![]() |
Jag gillar Lugauer. Tycker det verkar vara en fin människa och tycker han är rätt hyfsad som kusk också. Krävs nog ett tålamod av guds nåde med en häst som är sådär knepig.
|
Bara jag som tycker att den där reportern i blå dunjacka ser ut att vara ungefär 5 år pga sin frilla och totala avsaknad av ansiktsbehåring?
|
du söte tid! han joggar i mål trots stentuff öppning:)
|
Blev ju precis som alla hade trott. :yes:
|
Gud, vilken tur att Ingves flygresa inte påverkade hästen till förlust...
|
Synd om Rebbe. Jag gillar Rebbe! Men en glasklar vinnare, smart. Bara softade när dem andra körde i början.
|
Badkarslopp... Tror minst 99% av svenska folket räknade ut detta, ALLA har spik på VBON och Digital Ink, såväl stora som små system.
Faller detta in, så har jag svårt att se någon utdelning haha Men snyggt Ingves! Här har du fått äran att köra in fina pengar! |
Citat:
|
Citat:
|
Har Untersteiner och Ingves varit på skidresa tillsammans? Isåfall gjorde dom nog upp om det där i bastun igår kväll :drunk:
|
Lite kul att dessa lopp kallas finaler när det egentligen enbart är WO från 11/12 hästar. Kolla nu på när Calvin släpps till ledningen och när sedan Inken vinner på en 1.15 tid.
|
peter har tydligen gått ut med att plan a är att släppa med harry. tyckte han såg lite sämre u i värmning också harry så det blev spik på inken också. sen hoppas vi på skrällar i resten
|
Citat:
Haha:D:D |
Citat:
|
Citat:
|