Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Gävle (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22949-v64-gaevle/)

Helge 2015-02-03 22:23

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 404524)
Bry dig inte softpojk. Han har gjort 24 inlägg tror han är berusad av icke vinster:)

Frågan ÄR befogad och inget konstigt. Men har man ställt den så får man vidareutveckla.

softpojk 2015-02-03 22:25

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 404529)
Frågan ÄR befogad och inget konstigt. Men har man ställt den så får man vidareutveckla.

Men Helge. Jag förstår att du tycker den är befogad, men jag tycker inte personen ska säga att jag inte är den ja utger mig för o vara? för jag undrar VEM har jag sagt att jag är? Nu är det så att jag känner Melander "in-real" så han vet vem jag är.

Jag tycker vi sätter punkt, vet att vi har tjafsat, och jag vill be om ursäkt för att jag varit elak emot dig. men det är min jävla skit impuls som tar över ibland. Du behövs här och är en frisk fläkt.

Melander 2015-02-03 22:28

Kommer aldrig att hända Helge att ha/hon /hen kommer att vidareutveckla det vet både du och jag!

Helge 2015-02-03 22:35

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 404530)
Men Helge. Jag förstår att du tycker den är befogad, men jag tycker inte personen ska säga att jag inte är den ja utger mig för o vara? för jag undrar VEM har jag sagt att jag är? Nu är det så att jag känner Melander "in-real" så han vet vem jag är.

Jag tycker vi sätter punkt, vet att vi har tjafsat, och jag vill be om ursäkt för att jag varit elak emot dig. men det är min jävla skit impuls som tar över ibland. Du behövs här och är en frisk fläkt.

Tack för ursäkten, uppskattas även om det inte var här du kallade mig för nolla, golfitta mm. Är ok.

Din impuls - är jobbig.

Jag vet jobbar med det dagligen, kan förstå men det innebär inte att jag tar skit = skillnad.

Vi jobbar vidare, har viss tolerans med dig.

Helge 2015-02-03 23:12

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 404531)
Kommer aldrig att hända Helge att ha/hon /hen kommer att vidareutveckla det vet både du och jag!

DET där fattade jag nada av ?

Helge 2015-02-04 00:03

Å ni två ihop.. snälla..

Indeed 2015-02-04 00:24

12 kr plus idag! Kanon! :clap: Rök i sista givetvis nummer 4 Järvsö Moa pallade visst inte med alla dessa jävla omstarter.

Avd 1: guli järven
Avd 2: 1,6,7,8,9,11
Avd 3: 3,10
Avd 4: 2 fashioned diva
Avd 5: 8 staro green river
Avd 5: 4 järvsö Moa

12 rader/kr

Har man råd men en Liten V5:a imorgon ;)

softpojk 2015-02-04 08:52

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 404549)
Å ni två ihop.. snälla..

Vi spelar ihop på ATG tillsammans och är vänner på Facebook. Även spelat vi v64 o så igenom swish. Melander o ja menad inget illa. Men han ville nog bara säga att som de var. Förlåt om du tog illa upp

draken 2015-02-04 20:01

Man lär sig mycket nytt på Sharps. Golfitta har jag nog aldrig sagt. Tror inte jag kommer göra det heller, var rätt kul men inte så optimalt att kalla någon om man inte menar något illa.