Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-03, 01:23   #1
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

V64 Gävle


Jackpot igen!

Inleder med spik Rino Dox, mitt enda tips än så länge!

Tycker han avslutade riktigt bra efter galoppen senast.
Avslutade snabbare än både Stamping och Gulijärven och gick bra in i mål.
Utan galopp vinner han här tror jag
Känns billigare inleda med en spik än att gardera alla tre och inte ha någon spänning

Sen måste man ju skriva:

NU KÖR VII!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+5), dado (+5)
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 06:05   #2
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Tycker omgången ser rätt rolig ut. Jag menar Redén ser ut att segla till rätt så stor favorit i två avdelningar och vi alla här ju vet hans stallform förtillfället. Sen Jorma mega favorit i volt. tar han spets vinner han väl, men jag tror varken det blir vinst eller spets!

Älskade stamping startar i Avd 1 och kallblod med litet startfält brukar jag ogilla. Ovisst! Moelven i sista. Mysig spik?
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 06:21   #3
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 46
Sharp$: 520
Standard

Rino Dox blir min spik också sen hur mycket streckad han blir kanske får mig att ändra.
Utan galopp sist så hade han varit ännu större favorit här.

Funderar på att spika B.W.T Engaged för att ha råd med streck i de kommande loppen, loppet blir dock inte lika billigt som sist för honom.
Garderar jag så är det med bankers.

Tycker spontant att redens häst hotas av de med tillägg så fyra streck

2&3 som utgång sen kan man måla är väl bara kouros som sticker ut ja och kanske då pigtails.

Redén favorit igen, känns som han blir det på att de andra är dåliga.
Här får jag läsa på mer.

stona står bra till, järvsö moa & lily viking tillsammans med Liheim faksen är de som jag betalar för just nu.

stark och moelven kan vara tänkvärda streck men det beror på %:en.
raggefoting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 06:37   #4
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

skulle spika Fashion Diva (Har 6/9 vunnit i spets) men hon har pausat lite så jag är tveksam, eller? Funderar också att spika B.W.T.Engaged , kan bli tufft för Banker's att plocka in 20 meter på favoriten ...eller? Redens favorit i femte känns sårbar om det krävs skor, samt stallform (Men såg i lopparkivet att hästen vann med skor för cirka ett år sen på Gävle med Bo Landgren, kanske dags igen )Kallblod oj oj nej nej HJÄLP med kallblod....TACKSAM
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 09:06   #5
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
skulle spika Fashion Diva (Har 6/9 vunnit i spets) men hon har pausat lite så jag är tveksam, eller? Funderar också att spika B.W.T.Engaged , kan bli tufft för Banker's att plocka in 20 meter på favoriten ...eller? Redens favorit i femte känns sårbar om det krävs skor, samt stallform (Men såg i lopparkivet att hästen vann med skor för cirka ett år sen på Gävle med Bo Landgren, kanske dags igen )Kallblod oj oj nej nej HJÄLP med kallblod....TACKSAM
Bra stallform på Linderoths stall så passa Staro Fendi, spurtade vasst till vinst senast!
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 09:24   #6
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tycker framvolten står bra inne i sista avdelningen. Glöm inte Lill Maria (7%) som var duktig efter galopp senast. Går någon 28,0 så är ju tilläggarna chanslösa. Den på tillägg som kanske kan springa 27,2 är ju Håksätter Svarten (13).

Första. Persson på Guli Järven (27%) igen = tvärnit. Stamping (33%) bra senast och lopp i kroppen. Bäst var Rino Dox (24%) till slut sist. Söker rygg igen och är troligen vinnaren. Spik 3 eller 3 och 5.

Avd 4. Pigtails (7%) har haft toppform hela hösten. Bra läge och ett måste. Per Linderoth har ju dunder form i stallet (33%) och ska med på varje kupong.

Senast redigerad av Stall 4 den 2015-02-03 klockan 09:37.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 09:32   #7
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 640
Sharp$: 22756
Standard

En riktig rensare i V64-4 kan King Tilly vara. Spår 12 är ingen vidare, men en stark häst. Kör Claes tidigt till dödens då krossar han Fashion som är blöt till slut. Spelvärd skräll till 2%
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 09:39   #8
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Ni missar helt Redéns mest intressanta häst i omgången och även annars

Laneheart! V64-4.

Hästen gjorde sitt livs första lopp 3/12 i ett riktigt getingbo med hästar som tjänat flera miljoners. Vann gjorde Berghs Amazon Am (3,2 mille tjänat). Där bakom debuterade denna mycket fina häst på tiden 1.13.2 1640 V, tror det kan vara rekord på snabbast debutanttid? En riktig läckerbit, jag är kär.

Är så klart orutinerad med 2 starter i hela livet, men verkar vara en mycket förnuftig häst som även tålt/parerat störningar i lopp redan nu. Läcker utstrålning och aktion.

Har tvångsprissumma på 600 K, inte lätt men gjort det bra i otroligt svår matchning. Kolla första loppet, ni som missat.

Behöver säkert lopp i kroppen och kommande utrustningsändringar men är redan nu en häst att räkna med. Ska man ta betalt för den är det nu, till våren (hel och kry) är det försent.

Dagens mest spännande start att se fram emot ♥ Kan skrälla redan idag och ett löfte för framtiden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Perreffs (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 10:02   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ni missar helt Redéns mest intressanta häst i omgången och även annars

Laneheart! V64-4.

Hästen gjorde sitt livs första lopp 3/12 i ett riktigt getingbo med hästar som tjänat flera miljoners. Vann gjorde Berghs Amazon Am (3,2 mille tjänat). Där bakom debuterade denna mycket fina häst på tiden 1.13.2 1640 V, tror det kan vara rekord på snabbast debutanttid? En riktig läckerbit, jag är kär.

Är så klart orutinerad med 2 starter i hela livet, men verkar vara en mycket förnuftig häst som även tålt/parerat störningar i lopp redan nu. Läcker utstrålning och aktion.

Har tvångsprissumma på 600 K, inte lätt men gjort det bra i otroligt svår matchning. Kolla första loppet, ni som missat.

Behöver säkert lopp i kroppen och kommande utrustningsändringar men är redan nu en häst att räkna med. Ska man ta betalt för den är det nu, till våren (hel och kry) är det försent.

Dagens mest spännande start att se fram emot ♥ Kan skrälla redan idag och ett löfte för framtiden.
Står han i rätt stall??

Angående softpojks kommentar om Redéns stallform.

Jag har verkligen klagat på hans stallform senaste tiden, och gått emot hans stora favoriter. Med relativt gott resultat dessutom.
MEN spana in hans statistik:
År Starter 1:a 2:a 3:e Segerprocent Inkörda pengar
2015 35 10 4 5 29 % 719 416
https://www.travsport.se/licensinneh...85518/transtat

Det där talar emot dålig stallform..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+10)

Senast redigerad av alle den 2015-02-03 klockan 10:04.
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 10:10   #10
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Står han i rätt stall??

Angående softpojks kommentar om Redéns stallform.

Jag har verkligen klagat på hans stallform senaste tiden, och gått emot hans stora favoriter. Med relativt gott resultat dessutom.
MEN spana in hans statistik:
År Starter 1:a 2:a 3:e Segerprocent Inkörda pengar
2015 35 10 4 5 29 % 719 416
https://www.travsport.se/licensinneh...85518/transtat

Det där talar emot dålig stallform..

Formen är bra och mer kan man inte vänta så här års, tung vinterträning, inte maxade balanser, inte viktiga lopp, det kommer, våren nalkas om ett par månader.
Hans stall kommer ta Sverige med storm i år, bara bra folk tänker annat.
Hoppas 100 års problem av alla det slag är över för Daniel nu.


Vilka kanoner han har och flera vi inte fått sett alls på banan ännu, spännande 2015 blir det.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 10:53   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Formen är bra och mer kan man inte vänta så här års, tung vinterträning, inte maxade balanser, inte viktiga lopp, det kommer, våren nalkas om ett par månader.
Hans stall kommer ta Sverige med storm i år, bara bra folk tänker annat.
Hoppas 100 års problem av alla det slag är över för Daniel nu.


Vilka kanoner han har och flera vi inte fått sett alls på banan ännu, spännande 2015 blir det.
Ja.. han har onekligen grymt material. Det var väl inte längesen han hade med 2 st i elitloppet dessutom!
Om friska hästar så håller jag med dig, då blir han svår att stå emot. Men som sagt, det krävs att han får bukt med hästarnas sjukdomsbesvär!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 11:12   #12
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Ja.. han har onekligen grymt material. Det var väl inte längesen han hade med 2 st i elitloppet dessutom!
Om friska hästar så håller jag med dig, då blir han svår att stå emot. Men som sagt, det krävs att han får bukt med hästarnas sjukdomsbesvär!
Jag lirar främst plats och lite vinnare om allt skulle klaffa perfekt i loppet, kommer köras snällt på innerspår så krävs att det löser sig.

ps, står i rätt stall

Å du, missar den detta idag pga "snällt uppbyggande" lopp, så får vi fint betalt även nästa gång.

Winwin
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1)

Senast redigerad av Helge den 2015-02-03 klockan 11:49.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 12:11   #13
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Jag lirar främst plats och lite vinnare om allt skulle klaffa perfekt i loppet, kommer köras snällt på innerspår så krävs att det löser sig.

ps, står i rätt stall

Å du, missar den detta idag pga "snällt uppbyggande" lopp, så får vi fint betalt även nästa gång.

Winwin
Helge: har du nån info om redens hästar ikväll? vem är hans bästa chans? tacksam
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 12:22   #14
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Helge: har du nån info om redens hästar ikväll? vem är hans bästa chans? tacksam
Läs på hans hemsida, står där. Om ovanstående kring skrällen (5%) inte är bra info för kvällen eller framtiden, så vet jag inte vad som är det?
Skiter i hur lågt han kommer ligga och mer uppåt på de andra (räcker se strecklistan). Klaffar det för denna med innerspårsresa så blir den farlig, även om det är framtida lopp som givetvis gör den mer segeraktuell än idag.

Lycka till!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 12:47   #15
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6237
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Helge: har du nån info om redens hästar ikväll? vem är hans bästa chans? tacksam
Jag har info. Nytt huvudlag ikväll på Confectioner. Tränar som en demon. Löper inte upp till det i lopp bara.

Avslag, Laneheart.

Be Spont, bästa chans.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5), spikpaddy (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td