Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 ESKILSTUNA (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23359-v64-eskilstuna/)

Voltstart 2015-03-05 21:00

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 413590)
Du har förmodligen rätt vad gäller reglerna på upploppet - jag har ju fått det påtalat en gång tidigare men det såg lite tajt ut och det var kanske därför som det tog en stund innan vinnaren offentliggjordes.Nevertheless - klantigt av Wallin att ge bort nästan 11000 kr...

Jo, men i detta fallet hade nog luckan kommit vid samma tidpunkt oavsett.
Om jag har rätt vad gäller reglerna alltså.
Du får kolla in reprisen för att skapa dig uppfattning.
Det kommer nya lopp!:cheers:

hoola 2015-03-05 21:02

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 413587)
Den där valpen är totalt odräglig att lyssna till, han stissar upp sig och låter som han tror att han refererar Eliloppets final i varje lopp. Han borde passa som referent i Norge, där låter dom likadant hela bunten oavsett om det är trav, längdskidor eller fotboll.

"...ojojoj.Där öppnade sig loppet kollosalt!!!"

Sagt efter att Örjan pressat sig till spets.
Vad hände sen? Inte mycket.Han vann - motstånd saknades.
Vad var det som öppnade sig?

Stekel 2015-03-05 21:03

Tror det låg något bakom den där/de där styrningarna, omsättningen på vinnarspelet landare på 234k och det måste vara nära en toppnotering för året på ett V64-lopp som inte är avd 6. Jag är inte lagd åt det hållet att jag brukar ägna mig åt konspirationsteorier men det där ser för lägligt ut för att tillskrivas slumpen... :no:

hoola 2015-03-05 21:03

Det kommer nya lopp!:cheers:[/QUOTE]

Det är ju tur det:clap:

Voltstart 2015-03-05 21:09

hoola...du har misslyckats förr med att Quote:a mig. Du måste spara början och slutet av citatet för att det ska bli "vitt".

Du ska endast delete:a den text du vill ha bort.:yes:

Manprinsen 2015-03-05 21:09

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 413593)
Tror det låg något bakom den där/de där styrningarna, omsättningen på vinnarspelet landare på 234k och det måste vara nära en toppnotering för året på ett V64-lopp som inte är avd 6. Jag är inte lagd åt det hållet att jag brukar ägna mig åt konspirationsteorier men det där ser för lägligt ut för att tillskrivas slumpen... :no:

Var ju favoriten som blev gynnad av den där körningen, men det är klart, spelar man en stor slant på den så är 1,77 gånger pengarna helt okej.

Stekel 2015-03-05 21:13

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 413596)
Var ju favoriten som blev gynnad av den där körningen, men det är klart, spelar man en stor slant på den så är 1,77 gånger pengarna helt okej.

Ja och är det någon som är misstänkt så är det Wallin, för i intervjun kommenterar han "jagar pengar" och svarar sedan urstönigt när klara andrahandaren programenligt kör för ledning. Står inte rätt till det där...

Om_sommaren 2015-03-05 21:15

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 413591)
Jo, men i detta fallet hade nog luckan kommit vid samma tidpunkt oavsett.
Om jag har rätt vad gäller reglerna alltså.
Du får kolla in reprisen för att skapa dig uppfattning.
Det kommer nya lopp!:cheers:

Han hade kunnat ta upp ytterligare tidigare i kurvan. Men visst det är lite petigt kanske o klaga på Wallin allt för mycket i det läget. Det är ju ingen toppkusk vi snackar om

Icewinner 2015-03-05 21:16

Usch vilken tråkig omgång, enda man inte garderar räcker inte och sen bara favoriter...

hoola 2015-03-05 21:22

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 413595)
hoola...du har misslyckats förr med att Quote:a mig. Du måste spara början och slutet av citatet för att det ska bli "vitt".

Du ska endast delete:a den text du vill ha bort.:yes:

Ja, jag märkte det sen.Ville bara citera det sista...

sigh 2015-03-05 21:35

o där dog det lilla spelvärdet på Topgear...

Om_sommaren 2015-03-05 21:37

vi provar en rak dd. 3 mot 13

Dahle 2015-03-05 21:41

Hockey i form, vinner han med Ivanhoe S. också

5-7,13

Manprinsen 2015-03-05 21:41

Han som kommenterar har garanterat spelat på Top Gear :D

Voltstart 2015-03-05 21:42

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 413598)
Han hade kunnat ta upp ytterligare tidigare i kurvan. Men visst det är lite petigt kanske o klaga på Wallin allt för mycket i det läget. Det är ju ingen toppkusk vi snackar om

Nä, men en av de bättre kuskarna i mina ögon.
Toppkuskarna är väl de där 10 som får chansen på de bra i varje lopp, typ?
Tony gör det generellt väldigt bra. Jag gillar att rygga honom, då han brukar lyckas med att få ur det bästa av hästen.

Idag har han varit i händelsernas centrum på flera vis, men det är ju en annan femma.
_____
Jag har svårt att se någon klara av packa fältet med lyckat resultat i det där loppet. Det har ingenting att göra med att jag gillar Tony som kusk, utan hur jag ser på hästarnas intryck i svängen och händelseutvecklingen av loppet.

Ulf gör en sämre kuskinsats som väljer invändigt. Han missbedömer motståndet, om vi ska vara petiga.

Det är kul att snacka trav!:cheers:

Red: Med det menar jag att Ulf förlitade sig på slumpen att lucka skulle uppstå. Snyggt kört som vanligt annars och fick ju snurr på vinnaren!