![]() |
v64 Boden jackpot
Bästa spik? bästa draget?
nu kör vi:) |
Var förbi och inspekterade banan ikväll. Kommer bli isracing i morgon.
Speechless ser ut att bli jättefavorit i avd 1, men jag måste ha med Cafe från springspår. Ängskalla borde ha bra chans i avd 2, klassen över dom övriga. I avd 3 kommer jag chansspika Beverly Boulevard. Känner ägarna till hästen och den har bra form, dessutom härdad mot bra hästar i v75. Blev 4:a senast på Bergsåker så tycker den ska ha bra chans trots spår 15. |
Spiken:
ÄNGSKALLA har utvecklats till ett av Sveriges allra bästa ston. Hon trivs vintertid och med isbanan och matchas nu för Frankrike. John Östman kan henne väl sedan tidigare. Svårstoppad. Dragen: Paradise Leader har gjort det bra i Finland och inte varit sämre än tvåa på fem lopp. Borde duga bra här också. Beverly Boulevard kan massor och att det inte räckte senast i V75 var henne förlåtet. Vann senast för Norberg. Suntory Royal spurtade starkt trots störning senast i V75. Visar form! Pompano är en v75 häst i comeback, Kapaciteten är hög. God tur! |
Citat:
Ligger massa galopper i raden och visst är galopprisken stor, men felfri är denna ett hett motbud... 1%... Uhm.. Jag synar! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Några halvroliga, hoppas insatsprocenten står sig någorlunda.
Adrigo 7% är ju alldeles för lite, funkar bra på vinterbana också. Bästa hästen i loppet, givet streck. Fore Candy 7% blir intressant att se i ny regi. Fungerar han på isen räds han ju ingen i detta gäng och måste med. Pompano 13% fart så det räcker och blir över för detta lopp, gjorde fina lopp på vinterbana i inledningen av sin karriär. |
Citat:
|
pompano spik på allt.
|
Citat:
|
Är inte bästa spik North Leader vunnit två bra segrar
|
Citat:
|
En sak är då säker och de är att Gustav K vinner lopp 10 lekandes!
|
Någon som vet om de kör vinterbana på Harstad på vintern?
Isf ser B.W.T.Hellion intressant ut i 5:e |
pompano stenklar
|
Citat:
|
Citat:
|
Grunnar på om tyri svarten kan hota ängskalla idag. ts har ju visserligen inte vunnit på 21
starter - men senast de möttes (över 2640) var det ju klasskillnad på dem - till ts fördel - löpet gick för 2 månader sedan - med 20 m skillnad som nu. |
Citat:
|
Känns som det kan smälla rejält i första.
Funderar på att chansa bort favoriten och Victory Streamline. 4,9,2,10,12 tycker jag har bra spelvärde 2 Stardrift Tur 0,3% taget! |
Pompano ska gå med vanlig vagn istället för jänkare. Minus?
Dessutom är han väl bäst barfota? Vettefan om det är en bra spik? |
Är inte Merry Broline i avd4 dagens bästa spik.
Uffe struntar väl i att det är spår 8 och dundrar på. Spets efter 4-500 och sen är det slut?! |
nr 7 i avd 3 känns sten klar är man 5 efter stepping for money , rub it out sedan 3:a efter digitalcollection van med skor comet kusk tja vad mer:clap:
|
norrlänskan varnar för ett v64 spöke i avd2 nr 6 torpa glad så garderar man ska den med även adrigo:rolleyes:
|
Citat:
North Leader kan vara en bra spik i sista med spårfördel gentemot Pompano. Dessutom finns det en del andra frågetecken på den sistnämnda idag. |
Citat:
Adrigo har inte vunnit sen i maj trots flitigt startande. Känns som ett tidningsskrik på en etablerad hemmakusk? |
Varför nämns inte Buy The Law här?
Dagens i särklass bästa spik! Springspår, toppform och trivs ypperligt på is! Stenklar!! |
Citat:
|
Avd1: Hanna Olofsson har 3 hästar med, borde kunna göra något med någon av dem för att vinna loppet, Sambucus P.R slog Speechless sist de möttes fast då var det Jan N, som körde, idag kör han 4 Paradise Leader. Speechless har inga märkvärdiga tider och alldeles för högt spelad. Cafe och Victory Streamline är de som kommer göra upp om detta när upploppet nås.
Avd2: Ängskalla går inte bra med skor runtom.Adrigo och Ekke Ålj bortglömda. Avd3: Robert Dunder till spets och sen händer inget, Spik. Avd4: För många ojämna hästar, mycket galopper troligen och Jan N kommer till ledning och stannar där in i mål, Spik. Avd5: Claes S är duktig från start och prickar perfekt sen är loppet slut, Spik Avd6. Riktigt skräplopp, ta med alla. Vad tror ni? |
Kör ett litet idag fast jag funderade på att stå över till en början.
1) 4,6,9,10,13 2) Spik 7 - Det gäller att få honom felfri. I alla fall ensam på sin volt och litet fält att runda. 3) Spik 7 - Ser ut som en bra chans på förhand. 4) 2,3,6,7,8,9,15 5) 1,6 - Med dessa två så bör chansen vara rätt god att klara loppet. 6) Spik 6 - Vettig chans i avslutningen. |
Citat:
|
Nån som har tt
|
tips från en god vän
|
Citat:
North Leader tror jag också på. |
vi hade Bolt Boko på allt igår. + Alamo Boko, synd att han torskade på linjen mot favoriten.
|
Citat:
Kanske läge att uppsöka optiker? Däremot kramp att Bergharns stannar såpass att luckan kommer invändigt... |
clarung - blir efter sista info spik på 7 tyri svarten - går ner i klass nu och just
klasskillnad märktes i mötet 6/12 mot bl.a ängskalla - utgång på 6 north leader som med soronen redan står med fyra finska ben i mål. skönt joggväder - nyss hemkommen - solsken å gött |
Citat:
Major |
Ett av mina system idag =).
Får hoppas lite extra på denna då det är V6 och bara detta system som jag chansar på det ^^. Registrerat spel Datum: Söndag 2015-02-08 Bana: Boden Spelform: V64, omg. 27 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 9 Cafe (13, 4) 2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 3 7 Digigirl I.H. (6, 14) 4 2, 7 (15, 8) 5 6 Buy the Law (1, 4) 6 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 11, 15 (13, 4) Vadet gäller startnummer 126 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 126,00 kr |