![]() |
Där sätter man en 6% som spik och blev ännu mer förbannad, jävla helvete!! visst skulle jag kunna betalt för cherie sund men MP har alltid vart en kunnig tränare i mina ögon, just nu är han en skurk!!!
|
Citat:
|
Jag kan köpa Philströms förklaring som han gav i efterhand. Men har man gjort totalt avslag på hästen kanske man ska försöka anstränga sig lite att få fram information till spelarna om att hästen efter vissa korrigeringar uppträdde betydligt förbättrat?
Det hade varit mer reko kan jag tycka. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Sitter och velar mellan Aristocat och Fredrik som spik, väljer såklart den sistnämnde och sitter här och är besviken på mig själv. Nya tag på lördag. Kvar för 7 rätt, vad nu än det må ge. Pengarna tillbaka i alla fall.
|
Citat:
Hör jag han säga att hästen är halt i 2 varv, ja då ändrar jag itt ystem om det inte är inlämnat. Om jag 5 minuter senare hör, "nja, vi tar bort brodden, sätter på en sula och hoppas att det ska räcka." ja då kanske hästen slinker in på systemet. Sen vissa som ska slå sig för bröstet och skrika stenklar från igår bla bla bla. Nonsens, bara för att provocera. Lex laxdasen.............. |
Citat:
|
Snyggt.
Spikade mao fel :idiot::gun_bandana: 1,3,10 i sista för 7 rätt |
40kr på dubbeln kastade i sjön!! AVGÅ favoritjävlar
|
Citat:
Ja jag valde att lämna den helt utanför till förmån för några skrällar eftersom jag ändå tänkt gardera... surt är det. Tyvärr hade jag spikat favoriten i första så det var inte hela världen för mig, men jag lider med dom som hade haft chansen på 8 rätt idag. :cheers: |
Sitter med heltäckt i sista hoppas på en skräll som plåster på såren så man får 3 sjuor och 25 sexor. ha det gott! nu har jag lugnat ner mig eftersom jag vet att det kommer fler tåg.
|
Citat:
|
imself nya tag imor, jackpot igen men verkligen synd ikväll
|
Nog har han fina kusar alltid den gode Redén :thumbup:
|
Citat:
|
grattis alla som vann.. nya tag imor v64 jackpot..
|
DD jag spyr på dessa favoritkombinationer
|
Alltid lika roligt när en sådan kusk som Mats Ulriksson ska ut i 3 djespår och försöka för att efter 200 meter få slut i tanken och tappa...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nu ska jag kladda ihop ett system till lördagens sjua på en timme och lämna in utan större korrigeringar! |
Citat:
|
Citat:
Fast idag hade det nog gått bra?:) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Lite inne på digital photo imorn samt pampas s.i.r. och b.w.t. engaged som utgångar men mycket kan ju ändras.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag är nöjd med allt utom att jag inte var tillräckligt påläst om Fredrik Laday.
Sen undervärderade man Rub it Out ganska kraftigt. Jävlar bra den var! Men men :) Får som vanligt störa mig på att man aldrig lyckas pricka in alla rätt!! Men, snart är det lördag! Solvalla/Bergsåker 8 20150225 V86 Avd-1: 2 Avd-2: 5,10 Avd-3: 3,7,9,10,11,12 Avd-4: 2,4,5,6,9,11 Avd-5: 1,5 Avd-6: 6,9,12 Avd-7: 3 Avd-8: 1,3 System: 1 864 rader * 1 * 0,25 = 216 kr |
Citat:
Fredrik Laday hade nog vunnit det där om han varit kry. Var ju uppenbarligen något fel på hästen och det går inte att räkna med sånt i förväg. Nåja, dubbla v75 vinster till helgen kommer smaka fint :evilgrin39: |
Pilström intervjun kostade 8 rätt. Från 1a häst till utanför systemet! På 5häst!!.Jag å trav som farsans potatismos. Ohållbart! Han skiljde. Sej vattnet från potäterna utan mosade dem adirekt bara. En jävla sörja som mitt huvud alltså
|
Citat:
Jo precis nya tag! Revansch är till för att tas!! :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Som jag sa, dagens säkra. dock så hade jag kanske inte spikat om lämnade in efter det. Men aldrig tagit bort. |