![]() |
Tidig rad jobbar hela dagen
1. 2,3,6 2. 2,3,4,7 3. 1,3,6,11 4. 4,5,8,10,12 5. 1 6. 2,4,5,11,12 7. 3 8. 1,9 Lycka till alla idag:innocent: |
Citat:
Är den snabb ut? nån som vet? |
Javisst. Tar normalt ledningen här, blir sen svårslagen
|
Startat 4 ggr från spår 1 innan med 0 vinster! är den så snabb att den enkelt tar spets vinner den säkert!
|
Citat:
|
Normalt sett vinner väl Venkatesh, men ska man gardera tycker jag Anastacia Trot är given, äntligen bra läge. 4,5,12 är nog loppet heltäckt.
|
|
Citat:
|
Citat:
Det är ett dåligt spel även om det går in, ungefär som att spika en galopplysten kuse. Sådana favoriter spikar man aldrig på en seriös kupong! Det är mitt starkaste råd jag har att ge runt travspel. Fast med chansupplägg, gå för det! Trav är svårt!:cheers: _____________ Avdelning II är ett sådant lopp där jag har absolut ingen känsla alls. Lägga tid i arkivet orkar jag inte heller då jag ej spelar för tillfället. Jag kan mer om hästarna efter loppet? Någon som känner typ: "Dessa två gör upp!"?:popcorn: |
Melander har ju 4 hästar i loppet, man vet aldrig vad karln hittar på.
|
Melander stall är på uppgång. streckar alla hans i 4 varav jag spelar 10.12 som A med hans andra 3 som B bakom
|
Citat:
|
Citat:
|
Undrar om det är kul moraliskt med fyra hästar i ett och samma lopp.
|
random shot dagens bästa spik! överkapacitet och möter ett gäng trötta jävlar. ska ba vinna om hästen är någorlunda i ordning. lopp i kroppen nu också! jobba örjan
|