![]() |
Bästa hästen eller fartfylldast kanske man ska säga är utan tvekan Kimono Pearl men det gäller ju att gå felfritt också. Distans och lägesmissgynnad men vilken merza det är i det här lusgänget. Jag spikar fan tror jag trots alla minus.
|
Är vissa tipstjänster fredagsfulla?
Djali Boko rankad etta på en, lås med D Viking på den andra. Hallå!! Sist jag kollade så är det fortfarande Per Nordström som tränar och Per Nordström som kör. Herregud, 10% är ju minst 8 för mycket |
Synd om Erik inte kan köra.
Kuskplusset på Twins divigaflinga är ju inte av denna värld. |
Citat:
Helt klart en Chansspik |
Citat:
|
Citat:
Första frågan Per ställde när Reijo kom in i studion: Är du besviken över att L´amour underpresterade idag? Det blev rätt dålig stämning efter det :-) |
Hur kan inte Dreams Take Time vara jättefavorit? Inte ens störst i omgången.. Spik på allt..
|
Citat:
Men det kanske inte blir något??? |
Hur går tankarna kring network broline?
|
Citat:
En sjätteplacering som bäst på 3 tidigare starter från bakspår. En av de med högst kapacitet i loppet, men borde inte vara favorit från bakspår. Å andra sidan är det upplagt för en snabb öppning och då kan den vara bäst till slut. |
Citat:
Vilket bakspår är det och vilka hästar står framför honom? I detta loppet kan han ta rygg på Nr 3 Vincere Scis Vin som blåser till spets. Network själv är med snabb ut. Lite skillnad på det eller att stå på spår 12 bakom 2 hästar som inte kan öppna och enbart ska letas ner i spåren. |
Citat:
Det är inte många hästar som klarar av att sitta klistrad i rygg på den framför i autostart och Network Broline är definitivt inte en av dem. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|