![]() |
Citat:
Send in the Clowns är garantispets, släpp, Open Stretch. Svårare än så är det ju inte. och med det scenariot vinner den säkert 3-4 st av 10 möjliga så den känns väl ganska rätt streckad |
Kay Adams - Positiv senast, distansplus. 0,5%...obegripligt lite.
Bergshults Leffe - Riktigt bra form, bra spår. Blir nog lite körning här och med ett lopp i draget blir den livsfarlig. 3% Amor Winner - Bra nog att vinna från dödens. 17% |
Verkar gå bra för Tarzan idag?
|
Citat:
|
Kan go johny gogogo hålla upp spets?
Är ej hemma kan ej kolla. |
Citat:
|
Citat:
|
go johnny go kan aldrig hålla spets i det loppet
|
Snoken http://piclair.com/ec15n
|
melander uppåt på talk the talk. Personligen tror jag inte bakskor på gör så mycket. ar gått bra med skor men blivit bortkörd ett antal ggr
|
Prince Orlando, Mr Hotshot och Talk the talk får bli spikar idag.
|
Citat:
Men tur att det finns genier här som dig oggeb som har stenkoll! |
Dernier Viking var fin i värmningen, spik
Andra spiken Remember my name, sos Draget får Classification och Twigs Voici vara Lycka till alla |
Kör vinnare på Scampi.
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2015-03-04 Bana: Solvalla / Åby Spelform: V86, omg. 9 Avd Ordinarie hästar 1 1, 8 2 3, 4, 10 3 1, 3, 6, 8, 10 4 7, 9 5 2, 3, 5, 6, 10 6 4, 9 7 2, 4 8 3 Önas Jocke Vadet gäller startnummer 1 200 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 300,00 kr Skrällbud : Mr Simpson som har gått på tung bana två senaste, nu fortsatt barfota om han inte gått mkt, Je Taime Ruinart som peter är uppåt på (har gått en sekund bättre än storfavoriten), Berghults Leffe som kan få loppet serverat. |
Halvkallt utan jackpott, men ett litet tvsystem blir det (enda favoriten jag ratar helt är Talk the talk som är kall idag) sen fanns det en del intressanta lir på expekt:
Inleder med spel på UG så får vi se med de andra sen, men jag gillar de här skarpt! Unique Gowan vinnare - 3,00 Spetsar, bara 7 hästar med = låg risk för körning = sticker undan Pine Cool före Super photogenic - 2,10 Hopplöst osäker och bakspår vs barfotagående på innerspår Raggamuffin plats - 2,00 Ev bästa hästen, första jänkarvagn och skolöst = klar för topp 3 Classification vinnare - 5,25 Barfota och toppspår Renate bowl plats - 4,00 Missvisande rad, barfota, startsnabb, bra spår, bara 9 hästar i loppet Reims gasti vinnare/plats - 15,00/3,25 |
Försöker fälla Raffinos med två barfota från Melander och Kontio.
Avstår Send In the Clowns till förmån för Remember My Name. 1 - 1,3,8 2 - 10 3 - 1,4,8,10 4 - 2,4,7,9 5 - 2 6 - 3,4 7 - 5 8 - 3,4,7,10 |
Undrar vad dom sa till varandra
|
Verkligen intressant taktikupplägg av Uhrberg :innocent::idiot:
|
Vad är det i höeeet????
|
Tack Uhrberg fitta
|
Kvällens säkraste spik gjorde sitt jobb.
|
Dernier Viking - Ett hårt sto, minst sagt!:claps:
|
Citat:
|
Nu vill jag se Super Photogenic gå felfritt.
|
Citat:
|
Blev inte alls kört som tänkt, även om han vann med hundra nu är frågan hur det sett ut över mål om Johan planenligt fått ta över i promenadtempo från början. Han lär ju inte ha släppt då iallafall.
Är det ett skämt att Super photogenic från bakspår är spelad till 3ggr på toton? Kuskstärkning visst, och ljummet motstånd visst men vaaa liksom???? :omfg: |
Citat:
|
Och där galopperade den....
Känns som Goop får detta serverat nu |
doob...Du hade väl Pine Cool nu?
|
Och där dog Atg:s sändning:idiot:
|
Citat:
|
Stod över Pine Cool. Tycker några av hästarna underpresterade här.
|
Citat:
|
Jag föll i TT fällan och spikade Super Photogenic :skamsen:
|
fick han inte stopp på hästen uhrberg i första eller ville han verkligen svara?
|
Citat:
Dubbelt med sharps, verkar ha en knepig uppkoppling.;) |
Citat:
|
Citat:
|
All in
Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-03-04 Bana: Åby, omg. 12 Lopp: 7 Spelform: Vinnare Hästar: 5 Dollar Zon Vadet gäller startnummer 1 x 15,00 kr Totalt: 15,00 kr Kvittonummer: C9CA 2365 981E 9145 |