![]() |
Banan det enda som kan fälla Queasy i dag
|
Dagens bästa drag enligt mig Kung Töll i första, sticker näsan först på mållinjen.Spik!
|
Citat:
Citat:
|
Stark
vi har ju inte sett botten i den ännu ock enligt säkra källor kan han en 27 tid på distansen ock går han 27 idag? så är han ensam på fotot
|
Jag tycker att Queasy verkar formstarkare än On Hold och det luktar spets lång väg. Ser ingen annan som ser det värt att försöka trycka sönder den. Det enda jag ser emot seger är att banan är lite tung och det kan bli stumma ben till slut då distansen inte är någon fördel. Där har du mitt svar Sprite. Hoppas att det duger.Sen om det är rätt det är en helt annan sak.
Kan vara så att On Hold får hjälp av banan och orkar tugga ner den till slut i alla fall annars tror jag inte så mycket på den. Tyckte Magnus inte lät så övertygad heller. |
Citat:
|
Citat:
|
Flip a Coin är ju ruskigt snabb vid laddning bara så ni vet :) vet dock i te om
Man kör där ? |
Citat:
|
då åker vi. Vi börjar med aristocat boko tack
|
Släpp inte nu Örjan för helvetet!
|
djävulskt skrik på queasy. känns som on hold är en betydligt tuffare häst
|
Citat:
|
Quick razz är obesegrad i spets 3 av 3 tror jag
|
Spikade Queasy, fan så korkad jag är :idiot:
|
Jävlar vad fel man var ute där. Klart på 2 steg hahaha.
|
spikade on hold ,men det är ju inte över än
|
Sånt skrik på hur dålig On Hold va idag och han bara bräser till spets. Alltid lika roligt att lyssna på tränare o kuskar :)
|
Härligt Magnus!
|
Sen kan ju Jakobsson tala ur skägget kan man tycka? Vad fan var det där om inte att ladda från start?!
|
Citat:
|
passa quick razz framöver. efter år i källaren verkar han va på väg tillbaks mot toppfrorm
|
Lol :D Inte ladda från start var de... Satan va han drog i starten!
|
Ska bli kul att se Caddie Heart på nya hemmabanan. Barfota bak kan ge fin effekt.
|
langar "efterhandar" systemet, kan backas med bildbevis dock ;)
3 2-3-4-5-7-11 2-3-4-7 3 5-7 3-5 1-2-3-4-5-7-11-12 397:- säger som mormor säger. alltid bra att ha många i sista :) notera 3orna idag. DD idag 3-5,12 |
Citat:
|
Citat:
|
Ja jag blev bortlurad från min spik On Hold...
Man ska alltid lämna in 13.30! Blir bara påverkad av allt skit och sen betyder alla analyser vi gjort under en vecka ingenting.. Och så raserar det |
Citat:
|
Citat:
Klart som fan att man går på spetshästen i alla lägen. |
Man ska lyssna på sig själv när man spelar och inte någon annan, speciellt inte Matteus på liven som vilseleder spelarna vecka efter vecka. On Hold var redan tidigt i veckan omgångens bästa spik när jag såg startlistorna...
|
Nu förväntar jag mig en rensar på 3-5%! :) jobbar vi in ett par miljoner idag!
|
Citat:
|
Jag ska börja göra som pensionärerna och lämna in systemet hos ombud redan på torsdag förmiddag när jag gör bort helghandlingen. Då behöver man inte bli påverkad av en massa skitinformation i alla fall. Sägs ju att information är A och O i travspel, men det florerar en jävla massa hästskit också bland all information.
|
Citat:
Då ska man hellre stänga alla dörrar och fönster och iklädd ögonbindel be någon följa en ner till ATG-butiken så man kan hämta banprogrammet. :clap: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det var inte riktigt så jag menade. Jag menar att har du själv känsla för vissa hästar, så ska man inte gå och ta bort dessa och ersätta rakt av med en annan som dom gapar ut på liven. Man har själv lärt sig den hårda vägen, hellre lägga till än att plocka bort... Sen är detta ett grymt forum var man får absolut all information som man själv missat och göra en bedömning utifrån det.. |
Ynkligt feg styrning av Örjan i första avdelningen, men jag är inte alls förvånad, han är enligt min mening Sveriges mest överskattade kusk.
|
" Klar första häst för mig är 10 Aristocat Boko (15%). Personligen tycker jag att han är oerhört mycket bättre med barfota bak balans och går han så imorgon så tror jag att han toppchans. Han har också styrka som passar på denna distansen."
Sagt av Axevallas "Otto". Det var Reijos bästa chans idag.Gjorde Ohlsson nåt fel? |