Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Solvalla 2015-02-07 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22930-v75-solvalla-2015-02-07-a/)

Khiarshoor 2015-02-07 14:42

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 405522)
Lite kul att dessa lopp kallas finaler när det egentligen enbart är WO från 11/12 hästar. Kolla nu på när Calvin släpps till ledningen och när sedan Inken vinner på en 1.15 tid.

Haha så sant så.. Men svårt att stå emot Digital Ink... Asså de är en tanks med sportreglering typ...

Kommer ihåg när jag lira honom tidigt inför Elitloppet, trodde den var hemma i finalen oxå. Han var inte lika bra, han blev sämre o folk började räkna ut honom.

Tycker det dock är lite överdrivet att folk helt plötsligt stör lovord igen! Men de är en grym häst, utan tvekan.. Att hedersHarry ska stå emot tror jag inte ett dugg på.

Bättre att ta andrapriset som en dag som denna också är saftigt!

De kanske var lite offtopic! Men ONT! Så tror jag Calvin vinner, men blir förvånad om den får något gratis. Den kommer visa sin dominans, men får nog bekänna färg!:hattenav:

Om_sommaren 2015-02-07 14:44

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 405527)
Det var väl inget speciellt med öppningen. Men sättet han sticker ifrån dem var ändå imponerande det får jag hålla med om! Ska bli intressant att se hur han står sig i guld, men jag har svårt att se det bli någon riktig superstjärna.

09.5 första femhundra så här års så ska man inte jogga i mål på det viset. Jag tror faktiskt att den kan bli riktigt bra den här. tycker intrycket är ruggigt

Khiarshoor 2015-02-07 14:47

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 405529)
09.5 första femhundra så här års så ska man inte jogga i mål på det viset. Jag tror faktiskt att den kan bli riktigt bra den här. tycker intrycket är ruggigt

Men han var ju inte direkt med i den öppningen helt och hållet..

Det var ner Peter själv som kriga om inget. Han kriga lite med Bergh... Sen fortsatte han, Ingves körde bara lite för att hålla ut takter. Sen var loppet kört!

Voltstart 2015-02-07 14:49

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 405527)
Det var väl inget speciellt med öppningen. Men sättet han sticker ifrån dem var ändå imponerande det får jag hålla med om! Ska bli intressant att se hur han står sig i guld, men jag har svårt att se det bli någon riktig superstjärna.

För mig ser det ut att kunna bli riktigt bra. Allting handlar om hur hästen tål tufft tempo en längre del utav loppet. Upp till bevis under våren!:)

Rocky Reach och Liberty Face har ju varit mina "försöksidéer", så jag tar å håller på dem i klass I-finalen.:popcorn:

Red: Det är att förstå: Spika aldrig en galopplysten favorit! Det vinner man på i längden.

Snyggt alla som bar stor tro på Quick Fix!:cheers:

Om_sommaren 2015-02-07 14:50

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 405531)
Men han var ju inte direkt med i den öppningen helt och hållet..

Det var ner Peter själv som kriga om inget. Han kriga lite med Bergh... Sen fortsatte han, Ingves körde bara lite för att hålla ut takter. Sen var loppet kört!

visst var han det han kom först till femhundra ju. sen gick han ju inte lika fort de första metrarna som october, men ändå.

nog om det nu hoppas vi på uhrberg!

shasha 2015-02-07 14:50

Skönt att det går att stänga av ljudknappen på ATG live mellan loppen.
Helt less på pladdrandet från kommentator som sluddrar på orden; tycker den här ser fin å tycker den här ser fin babbel babbel babbel

mackpeter 2015-02-07 14:51

400 000 system försvann på dagens största favorit. 49:- värde tack vare jackpot. Bra inledningsvärde. Få se om favoritraden fortsätter eller om vi får några utdelningshöjande skrällar.

shasha 2015-02-07 14:55

Synd att Calvin förlorade. Quick hade jag men synd på Lugauer

Om_sommaren 2015-02-07 14:55

fint adrian. då var en av de stora fälld i alla fall

mackpeter 2015-02-07 14:56

Tack Adrian. Snygg körning!:claps:

trance_error 2015-02-07 14:56

Icewinner hoppas du fick med den.

6% på den va för lite.

Manprinsen 2015-02-07 14:57

Där rök man på allt. Skitsamma, kommer fortsätta vägra spela på Kolgjinihästar oavsett.
Linderoths pålle var ju kass

Om_sommaren 2015-02-07 15:00

spirit real spurtade fint. hade den fått lite mer klaff så hade den nog kunnat ramla dit

dado 2015-02-07 15:00

hej då för mig men jag fortsätter kolla på fina ben i stud.. he he

Tamuli 2015-02-07 15:03

fan att man valde att plocka bort Quick Fix i förmån för Going for gold zaz i nästa :/