![]() |
Citat:
|
Citat:
Tyvärr hade jag redan lämnat in systemet med spik på TP Axl, var ju nära att det höll hela vägen ändå... :cry: |
Det är ta mig fan helt osannolikt, en häst som inte startat på 5 månader och är helt oprövad i Sverige blir omgångens näst största streckfavorit och nedspelad till under 2ggr bara för att Goop sitter vid tömmarna. Fullständigt sanslöst.....
|
Citat:
|
Citat:
Går nog på speed den drogade stackarn? Ett djäkla oväsen, minst sagt!:gun_bandana: _____ Varför måste Robin reffa?! Låt banreferenten sköta den biten. Han har väl sina egna sändningar? Det räcker höra honom då, annars blir vi alla less på samma röst alldeles för ofta. Gör om, gör rätt!:thumbdown: |
Citat:
Så kör han knappast när stora pengar och viss ära står på spel? Han måste ju ha känt att det var allt annat än slutsålt, eller hur? |
Citat:
|
Får satsa på en skräll i DD, sista loppet ser ju verkligen öppet ut på förhand.
7 mot 1,2,3,4,6,12 känns spännande här |
Citat:
Så har jag tolkat saker och ting iallafall. Det är väl endast om ekipaget ska passera framförvarande ekipage eller letar lucka för att hitta sig fram genom fältet, som kusken har rätt göra spårbyte på upploppet, eller? Rätta mig de som vet. Det vore intressant att verkligen veta svaret!:) |
Fy fan vilken start av Örjan :claps:
|
Vad pysslar Wallin med!!??
|
Hur som helst var det nära TP höll iaf :)
Men ja vad håller de på med här... Hahaha |
Och vad gör Per!!!!!!??????
|
Lennartsson är tydligen ute efter att skicka Mr Jäger på slakt :idiot:
|
Under hela denna vecka så har vi ej fått höra banans värmninggubbe!. Jag säger bara va fan sysslar redaktören på lajven med. Bara massa dravel ifrån stallbackarna där skötarna skall säga nåt helt ovidkommande!. Idag 5 mars så avslutas mitt spelande på atg efter 40 år. Tack för mig ATG!
|
Men nog fan är det roligt med lopp där det tävlas ordentligt :cheers:
Som hästägare hade jag nog aldrig anlitat Lennartsson igen efter den körningen. På gränsen till djurplågeri :whoco5: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ska bli intressant att se hur hästen svarar på urblåsningen idag vid nästa start? |
Citat:
|
Citat:
Om jag har rätt vad gäller reglerna alltså. Du får kolla in reprisen för att skapa dig uppfattning. Det kommer nya lopp!:cheers: |
Citat:
Sagt efter att Örjan pressat sig till spets. Vad hände sen? Inte mycket.Han vann - motstånd saknades. Vad var det som öppnade sig? |
Tror det låg något bakom den där/de där styrningarna, omsättningen på vinnarspelet landare på 234k och det måste vara nära en toppnotering för året på ett V64-lopp som inte är avd 6. Jag är inte lagd åt det hållet att jag brukar ägna mig åt konspirationsteorier men det där ser för lägligt ut för att tillskrivas slumpen... :no:
|
Det kommer nya lopp!:cheers:[/QUOTE]
Det är ju tur det:clap: |
hoola...du har misslyckats förr med att Quote:a mig. Du måste spara början och slutet av citatet för att det ska bli "vitt".
Du ska endast delete:a den text du vill ha bort.:yes: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Usch vilken tråkig omgång, enda man inte garderar räcker inte och sen bara favoriter...
|
Citat:
|
o där dog det lilla spelvärdet på Topgear...
|
vi provar en rak dd. 3 mot 13
|
Hockey i form, vinner han med Ivanhoe S. också
5-7,13 |
Han som kommenterar har garanterat spelat på Top Gear :D
|
Citat:
Toppkuskarna är väl de där 10 som får chansen på de bra i varje lopp, typ? Tony gör det generellt väldigt bra. Jag gillar att rygga honom, då han brukar lyckas med att få ur det bästa av hästen. Idag har han varit i händelsernas centrum på flera vis, men det är ju en annan femma. _____ Jag har svårt att se någon klara av packa fältet med lyckat resultat i det där loppet. Det har ingenting att göra med att jag gillar Tony som kusk, utan hur jag ser på hästarnas intryck i svängen och händelseutvecklingen av loppet. Ulf gör en sämre kuskinsats som väljer invändigt. Han missbedömer motståndet, om vi ska vara petiga. Det är kul att snacka trav!:cheers: Red: Med det menar jag att Ulf förlitade sig på slumpen att lucka skulle uppstå. Snyggt kört som vanligt annars och fick ju snurr på vinnaren! |
Nu kan det bli spännande utfall i det här loppet...
|
Citat:
|
Det här konceptet med "stress-tv" på kvällen i TV12 är ju helt misslyckat!
Vem kläckte den idén?:whoco5: Red: Vilka idioter lyssnade och släppte igenom det sedan?!:idiot: |
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=wz-PtEJEaqY OnT: Vågar man hoppas på att Hocket tar en 5ling? |
Citat:
Gjorde inte Kihlström exakt detsamma med Maharajah på Vincennes? Och kallas av somliga för världens bästa kusk? |