Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Dubbel Jackpott (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23023-v86-dubbel-jackpott/)

Manprinsen 2015-02-11 18:59

Citat:

Ursprungligen postat av Happy (Inlägg 406512)
Jojo men till jätte favorit från det spåret? Har hästen ens vunnit från spåret? Personligen så skiter jag i om hästen gått bra som 2:a eller 3:a som favorit men vinner inte...
Klar man måst försöka fälla denna favoriten 52% Dessa 52 % är INTE motiverat från spår 12 oavsett så givet att gardera om man inte vill köpa ett paket kaffe. Tack för kaffet

Håller med där, totalt noll spelvärde i att inte försöka fälla givet förutsättningarna. Tycker det är konstig logik i att folk ska gardera en barfota överlägsen Fleetfoot Hannover i första från ett bra spår dessutom, men spika en erkänd strulhäst från spår 12 till ungefär samma procent?

Fleetfoot har förvisso haft en liten paus, men sannolikheten att den vinner jämfört med Venkatesh bedömer jag är 50% större.

Happy 2015-02-11 19:17

Barfota rycken på bakspårshästarna i v86-8 är oroande!!!! alla vet att alla spikar i sista!! så då har storspelare helgarderat!! Inte för att jag är den som skall säga att det finns en spelmaffia .....

Amadeus 2015-02-11 19:18

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 406519)
Håller med där, totalt noll spelvärde i att inte försöka fälla givet förutsättningarna. Tycker det är konstig logik i att folk ska gardera en barfota överlägsen Fleetfoot Hannover i första från ett bra spår dessutom, men spika en erkänd strulhäst från spår 12 till ungefär samma procent?

Fleetfoot har förvisso haft en liten paus, men sannolikheten att den vinner jämfört med Venkatesh bedömer jag är 50% större.

Kan bara i stämma, venkatesh strular för ofta för att spika o samt fr de spåret. Finns en del favoriter som man jan fälla idag tycker jag. 2 spikarna jag kommer köra är fleet i första o lindy i sista, resten garderas

Happy 2015-02-11 19:24

Hoppas pojkarna håller sin hormoner i schack! så vinner Jenny!

Citat:

Ursprungligen postat av Happy (Inlägg 406526)
Barfota rycken på bakspårshästarna i v86-8 är oroande!!!! alla vet att alla spikar i sista!! så då har storspelare helgarderat!! Inte för att jag är den som skall säga att det finns en spelmaffia .....

SAO 2015-02-11 19:26

Det räcker med att ha Örjan i rygg för att JT ska köra bort detta!!
Spik ÖK i sista. På allt.

Happy 2015-02-11 19:28

Du vet att det är Solvalla och inte Åby?

Citat:

Ursprungligen postat av SAO (Inlägg 406529)
Det räcker med att ha Örjan i rygg för att JT ska köra bort detta!!
Spik ÖK i sista. På allt.

Klanke 2015-02-11 19:33

fleefoot är obesegrad i spets, toppchans och inte så hårt spelad som jag trodde den skulle bli. Spik!

Touche till 14% känns spännande, hästen satt fast med rubbet senast och gången före var man rejäl vid segern. Chansspik!

Happy 2015-02-11 19:36

Jojo man måste fälla någon och jag fäller i första pga att Takter + Björn har spår innanför

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 406533)
fleefoot är obesegrad i spets, toppchans och inte så hårt spelad som jag trodde den skulle bli. Spik!

Touche till 14% känns spännande, hästen satt fast med rubbet senast och gången före var man rejäl vid segern. Chansspik!

SAO 2015-02-11 19:41

Citat:

Ursprungligen postat av Happy (Inlägg 406531)
Du vet att det är Solvalla och inte Åby?

Absolut.
Har du läst intervju med tränaren?

spalato 2015-02-11 19:41

Citat:

Ursprungligen postat av karpafan (Inlägg 406358)
Är den snabb ut? nån som vet?

Tittar du aldrig på trav? En bättre fråga får du ställa ! Sorry

SAO 2015-02-11 19:42

För övrigt kom jag ihåg när Monfalcone bollade med Lover Face. Inte så länge sen!
Sätt in LF i detta lopp..

MikaF 2015-02-11 20:00

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 405965)
Känsla av att emeffeff får revansch med "sin" 3 Tripolini V.P.!
Är ju med där framme direkt den här gången.
I sista tycker jag att 4 Lina Liv och 6 Solöns Rangel kan vara trevliga fiduser. Min tanke är att nån av dem hamnar långt fram i rygg, på speed är de vassa vid överpace.:KO:

6 Kay Adams till 2% i ett dåligt lopp. Värd vara mer spelad, då ingen här verkar vilja vinna. Sågen på 4 Love You Silvio i samma race. Är såpass blöt att den aldrig ska streckas i grunden. 12 Sebastian Sund slipper väl övermakten denna gången och står på tur för vinst. 11 Explosive Dust hör väl hemma här tillsammans med 2 Love Ain´t Easy som besitter fart? 2,6,11,12 känns billigt, men heltäckande.

Lite tipstankar efter snabbtitt. Upp till bevis för Jeppe efter allt skryt om Tripolini.:yes:

Solöns Rangel är mitt drag i sista, antingen chansspik eller lås med favoriten

Happy 2015-02-11 20:05

Photo Princess är ju dumt att glömma!!

biddybye 2015-02-11 20:10

old wild west , melander har många hästar med om venka galopperar! flemming vinner i 7e men med vem?

softpojk 2015-02-11 20:20

Vet att det är offtopic: men satte precis V54an på 150 kr satsade på Valla gav nästan 26.000!

http://imgur.com/Hg3tcxY