Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Mantorp Söndag. (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23391-v64-mantorp-soendag/)

Khiarshoor 2015-03-08 16:09

Citat:

Ursprungligen postat av Draxxler (Inlägg 414446)
Verkligen synd att den inte fick fritt :( lirade Leader Tom på plats.... den hade nog aldrig hunnit ikapp vinnaren men plats borde suttit om den fått fritt

Lider med dig!

Ditt platslir hade suttit alla dagar i veckan med lucka! kan jag lova dig!

Kanske vinst med lucka i rätt tid? sista 200-300? En häst som besitter en ruggig kortspeed, väldigt explosiv. Gillar den hästen. Nåväl!

olle 2015-03-08 16:12

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 414447)
Visst, den var ju helt okörd, men det går ju inte att sitta och lalla i tredje invändigt när Aho gasar på därframme och hästen framför inte har en chans att följa. Thorsson var ju inte hemma på Åby nu med dubbla open strech. Å andra sidan så klarar inte Leader Tom att göra jobbet själv i spåren, man trodde ju att Untersteiner skulle gå fram, men den hästen var ju totalt urusel.
Bara att konstatera att Art On Line var totalt överlägsen, de andra öken kunde inte ett skit.

Ja, svårt att kritisera Thorssons styrning. Manhattan Sassy har alltid varit startsnabb så kunde inte bli så mycket bättre än tredje invändigt och inte mycket han kunde göra för att komma loss tyvärr.

Overtaker By Sib visade igen att den är en helt annan häst utan skor.

olle 2015-03-08 16:21

Där kom skrällen.

Love Palema måste ha varit en av årets sämsta megafavoriter. Iskall trots ett helt perfekt lopp.

Khiarshoor 2015-03-08 16:21

FYFAN!!!!!

Har 2.3.7.9.13, står o funderar på om jag ska ta med Goldseeker eller Loke Revenue, mkt pågrund av kusken.

Men ändå går jag på oddset!! FAN VA SURT O HA MED MACBETH :( LÖS DE DÅ SÖDERQVIST :(

Klanke 2015-03-08 16:23

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 414451)
Där kom skrällen.

Love Palema måste ha varit en av årets sämsta megafavoriter. Iskall trots ett helt perfekt lopp.

Måste varit något fel på hästen... :whistling:

olle 2015-03-08 16:24

Men Goldseeker var långsökt. 1 seger på 52 starter och den togs i ett montélopp på Gotland med 10 tkr i förstapris.

millekung 2015-03-08 16:25

Ja den där såg jag verkligen inte som en vinnare på förhand, 1 seger på 52 starter och i monté dessutom :lol:

Klanke 2015-03-08 16:26

Idag känns Leonars Kaiser som en intressant utmanare efter att Pelle inte tror specielt mycket på sin häst.. Även Quadron är ju kapabel dock trist läge men form slår klass som man brukar säga. Dessa två i DD1.

DD2. Här bör man strecka många men efter värmningen blir det enbart streck för 1-2-3.. Jäkla skrik på nr 2 idag, trean är ju en bättre häst iallfall vad jag fick se senast..

putte64 2015-03-08 16:28

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 414456)
Idag känns Leonars Kaiser som en intressant utmanare efter att Pelle inte tror specielt mycket på sin häst.. Även Quadron är ju kapabel dock trist läge men form slår klass som man brukar säga. Dessa två i DD1.

DD2. Här bör man strecka många men efter värmningen blir det enbart streck för 1-2-3.. Jäkla skrik på nr 2 idag, trean är ju en bättre häst iallfall vad jag fick se senast..

Lennartsson har sagt att han kan vinna med rätt lopp.

elwiz 2015-03-08 17:09

Ja....... suck! 2 Fideli Star hade ju aldrig känts så fin och jag spikade.
Tänk att man är så kass och trodde på Fredrik Persson. Kom den imål som 10:a?

Det va den v6:an.......:cry:

tomtom2 2015-03-08 18:04

Citat:

Ursprungligen postat av millekung (Inlägg 414455)
Ja den där såg jag verkligen inte som en vinnare på förhand, 1 seger på 52 starter och i monté dessutom :lol:

Nej, inte enkelt att hitta den, möjligen skulle man kanske reagerat på att det var första starten i ny regi....Möjligen att den tände till på ny miljö och nytt träningsupplägg.