helt grym app. alla borde skaffa den!

chompipe 2015-05-29 04:28

Alla mina miljon vinster har reducierad utom sist på 5.6 den va inte reducierad ..;)

patrikhuset 2015-05-29 16:44

Verkar inte kunna lägga till utgångskrav "min".. När jag använder knapparna för + och - så händer ingenting

boozty 2015-05-29 17:37

Citat:

Ursprungligen postat av patrikhuset (Inlägg 434713)
Verkar inte kunna lägga till utgångskrav "min".. När jag använder knapparna för + och - så händer ingenting

Du måste öka max först

Filmtokig 2015-05-29 17:45

Citat:

Ursprungligen postat av boozty (Inlägg 434730)
Du måste öka max först

Du kan redan allt, såld? :)

boozty 2015-05-29 17:46

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 434731)
Du kan redan allt, såld? :)

nä, testade bara att göra ett system när jag installerade det =)

Filmtokig 2015-05-29 17:50

Citat:

Ursprungligen postat av boozty (Inlägg 434732)
nä, testade bara att göra ett system när jag installerade det =)

Jag har inte gått hela vägen, hur fungerar det när man är klar, får man systemet skickat via mailen och lämnar in via datorn? För man kan väl inte lämna in reducerat via luren?

alle 2015-05-29 17:53

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 434734)
Jag har inte gått hela vägen, hur fungerar det när man är klar, får man systemet skickat via mailen och lämnar in via datorn? För man kan väl inte lämna in reducerat via luren?

Har samma fråga, eller lämnar man in via classic på telefonen?