![]() |
v64 Boden jackpot
Bästa spik? bästa draget?
nu kör vi:) |
Var förbi och inspekterade banan ikväll. Kommer bli isracing i morgon.
Speechless ser ut att bli jättefavorit i avd 1, men jag måste ha med Cafe från springspår. Ängskalla borde ha bra chans i avd 2, klassen över dom övriga. I avd 3 kommer jag chansspika Beverly Boulevard. Känner ägarna till hästen och den har bra form, dessutom härdad mot bra hästar i v75. Blev 4:a senast på Bergsåker så tycker den ska ha bra chans trots spår 15. |
Spiken:
ÄNGSKALLA har utvecklats till ett av Sveriges allra bästa ston. Hon trivs vintertid och med isbanan och matchas nu för Frankrike. John Östman kan henne väl sedan tidigare. Svårstoppad. Dragen: Paradise Leader har gjort det bra i Finland och inte varit sämre än tvåa på fem lopp. Borde duga bra här också. Beverly Boulevard kan massor och att det inte räckte senast i V75 var henne förlåtet. Vann senast för Norberg. Suntory Royal spurtade starkt trots störning senast i V75. Visar form! Pompano är en v75 häst i comeback, Kapaciteten är hög. God tur! |
Citat:
Ligger massa galopper i raden och visst är galopprisken stor, men felfri är denna ett hett motbud... 1%... Uhm.. Jag synar! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Några halvroliga, hoppas insatsprocenten står sig någorlunda.
Adrigo 7% är ju alldeles för lite, funkar bra på vinterbana också. Bästa hästen i loppet, givet streck. Fore Candy 7% blir intressant att se i ny regi. Fungerar han på isen räds han ju ingen i detta gäng och måste med. Pompano 13% fart så det räcker och blir över för detta lopp, gjorde fina lopp på vinterbana i inledningen av sin karriär. |
Citat:
|
pompano spik på allt.
|
Citat:
|
Är inte bästa spik North Leader vunnit två bra segrar
|
Citat:
|
En sak är då säker och de är att Gustav K vinner lopp 10 lekandes!
|
Någon som vet om de kör vinterbana på Harstad på vintern?
Isf ser B.W.T.Hellion intressant ut i 5:e |