Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Halmstad 28/2 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23216-v75-halmstad-28-2-a/)

Helge 2015-02-22 19:26

Nok'en Fräkkert! Jäklar vad bra bakom Lover Face senast.

Windy Ways! Daniels nya Delicious U.S

Ingen av dess två roliga kommer bli favorit, toppen.

:cheers:

spalato 2015-02-22 19:32

v75-1
12 October Kronos har fått sämsta spåret. Favoritspelad senast och nu totalt bortglömd. Ett måste-streck med andra ord. Ett väldigt öppet lopp där jag i nuläget spelar tio hästar. 11 Nok´en Fräkkert har sett finfin ut på sistone . Passas!2 Maffioso Face är ute på fel distans nu och vinner den är jag borta direkt.....

v75-2
Här gäller dt att ta ställning. En eller alla i lärlingsloppet. Jag väljer att spika 3 Seven Jersey. Tino Ärling är kanske inte Björn Goop , men hästen visade knallform senast och verkar oöm för positioner. Spikas!

v75-3
4 Västerboonthenews är självskriven , men dubblar i nuläget med 10 Riff Kronos . TT nämnde i podcasten att Veijo körde en tio sista 800. Får därmed en ny chans.

v75-4
Här plockar jag med alla tolv på systemet. Tipsettan går dock till 4 Staro Inlines med formkusken Johan Untersteiner. Chansspik?

v75-5
2 Wilda Tigern Jack har haft stolpe ut på sistione och är värd en seger snart. 4 Usain Henna får Örjan i vagnen. Plus plus! 6 Encore Zon kommer med två raka segrar. Givet streck. Tipsnicken ger jag dock till hemmatränaren Jerry Riordan med 10 Sprit Real , som gjorde ett topplopp efter galopp senast på v75 som fyra inkommen i mål. Får se under veckan för bekräftelse.

v75-6
4 Livacious Lindy håller toppform. Svårslagen. 1 Pedro Bi sköt till vasst i lördags och är ute på rätt distans nu. Tveksamt om man kan svara ledningen, men optimalt vore rygg ledaren. 8 Diego M Boko visar sitt kunnande och kan inte räknas bort trots spåret. 9 Quick Fix blir jag inte klok på , men förvånar inte om man är med dom åter på linjen. 10 Young Farmer är ingen sprinter , men håller alltid farten och sånt kan visa sig värdefullt vid tok-tempo. Min vinnare i loppet är dock 12 Ipod som gjorde dt strålande efter galopp som tvåa i mål. Ny kusk ffg också ett plus. Jobbaaa längst ut i banan Magnus ...!!!!

v75-7
Roligt och svårlöst lopp! Nämner tre hästar som sticker ut lite extra i nuläget.....3 Artemis och 6 K H K Boko kan visa sig bli svårfångade på startfållan. Varning lite extra för den förstnämnde, som får ny kusk i pappa Peter. 14 Radysin America är också given på kupongen. Johnny Takter ska man alltid passa som kusk! Favoriten i loppet , 8 Geisha Sund , kan få problem från ett krångligt spår på tilläggsvolten. Schaaass.....

systemförslag i nuläget

1.3.4.5.6.7.9.10.11.12
3 Seven Jersy spik!
4.10
alla tolv
2.4.6.10
12 Ipod spik!
3.6.14 rader

2880 rader

whaton 2015-02-22 19:34

avd:5 Spirit real blir spiken redan bestämt men vet inte hur den hamnar i för % känns som de kan bli bra drag om denna.. om inget negativt dyker upp vill säga :clap:

Helge 2015-02-22 19:38

Citat:

Ursprungligen postat av whaton (Inlägg 410285)
avd:5 Spirit real blir spiken redan bestämt men vet inte hur den hamnar i för % känns som de kan bli bra drag om denna.. om inget negativt dyker upp vill säga :clap:

Spelvärdes stalker häst (=NG) sedan senast, lär inte gå obemärkt förbi någon ;)

whaton 2015-02-22 19:41

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 410286)
Spelvärdes stalker häst (=NG) sedan senast, lär inte gå obemärkt förbi någon ;)

misstänker de med men hur som lär den inte segla upp som nån jätte favorit förhoppningsvis:rolleyes:

Helge 2015-02-22 19:47

Citat:

Ursprungligen postat av whaton (Inlägg 410288)
misstänker de med men hur som lär den inte segla upp som nån jätte favorit förhoppningsvis:rolleyes:

Får iaf en ny chans i klass I tack vare fjärde priset i klass I finalen senast ;)

whaton 2015-02-22 19:51

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 410289)
Får iaf en ny chans i klass I tack vare fjärde priset i klass I finalen senast ;)

ja den är klar :gun_bandana:

Lillis 2015-02-22 19:54

Kul omgång, framför allt efter alla pissiga utdelningar som varit på slutet. Vid första anblicken så ser det riktigt svårt ut.

Förvånad att lopp1 är lopp1, normalt brukar ATG lägga ett hyfsat lätt lopp i början. Det här ser omöjligt ut, värdet efter de 2 första kan vara riktigt smaskigt.

Går Oasis Bi barfota så tror jag den e klar, inte så mycket balanseringen som sådan utan mer budskapet det sänder. Här ska köras!!! BG kan köra som han vill och från spår 2 får han en bra resa och som det ser ut blir det lite körning från start och då ska OB städa av det här smärtfritt.

Frågan är om inte bästa spiken kommer i loppet efter, #5 Breidabliks GT tror jag bara vinner.

Redens WW kan vara en racer och BG upp, men första på lång gör att jag nog dubblar med Uranium som va tankad sist.

LL med Tillman kanske hittar till spets, kostar det inte för mycket så är det hästen att slå. Men här finns det bra kusar med.

Som sagt, riktigt spännande omgång till lördag

Lillis 2015-02-22 20:00

Citat:

Ursprungligen postat av whaton (Inlägg 410290)
ja den är klar :gun_bandana:

Nja, 4-åring från spår 10 på V7. Tacksamt om betaltjänsterna skriker den blir nog överstreckad.

Tycker vid första anblicken att Usain Henna, nu med Örjan i jollen, är förstastrecket

Stekel 2015-02-22 20:01

Flera bra ekipage i varje lopp som fått framspår, tror det blir noll vinnare från bakspår. Möjligen med undantag för sista loppet då men även där tycker jag det är fördel starthästarna som står bra inne och har bra kuskar.

Geisha sund lirar jag emot igen, kommer väl bli väldigt stor nu på uppvisningen senast. Mycket kan strula i voltlopp.

Pericle och Västerbo känns som ett bra lås i guld, den av dem som hittar spets bör ta det

Flera innerspårshästar kommer bli hårt streckade, inte ofta de klarar hålla upp speciellt inte när de är snabba utanför. Rankas ner.

putte64 2015-02-22 20:17

Första tanken är att spika usain henna.
Får se om jag hittar skäl att ändra mig.

Stekel 2015-02-22 20:27

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 410296)
Första tanken är att spika usain henna.
Får se om jag hittar skäl att ändra mig.

Det är väl hur han tar det att starta vecka-vecka då, men det ser väl ut som en vettig spik ja som kanske inte blir mer än knapp favorit. Bra häst, form, läge, kuskstärkning, överkomligt motstånd. Inga minus.

Tirich 2015-02-22 20:40

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 410298)
Det är väl hur han tar det att starta vecka-vecka då, men det ser väl ut som en vettig spik ja som kanske inte blir mer än knapp favorit. Bra häst, form, läge, kuskstärkning, överkomligt motstånd. Inga minus.

Stor risk att den blir denna veckas Il Sånna dock :-(

Manprinsen 2015-02-22 20:52

Citat:

Ursprungligen postat av Tirich (Inlägg 410299)
Stor risk att den blir denna veckas Il Sånna dock :-(

Vi fick väl Il Sånna till dryga 20%? Helt överkomligt ändå...

Tirich 2015-02-22 20:57

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 410301)
Vi fick väl Il Sånna till dryga 20%? Helt överkomligt ändå...

Förvisso, men med den raden och i jämförelse med de andra som lekt runt i Norrland borde det ju varit 5-8% :-)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved