Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Jägersro (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23231-v64-jaegersro/)

dado 2015-02-24 07:05

v64 Jägersro

Ska man försöka fälla Alkalizer och US Dollars ??? Tror att Alkalizer med lopp i kroppen blir svårslagen....
Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi :)

alle 2015-02-24 08:19

New Star Power i avd 5 känns intressant, jag tror det är en tysk toppkusk (?) som sitter upp! Petri Puro har 70% i segerprocent, han tar ut hästar i bra skick helt enkelt! SOS?

Alkalizer litar jag inte på, sjukt fin häst och om han är som bäst borde det vara en enkel uppgift. Troligen vinner han detta eftersom jag inte tror Grumetti kan svara någon ledning. Men när Marcus kör själv så blir jag allt lite tveksam och hästen har visat lite ojämna tendenser förr.
Däremot hoppas jag att hästen är fin för gillar verkligen ekipaget!

olle 2015-02-24 11:10

Värt att tänka på

Avd 1: Kerns favorit ska troligen inte gå med optimal barfota runt om balans i kväll. Enligt intervju i SDS är Light Brodde stall Kolgjinis bästa chans i kväll.

Avd 3: Even Sweeter (3 procent just nu) ska eventuellt tävla barfota runt om för första gången i kväll. Lopp i kroppen.

Troligen perfekta yttre förutsättningar.

Helge 2015-02-24 11:24

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 410708)
Värt att tänka på

Avd 1: Kerns favorit ska troligen inte gå med optimal barfota runt om balans i kväll. Enligt intervju i SDS är Light Brodde stall Kolgjinis bästa chans i kväll.

Avd 3: Even Sweeter (3 procent just nu) ska eventuellt tävla barfota runt om för första gången i kväll. Lopp i kroppen.

Avd 3
Super Conclusion planerar man rycka skorna på. Vet ej hur den gått innan, låter som det är nytt.
Sundsholms Fatima, andra jänkarvagn, och då gick det jättebra.

Andersfc 2015-02-24 13:33

Money Lloyd ser ju ruskigt formstark ut i avd1!
3% är löjligt...

Icewinner 2015-02-24 13:55

Så stryks U.S Dollars som skulle fällas.

Spets slut på New Star Power nu känns ju troligt.

Alkalizer AM tror jag blir svår fälla, tyvärr..

Gick ändå klart bra i årsdebuten efter vilan och nu möter man inte Lover Face och sådana.

LudvigB 2015-02-24 14:02

Har lite känsla för Indian Shore, Navy Face och Thunder Lavec. Omgången ser inte jätterolig ut, så kanske att jag bara brakar iväg en raket och kör en liten 9-1,6 DD.

Helge 2015-02-24 15:06

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 410714)
Avd 3
Super Conclusion planerar man rycka skorna på. Vet ej hur den gått innan, låter som det är nytt.
Sundsholms Fatima, andra jänkarvagn, och då gick det jättebra.

Super Conclusion ska även provas med jänkarvagns ffg. ¢¢ + jänkarvagn och en tränare som tror på rekordsänkning idag.

capone 2015-02-24 15:12

Idag blir det spik på New Star Power
andra spiken är inte klar

Helge 2015-02-24 15:14

En del läsvärt http://www.jagersro.se/index.cfm/s/T...yheter/id/3973

Kyodai 2015-02-24 15:58

rating 6-2 i dd1 - ingves från bricka 2 med en häst som vann
med 5 längder senast till över 20 i odds. Ingves då också...

jackpott 2015-02-24 16:15

På allmän begäran. Ni som får ont i huvudet kan blunda.

Mitt ”Takter”iska system och dess tankar så far...

V64-1: 2,5,9,7,6
3 Money LLoyd till ledningen men släpper till 6 Sundsholm Keynote. 7 Light Brodde kommer farande med Ludde och då vet ni ju hur det kan gå. Rankar ner 6,7 där av. 3 dras med och får inte se dagens ljus. Roliga är 2 Virveln som kan virvla till alla dessa om en bra dag. Äv 9 Pilevallas Krabat kan få en fin resa.

V64-2: 9,10,4,15,11,7
Vill fälla favoriten i detta lärlingslopp. 9 Kopral Kanon kan sitta tidigt i ledningen. Den järve chansspikar. Dock brukar jag inte spika i lärlingslopp utan streckar på. Fynden i loppen 4 Karybdis och 15 Rajah Press.

V64-3: 11
Hoppas på att de kör lite där framme sedan finner bäst Kusken. Takter till 3%

V64-4: 13
Samma som ovan till 7%

V64-5: 6,5,10,3,9,11
En kusk som jag inte hört talas om som favorit? Den roliga som jag har hittat i loppet är 10 Fickle Shine.

bergomiotmail 2015-02-24 16:18

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 410708)
Värt att tänka på

Kern körde 2014 112 lopp och lyckades vinna 2 st. Det ger en seger % på 2 %... Hur fan har spelarna tänkt då den är favorit i dagsläget? :D

olle 2015-02-24 16:42

Ska kolla hockey och CL fotboll i kväll så inget trav, men ser att Ludde anmält sin nyblivna fyraåring barfota runt om ffg i dd-1. Det kanske inte blir så men om det blir det så lär det blir skitodds. Expekt lät mig spela för 50 kr så det fick bli kvällens bidrag till travet när dom erbjöd 20 ggr pengarna på den.

Pågående

Datum Spel Insats Odds Möjlig vinst

24/02/2015 16:36

Trav, Jägersro

Jägersro 7

Vinnare : Panchiao

50 kr

20,00

1000 kr

oggeb 2015-02-24 17:02

Värdet på New Star Power som favorit med alla streck från US Dollars? Ännu mer givet att försöka fälla den än det var att försöka fälla Lövgrens kuse. 41% i nuläget + strecken från US Dollars.. Nej tack!

Jollyjumper 2015-02-24 17:16

När det är Jägersro V64 är alltid Ludde förbered! Det är också "Danskarna" som vinner ovanligt mycket på Åby å Jägers! Men vill i alla fall lyfta fram Paula Petterson en skit duktig tjej hoppas hon vinner med Favon 10 Alfa Giacomo! Detta var första men inte sista kommentaren från Joll............

Jollyjumper 2015-02-24 17:24

En annan är ju från KIL! I Värmland! Som en del kallar Goopland med rätta! För igår körde han över oss spelare igen när han går å vinner i första V64:an! Ujamejen å inte ta det på allvar!! Ha alltid med BJÖRN GOOP!

Jollyjumper 2015-02-24 17:33

V64 1 Klaus och Ludde kommer ge

Jollyjumper 2015-02-24 17:47

V64 Jägerso Analys av Avd !
Klas och Ludde kör som vanligt! Å jeppe vill gärna komma fram i slag läge!, därför har Joakim Lövgren med perfekt startspår 2 väntat , och på upploppet så viker han ut å kör över resten! Klart 10% En analys eller dröm välj själv? Vi ser ju sedan. Eller hur!

Icewinner 2015-02-24 17:51

Är det någon gång ATG live nämner en annan förstahäst än den som är streckad mest? xD

AndyMart 2015-02-24 18:03

Citat:

Ursprungligen postat av Icewinner (Inlägg 410803)
Så stryks U.S Dollars som skulle fällas.

Spets slut på New Star Power nu känns ju troligt.

Alkalizer AM tror jag blir svår fälla, tyvärr..

Gick ändå klart bra i årsdebuten efter vilan och nu möter man inte Lover Face och sådana.

U.S Dollars hade vunnit det loppet med 30 meter. En undantagshäst, det kan jag garantera er!

oggeb 2015-02-24 18:06

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 410870)
U.S Dollars hade vunnit det loppet med 30 meter. En undantagshäst, det kan jag garantera er!

US Dollars hade varit i mål innan de andra ens nått upploppet. Det kan jag lova! Tur att vi aldrig får veta om ditt eller mitt påstående stämmer :clap:

Skämt åsido, ja US Dollars var stenklar..

olle 2015-02-24 18:07

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 410849)
Ska kolla hockey och CL fotboll i kväll så inget trav, men ser att Ludde anmält sin nyblivna fyraåring barfota runt om ffg i dd-1. Det kanske inte blir så men om det blir det så lär det blir skitodds. Expekt lät mig spela för 50 kr så det fick bli kvällens bidrag till travet när dom erbjöd 20 ggr pengarna på den.

Pågående

Datum Spel Insats Odds Möjlig vinst

24/02/2015 16:36

Trav, Jägersro

Jägersro 7

Vinnare : Panchiao

50 kr

20,00

1000 kr

Nerspelad nu hos Unibet från 14 ggr till 7,50. Har det sagts något om den ? Har inte kollat atg live i kväll.

Helge 2015-02-24 18:11

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 410874)
Nerspelad nu hos Unibet från 14 ggr till 7,50. Har det sagts något om den ? Har inte kollat atg live i kväll.

Intervju med Ludde nyss, hästen ska smygas, inget för vinnarspelarna. Varnade för Thunder Lavec.

roaben 2015-02-24 18:12

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 410874)

Ludde sa precis att han kommer smyga med den och att den inte är något för spelarna.

Klanke 2015-02-24 18:13

avd1. 6 Sundsholms Keynote kunde senast smärtfritt komma till ledningen och väl där var segern aldrig hotad och etta via 1.13 sista varvet. Från ett springspår kan det vara läge för spets och slut.

avd2. 10 Alfa Giacomo har inte vunnit på ett tag, men det beror till viss del på att han stött på tufft motstånd. Denna gång ser uppgiften klart tilltalande ut och strular det bara inte från ett lite chansartat läge är det en bra segerchans. 7 Young Mystic gör sin första start i sin nya regi hos Thomas Uhrberg och ska bli spännande att följa både ikväll och framöver. 6 Amoroso Blou håller fin form och har samlat ihop till en fullträff. Med rätt lopp är det möjligt att han står som vinnare denna kväll. 9 Kopral Kanon har inte fått utdelning på sin fina form på slutet, ska tas på allvar här.

avd3. 3 Across the Fire hängde senast på klart bra efter ett lopp i rygg på ledaren. Med hjälp av sin startsnabbhet bör det bli en bra position, kanske också i ledningen, men oavsett ska han ses med goda möjligheter i ett inte alltför högklassigt lopp. 1 Victorious Pine har inte levererat på ett tag, men fart finns och utgångsläget går knappast att klaga på. Liksom min tipsetta är hon snabb den första biten och sitter garanterat bra till direkt. 6 Try Osted Antik har inte fått till det på slutet, men kan en hel del i grund och botten varför strecket är givet.

avd4. 9 O.Boy Face hade man ändrat utrustning på inför senast och snacka om att det föll väl ut. Trots ett lopp utvändigt utan rygg klev han fram och kopplade grepp redan runt sista sväng varpå segern blev hur enkel som helst. Bra chans om lika bra på nytt! 12 We can As kommer från seger på Charlottenlund och visar fin form för dagen. Given.

avd5. 3 New Star Power Petri Puro visar, som säkert alla märkt, fortsatt kanonform på stallet. Drag!

avd6. 6 Alkalizer Am kunde senast överta ledningen efter ett knappt halvvarv och efter att ha fått dämpa en bit satte utvändige Lover Face upp farten ut på slutvarvet. Att han inte orkade stå emot denne och att det tog emot lite till slut var honom förlåtet. Denna gång ser lite enklare ut är det bra chans till snabb revansch. 1 Grumetti gör sin tredje start i sin nygamla regi hos Lövgren, Strider utan strul.

Spiken: 6 Sundsholms Keynote
Draget: 3 New Star Power

God tur!

olle 2015-02-24 18:13

Ok, då åker nog skorna på innan det är dags, Hade varit mer intressant om det varit Robert Bergh, Stefan Melander eller JO Persson typ som lämnat avslag på en häst som är anmäld barfota runt om ffg. Ludde brukar inte mörka sina chanser direkt.

Helge 2015-02-24 18:14

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 410875)
Intervju med Ludde nyss, hästen ska smygas, inget för vinnarspelarna. Varnade för Thunder Lavec.

Kom en skoändring från Ludde nu, inte förvånad om den ändras med.

Skoändring: Light Brodde (Jägersro, V64-1, från Barfota/Skor till Skor/Skor)

Tirich 2015-02-24 18:19

Citat:

Ursprungligen postat av Icewinner (Inlägg 410868)
Är det någon gång ATG live nämner en annan förstahäst än den som är streckad mest? xD

Nej

Manprinsen 2015-02-24 18:21

Sundsholms Keynote ska gå med bakskor och det är minus enligt Klaus. Han kommer även släppa ledningen då hästen går bättre bakifrån.

niveon 2015-02-24 18:22

Slim shady i första, kan den vara ett hot? bfro ffg?

Stekel 2015-02-24 18:24

Anmärkningsvärt att Go Green Pellini är streckad till 2% bara. Spår 12, återkommer efter uppehåll och ingen vidare kusk men med tanke på vilken häst och stallform det är måste det ändå vara i lägsta laget. Hästen är väl ändå bland de tre bästa i loppet?

Lycka till på spelet, ni som spikar Kern i första får gå tillbaka till skolbänken...

jackpott 2015-02-24 18:26

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 410875)

När smög Ludde senast?:cheers:

robfri 2015-02-24 18:28

( Från ett springspår kan det vara läge för spets och slut. )

När fan börja de med springspår i bilstart :whoco5:

jackpott 2015-02-24 18:28

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 410883)
Sundsholms Keynote ska gå med bakskor och det är minus enligt Klaus. Han kommer även släppa ledningen då hästen går bättre bakifrån.

Känns som en stenkall favorit!! Den jobbar vi bort :KO:

Icewinner 2015-02-24 18:30

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 410878)
avd1. 6 Sundsholms Keynote kunde senast smärtfritt komma till ledningen och väl där var segern aldrig hotad och etta via 1.13 sista varvet. Från ett springspår kan det vara läge för spets och slut.

Det är inte volstart :rolleyes:

Andymart, litar på er som kan era grejer! Då var det bra för mig den blev struken, för hade garderat den :p

Jollyjumper 2015-02-24 18:30

V64 Jägersro
Avd 1: Nr 2 Virvel Spik! Får loppet
Avd 2: Nr 10 Alfa Giacomo Spik! Bara för Paula är så bra kusk fixar hon detta!
Avd 3: Här har vi en favorit i fara p.g.a Kusken! D-Å Olsson 0% i år ! Tror 1 Victorius Pine vinner men garderar med nr 4 Jullex Hero.
Avd4: Måla på 2 3 6 7 8 9 13
Avd5: Mikael Lönnborgs verkar ha fart, Peter Ingves med K.Q.M vad kan den? Spar lopp 2.5
Avd6: Tror att favoriten är illa ute 6: e spår och inte har varit pålitlig! Nä gardering å tar inte med den! 1 3 4 5 10
Om ni spelar, vinner ni tala om, vinner ni inte säg inge!:D

jackpott 2015-02-24 18:31

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 410886)
Anmärkningsvärt att Go Green Pellini är streckad till 2% bara. Spår 12, återkommer efter uppehåll och ingen vidare kusk men med tanke på vilken häst och stallform det är måste det ändå vara i lägsta laget. Hästen är väl ändå bland de tre bästa i loppet?

Lycka till på spelet, ni som spikar Kern i första får gå tillbaka till skolbänken...

Eskil Hellberg har den som avslag i Expressen :whistling:

alle 2015-02-24 18:35

Citat:

Ursprungligen postat av jackpott (Inlägg 410893)
Eskil Hellberg har den som avslag i Expressen :whistling:

Pinsamt att ha en 2%are som dagens avslag, iskallt tips! :no:

Klanke 2015-02-24 18:35

Citat:

Ursprungligen postat av Icewinner (Inlägg 410891)
Det är inte volstart :rolleyes:

Andymart, litar på er som kan era grejer! Då var det bra för mig den blev struken, för hade garderat den :p

äch jag trodde det var springspår. mitt fel.. tittar inte så noga mitt i veckan..