Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Jackpot Kalmar (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23013-v75-jackpot-kalmar/)

Voltstart 2015-02-14 16:52

Vilken insats!!!!!!

Kul att Per får lyckas igen!

olle 2015-02-14 16:53

Jackpot för 5e lördagen i rad. Nu blir det spelhysteri igen till nästa omgång och spelbolaget jublar igen.

Rickart 2015-02-14 16:54

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 407489)
Det låter ganska mycket som att du är en spelare som aldrig spikar något annat än favoriter och tycker att alla spel på hästar som inte vinner är dåliga spel. Lycka till med det.

Dödödödöö... Hen CHANSspikade ju faktiskt Folli idag.

Stekel 2015-02-14 16:54

Härlig insats i sista, ska bli intressant att följa Djali framöver! För väl att inte Elias fick segern med sig i andra, det hade varit tungt att åka på en favorit då. Grattis ni som satte sjuan (måste väl ha varit nån härinne iallafall)!

Helge 2015-02-14 16:54

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 407497)
Vilken insats!!!!!!

Kul att Per får lyckas igen!

Underbart när kuskar/tränare vinner som ofta får skit här ;)

Idag Veijo, Dalborg och Nordström.

:cheers:

trance_error 2015-02-14 16:57

Åkte ut på Geisha Sund :sad:

olle 2015-02-14 17:00

Inga storvinster till USA idag så kanske det där skumbolaget verkligen är avstängt ? Bara Österrike som tog lite storvinster idag.

Helge 2015-02-14 17:00

Endast Österike av utland klämde sig in i vinstlistan.

Trinity 2015-02-14 17:09

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 407503)
Åkte ut på Geisha Sund :sad:

Samma här, Spikade Lovely Buv. :(

olle 2015-02-14 17:11

Återigen meningslöst att ha spelat V75 utan att ha satt 7an. Det som fanns att hämta i övriga pooler även denna lördag hade varit lättare att vinna på ett 100 kr platsspel på en betrodd häst.

softpojk 2015-02-14 17:15

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 407507)
Återigen meningslöst att ha spelat V75 utan att ha satt 7an. Det som fanns att hämta i övriga pooler även denna lördag hade varit lättare att vinna på ett 100 kr platsspel på en betrodd häst.

Tack för infon. Då vet vi.

Voltstart 2015-02-14 17:20

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 407507)

Jo, men det heter V75. Vem bryr sig lätta omgångar? Det är de svåra omgångarna man blir glad med en hyfsad sudd som tröst. Bra upplägg ger inte noll tillbaka.
Folk som spelar för enstaka tusenlappar på V75 har sig själv att skylla. Det gör inte V75 till ett kasst spel.

Det finns massor av spel där endast samtliga rätt belönas.

______
Nu förväntar jag mig att Anders Z vinner lopp 13. Mycket snack av "ny egen tränare", vilket ställer krav på att leverera. Står hästen i starten tycker jag att en bra insats är att "kräva". :popcorn:

Red: Startgunga, men gick bra sedan. Får godkänt vad gäller upphämtningen.

olle 2015-02-14 17:24

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 407509)
Jo, men det heter V75. Vem bryr sig lätta omgångar? Det är de svåra omgångarna man blir glad med en hyfsad sudd som tröst. Bra upplägg ger inte noll tillbaka.
Folk som spelar för enstaka tusenlappar på V75 har sig själv att skylla. Det gör inte V75 till ett kasst spel.

Det finns massor av spel där endast samtliga rätt belönas.

______
Nu förväntar jag mig att Anders Z vinner lopp 13. Mycket snack av "ny egen tränare", vilket ställer krav på att leverera. Står hästen i starten tycker jag att en bra insats är att "kräva". :popcorn:

Ja, fördelen med V75 är de enorma pengar det finns att spela om, men det är trots det inte lätt att lyckas. Nyckeln idag var att helgardera det mest öppna loppet på förhand samt att sätta rätt spikar. Då var inte sjuan svår att hitta även för ganska små system.

softpojk 2015-02-14 17:24

Vinner gör 3. Till 99x pengarna. :p

Voltstart 2015-02-14 17:31

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 407510)
Ja, fördelen med V75 är de enorma pengar det finns att spela om, men det är trots det inte lätt att lyckas. Nyckeln idag var att helgardera det mest öppna loppet på förhand samt att sätta rätt spikar. Då var inte sjuan svår att hitta även för ganska små system.

Jag har inte för avsikt att någonsin vinna V75 när det är i just skrälloppet det händer "mest" avseende lågprocentare. Jag hoppas på att vara med nån av de andra gångerna. :)