Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V5 Århus 8/3 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23392-v5-arhus-8-3-a/)

Basse 2015-03-08 08:22

V5 Århus 8/3
 
Gillar danska travet då jag tycker utdelningarna på streckspelen ofta är relativt bra på förhållandevis enkla rader. I går på charlottenlund gav v65 5301kr på raden fav-3e hand-fav-2a hand-3e hand-3e-hand.

Är tidigt ute men här är några funderinger

Avd 1 Borde vara täckt på 4 streck. 1,2,5 & 6.

6 Nicoline Elmegård varnar jag lite extra för då hon ser ut att bli lite bortglömd.
Kollat lite i lopparkivet och tycker hon gjort det bra. Mitt första streck blir nog 5 Tit.

Avd 2 öppet. 2 Rubin blir nog favorit och är bra men jag tänker inte spela utan att ha med 4 Tip top Gardenia som senast han gästade banan vann efter ett fantomupplopp. kolla gärna arkivet från den 5/10. Just nu spelad till bara 4%

Avd 3 Här blir nog 2 Save your Love favorit efter att ha vunnit 3/4 senaste. Dock har motståndet varit enklare. Min klara förstahäst och kanske dagens spik
är 7 Triton Neergård som vann 5 lopp i fjol och fick en perfekt årsdebut för 9 dagar sen. Gick i mål okörd som fastlåst sist. Fick ett fjärdepris och intrycket var minst sagt bra.

Avd 4 Känns vidöppet , helgardering?

Avd 5 Har hittat 2 st som gett fina intryck.
4 William Tinghöj & 6 Tristan Derm. kanske blir ett par till men de vill jag ha med iaf.


Nu måste jag iväg då dottern har 2 handbollsmatcher men återkommer om jag kommer på något mer.

oinkk 2015-03-08 15:40

Jeppe sitter kvar med Triton N.., inte alltid så lätt att räkna på den gode Juel..

Strappa71 2015-03-08 16:25

Kombinationen V5% = 0.75 och Vinnarodds = 19.10 är inte så vanlig!

Iofs krävs det bara 1000 kr för att spela ner från 40->20 ggr.

Spelomgångar med lite mindre omsättning är inte så tokiga att spela i som det låter.

Det finns ju inte alls lika många STORA system som man slåss mot. Däremot är det inte säkert att man får "fullt betalt" på en del svårare rader då inte pottens storlek räcker till för att ge "rätt odds" helt enkelt.

Basse 2015-03-08 17:24

sprack bara på juel, han ville tydligen inte ens försök vinna idag.
Triton klättrade som fastlåst igen....

oinkk 2015-03-08 17:41

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 414465)
sprack bara på juel, han ville tydligen inte ens försök vinna idag.
Triton klättrade som fastlåst igen....

Samma här:sad44:
Tack för dina tankar innan förresten:hattenav:

Voltstart 2015-03-08 18:29

Trist Oinkk och Basse! Kollade in loppet i arkivet nyss och Jeppe var som omväxling inget vidare segersugen. Trav är svårt! Det räcker inte att veta bäst, kuskarna måste vilja vid rätt tillfälle oxå!

_____

Orkar inte öppna en tråd. Satte igång datorn för att kolla in favoriten i näst sista loppet på Sörlandet.

7 Gylden Jenta har visat överkapacitet gentemot motståndet såhär långt. Tänkte följa hästens starter för att se hur långt den kan ta sig genom klasserna. Tränaren har ju en del fina kallisar i stallet, minst sagt!:popcorn:

Basse 2015-03-08 19:08

Voltstart

man ser inte speciellt mycket av loppen på sörlandet

Får väl rygga lite. tog 7 mot 2 4 på tvillingen

Edit : den var ju ganska klar....

oinkk 2015-03-08 19:12

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 414467)
Trist Oinkk och Basse! Kollade in loppet i arkivet nyss och Jeppe var som omväxling inget vidare segersugen. Trav är svårt! Det räcker inte att veta bäst, kuskarna måste vilja vid rätt tillfälle oxå!

_____

Orkar inte öppna en tråd. Satte igång datorn för att kolla in favoriten i näst sista loppet på Sörlandet.

7 Gylden Jenta har visat överkapacitet gentemot motståndet såhär långt. Tänkte följa hästens starter för att se hur långt den kan ta sig genom klasserna. Tränaren har ju en del fina kallisar i stallet, minst sagt!:popcorn:

Riktigt fin häst det där:claps: Ja det jag såg i dimman;)

Voltstart 2015-03-08 19:17

Citat:

Ursprungligen postat av oinkk (Inlägg 414476)
Riktigt fin häst det där:claps:

Tjomsland sade ju att Lesja Kongen får ses som en något begränsad sort, när den precis lämnat för svensk träning!
Den killen har krav på kallbloden. Jo,hästen behöver bättre motstånd!:claps:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved