![]() |
Slim shady i första, kan den vara ett hot? bfro ffg?
|
Anmärkningsvärt att Go Green Pellini är streckad till 2% bara. Spår 12, återkommer efter uppehåll och ingen vidare kusk men med tanke på vilken häst och stallform det är måste det ändå vara i lägsta laget. Hästen är väl ändå bland de tre bästa i loppet?
Lycka till på spelet, ni som spikar Kern i första får gå tillbaka till skolbänken... |
Citat:
|
( Från ett springspår kan det vara läge för spets och slut. )
När fan börja de med springspår i bilstart :whoco5: |
Citat:
|
Citat:
Andymart, litar på er som kan era grejer! Då var det bra för mig den blev struken, för hade garderat den :p |
V64 Jägersro
Avd 1: Nr 2 Virvel Spik! Får loppet Avd 2: Nr 10 Alfa Giacomo Spik! Bara för Paula är så bra kusk fixar hon detta! Avd 3: Här har vi en favorit i fara p.g.a Kusken! D-Å Olsson 0% i år ! Tror 1 Victorius Pine vinner men garderar med nr 4 Jullex Hero. Avd4: Måla på 2 3 6 7 8 9 13 Avd5: Mikael Lönnborgs verkar ha fart, Peter Ingves med K.Q.M vad kan den? Spar lopp 2.5 Avd6: Tror att favoriten är illa ute 6: e spår och inte har varit pålitlig! Nä gardering å tar inte med den! 1 3 4 5 10 Om ni spelar, vinner ni tala om, vinner ni inte säg inge!:D |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
5 Smedjans Santos v 64 3 Snuskigt snabb ut, BRF RO. Vet inte hur den gått i Danmark, se upp 4 % nu!
|
Citat:
|
Prince lurifax har fin form och är ute på rätt distans här. Peter låter nog galningarna kör i början o tar dem till slut. Alkalizer am står för klassen i sista och Marcus behöver misslyckas kapitalt med styrningen om han ska bränna detta lopp. Tjurkhults Sigge är en helt ok häst o ska gå barfota runt om. Tycker inte motståndet skrämmer så värst å den är intressant på %en. Jag spikar alla tre på min lilla lapp:)
|