![]() |
Härlig speed av Victory Streamline!
|
Bästa hästen! Men Paradise Leader var tapper måste jag säga...
|
Citat:
|
Känns lite som att Uffe avgjorde det där loppet med sin styrning
|
Få se om Tyri Svarten kan hålla sig på benen nu.
|
Härligt! Han stod på benen och då blev segern säker.
|
Citat:
Hårdheten tog ut sin rätt - läcker spik! :claps: |
Härligt! Två stora favoritfall redan, måste ha rensat rätt bra
|
Vinner 5 eller 13 nästa kommer jag dansa naken på Titans Sporbar i Norrköping.
|
Nu kommer dagens andra spik i rad, också den från ett sjundespår: Digigirl!
|
DD-tankar:
Buy The Law stenklar do Cesar som bäst verkar få 3:e inner. I 2:a: 2 3 5 6 8 13 15. Tror & hoppas att Petter kör med racerhjälmen på & sänker favoriten (& sig själv?) |
Lätt vunnet för Dunder.
|
Dagens bästa spik! Härligt härligt
|
Kul se att en av favoriterna jag har i norrland, Victory Streamline, vann idag!
Den jagade jag en gång efter heroisk slutspurt i skymundan. Tror det var mot Apollonia med flera dugliga djur, den tog på då? ____________ Frankrike nu: Maven ifrån spår 1. Hästen är uppsnackad av J. Takter rejält och senast blev det ju inget lopp. Bra platsspel? Ska bli kul titta nu! |
Kadett CD tar det! :clap:
|
Många hästar i V64-4 och får hoppas på en liten rensare där. Avslutningen ser lättare ut. Har även en trio på Vincennes med Up And Quick som vinnare. Den torskar nog inte det här.
|
Citat:
|
Citat:
|
Bästa svenska chans tillmäter jag Solvato, som kanske kan bli trea.
|
Där var man fel ute. Goop tog hem det istället.
|
Klart som fan idioten ska hoppa in i mål... Vilket mörker!
|
Kungen levererade! Kuuuuuuuuuuuuung Goop! Gjorde det bra på Amerique. Bättre nu! POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!
|
Citat:
Timoko såg stenslagen ut, men kom tillbaka!!! Goopen, undrar vad han betydde där? Bästa kusken i de lägena, inget snack! |
Citat:
|
I särklass Sveriges bästa kusk.
|
Det var ju lite surt att favoriten skulle vinna i garderingsloppet. 1 eller 6 i nästa. Kommer Caesar ut så tar den nog hem det.
|
Känns ju lite tråkigt att alltid spela efter strecklistan. Så jag gör något annorlunda, som jag så oftast gör. Men det betyder inte att det genererar i vinst mer för det. Snarare sällan, men vinsterna blir betydligt större och roligare när man gjort lite arbete själv istället för att bara kolla på oddsen.
DD: 1 emot 8,15. Nu säger jag inte att den stenklara 40% inte är det. Men det är helt enkelt inget värde för mig att spela på det viset. |
Citat:
|
DD 1.4-1 x 100kr bra värmning. spelvänliga odds.
|
14 kanske
|
Sitter kvar med
Avd 5 1.4.5.6 Avd 6 1.8 V6 Nu tar vi detta! |
Caesar hamnade omöjligt till i femte invändigt, men avslutade rejält.
|
Varför dämpar inte Sjöström? Köra som en jävla idiot utan en morgondag fattar väl vem som helst att det inte håller hela vägen. :idiot:
|
10 For Candy första reserv. Surt surt.
|
Alessandro Gocciadoro var ju 3:a med Linda Di Casei i Prix De France!
(Kul grej, nu när jag inte kom på killens namn i tråden om Åby, så sent som i torsdags!)...där hans gamla häst avslutade riktigt bra! Följehäst! |
Fore Candy gick ju riktigt bra i söder i sluter på fjoråret innan den flyttade till Finland. Är ju rena skräpmotståndet där uppe jämfört med på Åby men det stod ju skrivet i stjärnorna hur den skulle gilla isbroddar.
|
Bra stenklar favorit
|
Sjöström har loppet i sin hand med värsta konkurrenten instängd. Men det gäller att köra med skallen också. Sånt här gör mig så förbannad
|
Avd 6 TV 8-1 X 100KR
Bästa hästen mot draget nr 1 Hit That |
Citat:
|