Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-07, 18:17   #1
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Smile

V64 Mantorp Söndag.


Börjar redan nu och skriva av mig.

avd1. Öppet och troligen blir nr 4 favorit visst kan den vinna men den är mycket ojämn och svår att spela på,han kan öppna rätt bra och kommer han till spets utan tuff körning inledningsvis kan han rinna men jag har en rolig trio i detta loppet och försöker fälla, framför allt vill jag lyfta fram Ludde Palema som fick se sig slagen knappt före mål (målförlust) han svarade för en likande insats gången före med en stark slutrunda, hästen är verkligen på gång för dagen dock vet jag inte hur han kan öppna från bricka ett!? Ringo Star Effe var en liten besvikelse i V75 senast även om han gick starkt till slut så ebbade farten ut lite sista biten. Hästen är kapabel och kan mycket för sin klass och är normalt ett vettigt vinstbud i en tunn soppa som detta. Interest Sånna avslutade fjolåret på bästa sätt med seger. En häst med rätt inställning, hittills har han tagit fem segrar på 18 starter vilket inger lite respekt men frågan är vad man hamnar från spår tio? A 1-3-10-4


avd2. Ganska svårt lopp att bena ut men jag stiker ut hakan och spikar Usain Colt trots att hon står lite tufft inne på pengarna så tycker jag ändå hon gör det bra mest hela tiden och jag är helt säker att hon kan vända in och ut även på dessa. Loppet senast vann hon genom att övertyga rejält och hon är i riktigt bra slag för dagen. Drag!


avd3. Art on Line blir troligen favorit och det är väl egentligen inget att säga om hästen har ju startat flitigt på v75 på sistonde och hävdat sig bra. Årets båda segrar är ju tagna i lite hårdare gäng (v75) och han kan även öppna det är ju stor risk att han sitter i spets in i första sväng. Jag väljer dock att dubbla med en riktigt praktskräll nämligen Orione Spin som hade ett gigantiskt stort fält att runda senast i sin comback och man väntade väl inte sig att han skulle klara det efter en tids vila (fattades tempo sa man innan loppet) men han lyckades ändå runda fältet och har han tagit loppet på ett bra sätt så lär han vara ännu bättre nu. Kapacitet för att lura alla...


avd4. Love Palema har tagit två segrar på de tre senaste starterna, andrapriset näst senast togs i V75 han var då inte alls stort slagen av högkapable Fossens Bonus. Många att runda här, men hästen räds inte att göra lite jobb själv och kan vara den som är först igen. Jag tar dock med spetsdraget i form av nr 3 Orakel Face som jag tror sitter i sin favorit position där han vunnit båda sina segrar alltså obesegrad i spets. (kan hålla!)


avd5. Här väljer jag att ta ställning och jag gillar Pelles 4 Xenia G.T. som vann direkt efter lite vila senast, hon var kanske inte som bäst men behövde troligen loppet hon är iallafall van att möta stenhårda hästar och här sitter hon troligen i en fin position om inte spets in i första sväng. Jag spikar!


avd6. Svårt lopp och här bör man strecka på vad man har råd med, tre skrällar känns dock lite halvroliga så jag börjar och nämna Evy Cape som är en klassig sort i grunden där denne har tagit tre segrar på elva försök, hästen presterade helt okej senast och känns inte sämre än någon annan. nr 4 är dock ojämn men är riktigt bra ibland som senast vid segern när hon vann på ett rejält vis gör hon om den insatsen så lär det räcka långt. Elle Jolli har gjort en del fina insatser så här långt och kan vara bland de tre med lite klaff.

Spiken: Xenia GT
Draget: Usain Colt

Skrällar:

RINGO STAR EFFE avd1

ORIONE SPIN avd3

ORAKEL FACE avd4

Dammsugaren:

EVY CAPE


God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 10:16   #2
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Japp - nu kör vi!! Auf der Autobahn. Gårdagens fina 10.00 på Super Ariel satt som en smuck och fordrar firande.

https://www.youtube.com/watch?v=NBCxPc0gZ7g

Dagens främst tittat på DD där Xenia GT och Berkut Boko måste med i första. Kan räcka
med dessa. I andra avd feeling för Gaia Sund och Jennifer. Vet dock ej på rak arm
hurpass snabb ut den jämfört med ex nummer 2

I nuläget alltså 2-4 mot 1-5

(Ty Ohlsson är ju alltid Ohlsson så 5 Evy Cape måste nog med också. läggs till)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Kyodai den 2015-03-08 klockan 11:30.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 11:12   #3
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6211
Standard

Usain colt struken för hälta sist ?
Och motbudet 2 inte startat sen dec
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 11:24   #4
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

kommer chans spika Abaz America
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 11:27   #5
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
kommer chans spika Abaz America
Jag har haft samma tanke, men gör det nog ändå inte då den inte startat sedan i september, och i juni före det. Skulle vilja ha lite intervjuer med Ludde och Johan U. Måste dock lämna in om ett tag då jag ska iväg sedan.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 11:28   #6
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6211
Standard

Jasså, den har inte startat sen sept.2014 , har du hört nått spec.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 11:30   #7
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Jasså, den har inte startat sen sept.2014 , har du hört nått spec.
Nej, har inte hört något.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 11:31   #8
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag har haft samma tanke, men gör det nog ändå inte då den inte startat sedan i september, och i juni före det. Skulle vilja ha lite intervjuer med Ludde och Johan U. Måste dock lämna in om ett tag då jag ska iväg sedan.
Första tanken är bäst
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 11:44   #9
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Så här fick det bli:

1) Spik 4
2) 2,3,4,5
3) Spik 2
4) 3,7,9,13
5) Spik 4
6) 1,2,3,4,5,7,8,9,10
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capone (+1)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 13:13   #10
 
Draxxlers avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 122
Sharp$: 603
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Usain colt struken för hälta sist ?
Och motbudet 2 inte startat sen dec
Stenströmer lät uppåt på 2 Bella on Tour ändå! Kanske klarar den spets och slut?
Draxxler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 13:25   #11
 
Draxxlers avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 122
Sharp$: 603
Standard

Vad säger ni om första avdelningen nu då? Spika favoriten som borde ha bra chans, speciellt om han kommer till ledningen?
Draxxler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 13:36   #12
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Lite att tänka på:

Avd 1

Det snackas om jänkarbike idag på Ringo Star Effe. Håll koll på det för inget atg live experten frågade tränaren om i intervjun nyss.

New Moon Face barfota bak nu-. Väldigt svår häst att räkna på kan lika bra vara överlägsen som usel.

Avd 3

Leader Tom var det jätteskrik på senast med jänkavagn ffg. Funkade inte alls bra och vanlig vagn idag.

Avd 4

Innan man spikar dagens största favorit Love Palema finns två saker som kan göra att man kan fundera på gardering

1. Bike senast. Vanlig vagn idag.
2. Bör vara klar för V75 final genom andraplatsen näst senast.
3. Sitter väl sist från start från det läget. Hur viktigt är detta lopp ?

Avd 5 och 6

Väldigt många intressanta ändringar där hästar som gått broddat nu ska lättas till sommarbalans enligt intervjuerna på spelvärde.se
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 13:38   #13
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Lite att tänka på:

Avd 1

Det snackas om jänkarbike idag på Ringo Star Effe. Håll koll på det för inget atg live experten frågade tränaren om i intervjun nyss.

New Moon Face barfota bak nu-. Väldigt svår häst att räkna på kan lika bra vara överlägsen som usel.

Avd 3

Leader Tom var det jätteskrik på senast med jänkavagn ffg. Funkade inte alls bra och vanlig vagn idag.

Avd 4

Innan man spikar dagens största favorit Love Palema finns två saker som kan göra att man kan fundera på gardering

1. Bike senast. Vanlig vagn idag.
2. Bör vara klar för V75 final genom andraplatsen näst senast.
3. Sitter väl sist från start från det läget. Hur viktigt är detta lopp ?

Avd 5 och 6

Väldigt många intressanta ändringar där hästar som gått broddat nu ska lättas till sommarbalans enligt intervjuerna på spelvärde.se
vilka spikar spelvärd?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 13:39   #14
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 224
Sharp$: 2269
Standard

Låter bra på Little Miss Sunshine 19% 23 för 10 just nu 14.35
Tillman kör i flyt nu för ett år sedan knappt så vann LMS debuten för CEL efter att ha följt passivt med och slagit av dem till slut. Det är tveksamheter på motbuden med bl a Usain Colt som varit struken.
En annan som är vass från start är i lopp V64 5 5 French Call 3,3% med MJA i sulkyn. Micke är bra att hålla igång i spets och hästen skall vara ett allvarligt motbud till stora favoriten (näst mest %) 4 Xenia GT.
Spännande lås i V64 3 med 1 Leader Tom snabbast ut och 8 Orion spin som går starkast till slut. Läget behöver inte vara så tokigt i och med att inga bakspår.
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 13:43   #15
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Vad jag kan se har dom 4 olika systemförslag idag för totalt ca 3500 kr och 2an i avd 6 är spik på allt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td