![]() |
Någon som vet om Rino Dox kommit i mål?
|
Så vann järvshelvetet... fan så jävla leds jag är på dom här kallblodsloppen. :rant:
|
Rino Dox, skämmigaste tipset i stan.
|
Citat:
Han gav väl hästen sämsta möjliga lopp xD |
Så jävla sexigt när man ska behöva strecka 3 hästar som är spelade runt 30% för att vara säker... och så den där förbannade Persson som aldrig annars vinner om man skulle ha råkat strecka honom på kupongen
|
Citat:
|
Har olsson väntat till 80 kvar har vi sett Lärkan segerdefilera fan fan fan
|
Känslan är att loppet inte avgjordes på upploppet utan redan i J-O P.-stallet.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tycket det finns värde i tvilling 1,11 här i Avd 2.
|
Jorma + volt :D
|
Får köra en v4 när det sket sig med Stamping
Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-02-03 Bana: Gävle, omg. 4 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 3, 10 (6) 2 2 Fashion Diva (3) 3 3 Cut Him Some Slack (5) 4 1, 2, 6, 8, 11, 12, 15 (4) Vadet gäller startnummer 14 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 28,00 kr |
Snacka om att gubben har flax.. jesus
|
Satt och drömde och fick inte lämnat in raden.
Självklart vinner min spik på V75 Guli Järven, vilket han inte gjorde då. Nåväl, det får bli en V4. Visst vinner Daniel både första och tredje. Men jag garderar. 1) 3,6,10 2) 2,3,4,5,10,11 3) 2,3,5,8,9 4) 2 spik (vinner ofta vanliga lopp utom V75) Kostar 180:-. |
Haha Jorma ryckte upp sig på slutet :drunk:
|
Makalös insats, självklart satt man med dubbling på Tequila...Men inte mycket att säga om, bästa häst + kusk vann
|
Så jäkla surt 250 V på Tequila samt 30kr Tv på 9.8
|
Jag tror Reden vinner detta plätt lätt,Zille har topp form TV 3-6 X 100Kr.
|
Oskar farlig fr spets och Linderoths bra häst!!
|
Härligt Linderoth!! Nu blev v4 lite intressant :clap:
|
Ja. Redéns form är fenomenal! Har han kommit i mål ännu? Sen att han har hästar som Goop m.m vinner med är ju en annan femma.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Bra form på Linderoth, vinner han med Fendi i nästa?
Ska bli kul att se vad han kan göra på lördag mot tufft motstånd :) |
Citat:
|
Nu kommer dagens mest spännande lopp, Lovehearth, gillar verkligen typen av häst. Här spanar vi inför framtiden och vad som komma skall. Lite vinnare/plats lirat, trots att jag säkerligen är ett par, tre starter för tidig men sen lär han inget ge spelmässigt.
|
Citat:
Vilken snödriva i vägen på liven, hahah |
Är det bara jag eller vinner fler favoriter vid barfotaförbud?
|
Citat:
:cheers: |
DD 4-1,8 TT brukar ju alltid hitta vinnare hmm :drunk:
|
Reden är en stor tillgång för trav-Sverige. Duktig på alla sätt, lite orutinerad som kusk men det kommer. Kör ju inte så mkt.
Var det två han hade i Elitloppet :) |
Min DD blir 1,2 emot 8. Jag tror mycket på Moelven som jag följt ett tag.
|
Helge - imorgon är det nästa gång:)
Andra rankad på SS och 5:e rankad på Spelvärde. Tja, ägarna, nja, något var det som stack ut idag iaf Är antecknat i NG, så får kika på den nästa gång. __________________ @korsdraget Axel Fame |
jag tor ej på dig
Softboy Fått en känsla av att du utger dig för att vara ngn du inte är..... :innocent:
|
Citat:
http://piclair.com/data/sr5e4.jpg |
Citat:
|