![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Lite inne på digital photo imorn samt pampas s.i.r. och b.w.t. engaged som utgångar men mycket kan ju ändras.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag är nöjd med allt utom att jag inte var tillräckligt påläst om Fredrik Laday.
Sen undervärderade man Rub it Out ganska kraftigt. Jävlar bra den var! Men men :) Får som vanligt störa mig på att man aldrig lyckas pricka in alla rätt!! Men, snart är det lördag! Solvalla/Bergsåker 8 20150225 V86 Avd-1: 2 Avd-2: 5,10 Avd-3: 3,7,9,10,11,12 Avd-4: 2,4,5,6,9,11 Avd-5: 1,5 Avd-6: 6,9,12 Avd-7: 3 Avd-8: 1,3 System: 1 864 rader * 1 * 0,25 = 216 kr |
Citat:
Fredrik Laday hade nog vunnit det där om han varit kry. Var ju uppenbarligen något fel på hästen och det går inte att räkna med sånt i förväg. Nåja, dubbla v75 vinster till helgen kommer smaka fint :evilgrin39: |
Pilström intervjun kostade 8 rätt. Från 1a häst till utanför systemet! På 5häst!!.Jag å trav som farsans potatismos. Ohållbart! Han skiljde. Sej vattnet från potäterna utan mosade dem adirekt bara. En jävla sörja som mitt huvud alltså
|
Citat:
Jo precis nya tag! Revansch är till för att tas!! :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Som jag sa, dagens säkra. dock så hade jag kanske inte spikat om lämnade in efter det. Men aldrig tagit bort. |