![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Så här blev mitt V86 system
1) 4 spik ( har tidigare motiverat den som dagens bästa spik) 2) 1,5,8,10 (favoriterna och 1 eftersom Olle Alsén alltid har vältränat) 3) 9,11 (hoppas Danmarks svar på Stig H - Birger J - vinner) 4) 2,3,6 (lås på de bästa) 5) 2,4,8,12 (heltäckt) 6) 10 (min favoritkusk Erik spikas) 7) 2,3,6,11 (håller tummarna för sharpsskriket 5) 8) 3,5,6,9,10,12 (här ryker vi inte) Kostar 576:-. Lycka till!:cheers: |
Tror att Prince Orlando kan va draget i avd 1 trots Stefan Persson i jollen.....
Edit: NOT!!......en riktig besvikelse trots bra resa, inte går det att skylla på Persson heller...;) |
Bara jag eller såg Adrian måttligt glad ut på Kim ? ;)
|
Dumas Sand!!!:claps:
|
det där var på håret. iskallt av Johan! han sjabblade lite med travet på sista bottre
|
Säkert vunnet av Johan och kvällens bästa spik inne.
|
Tack Johan. Kvällens bästa spik!:clap:
|
Kim hade vunnit om han inte varit så kylig va? Såg ut som att han satt lugn för länge.
|
Kim lät inte Adrian bluffa bort loppet i alla fall :)
|
Citat:
|
Lirar vinnare på Portovenere. Tror den här kan bli riktigt bra och såg fin ut i debuten för Cattis.
Jäklar vad de spelade ner den nu. |
Citat:
|
Var säkert skönt att slippa punka nästan hela loppet. Men heder åt Dumas Sand.
|
Citat:
Det gäller att ta rätt beslut och samtidigt tänka på hästen inför framtiden vissa ggr. Det var väl bara Kolgjinistallet som trodde att de kunde stå emot Dumas?:drunk: |
|
Citat:
|
Då var loppet över!
|
Vad sa jag! ♥
|
krosssssssss tack susi
|
Herregud.. :clap:
|
Fin kuse, kan villigt erkänna att jag precis när hon drog på vid 1300 kvar att jag trodde det var dumdristigt att hon drog iväg så mycket men hon visste vad hon hade i tömmarna!
|
Sådär, dagen BÄSTA spik i mål!
|
du söte tid vilket monster!
|
Omgångens näst största favorit vann överlägset och ingen annan försökte ens.
|
Helt sjuk häst! :hattenav:
Sen kan man ju undra varför Torbjörn satt och sov så länge? |
Snyggt! Och snyggt huvudlag! Undrar hur långt det därkan bära. Men grymt otaktiskt av Örjan att inte gå före, är ju walk over att släppa iväg en sån där.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Underbar häst, lekte ju hem det lätt
|
var säker på att tobjörn skulle ladda från start. gav upp istället
|
Citat:
|
Haha, det där var omgångens bästa spik! Löjligt enkelt
|
Citat:
|
Fattas bara att Takter lirar hem Hot Shot så är omgången död spelmässigt.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|