Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-08, 08:22   #1
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

V5 Århus 8/3


Gillar danska travet då jag tycker utdelningarna på streckspelen ofta är relativt bra på förhållandevis enkla rader. I går på charlottenlund gav v65 5301kr på raden fav-3e hand-fav-2a hand-3e hand-3e-hand.

Är tidigt ute men här är några funderinger

Avd 1 Borde vara täckt på 4 streck. 1,2,5 & 6.

6 Nicoline Elmegård varnar jag lite extra för då hon ser ut att bli lite bortglömd.
Kollat lite i lopparkivet och tycker hon gjort det bra. Mitt första streck blir nog 5 Tit.

Avd 2 öppet. 2 Rubin blir nog favorit och är bra men jag tänker inte spela utan att ha med 4 Tip top Gardenia som senast han gästade banan vann efter ett fantomupplopp. kolla gärna arkivet från den 5/10. Just nu spelad till bara 4%

Avd 3 Här blir nog 2 Save your Love favorit efter att ha vunnit 3/4 senaste. Dock har motståndet varit enklare. Min klara förstahäst och kanske dagens spik
är 7 Triton Neergård som vann 5 lopp i fjol och fick en perfekt årsdebut för 9 dagar sen. Gick i mål okörd som fastlåst sist. Fick ett fjärdepris och intrycket var minst sagt bra.

Avd 4 Känns vidöppet , helgardering?

Avd 5 Har hittat 2 st som gett fina intryck.
4 William Tinghöj & 6 Tristan Derm. kanske blir ett par till men de vill jag ha med iaf.


Nu måste jag iväg då dottern har 2 handbollsmatcher men återkommer om jag kommer på något mer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
affe56 (+7), oinkk (+5)

Senast redigerad av Basse den 2015-03-08 klockan 13:18.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 15:40   #2
 
oinkks avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 575
Sharp$: 1019
Standard

Jeppe sitter kvar med Triton N.., inte alltid så lätt att räkna på den gode Juel..
oinkk är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 16:25   #3
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2400
Standard

Kombinationen V5% = 0.75 och Vinnarodds = 19.10 är inte så vanlig!

Iofs krävs det bara 1000 kr för att spela ner från 40->20 ggr.

Spelomgångar med lite mindre omsättning är inte så tokiga att spela i som det låter.

Det finns ju inte alls lika många STORA system som man slåss mot. Däremot är det inte säkert att man får "fullt betalt" på en del svårare rader då inte pottens storlek räcker till för att ge "rätt odds" helt enkelt.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 17:24   #4
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

sprack bara på juel, han ville tydligen inte ens försök vinna idag.
Triton klättrade som fastlåst igen....
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 17:41   #5
 
oinkks avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 575
Sharp$: 1019
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
sprack bara på juel, han ville tydligen inte ens försök vinna idag.
Triton klättrade som fastlåst igen....
Samma här
Tack för dina tankar innan förresten
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
oinkk är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 18:29   #6
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Trist Oinkk och Basse! Kollade in loppet i arkivet nyss och Jeppe var som omväxling inget vidare segersugen. Trav är svårt! Det räcker inte att veta bäst, kuskarna måste vilja vid rätt tillfälle oxå!

_____

Orkar inte öppna en tråd. Satte igång datorn för att kolla in favoriten i näst sista loppet på Sörlandet.

7 Gylden Jenta har visat överkapacitet gentemot motståndet såhär långt. Tänkte följa hästens starter för att se hur långt den kan ta sig genom klasserna. Tränaren har ju en del fina kallisar i stallet, minst sagt!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 19:08   #7
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Voltstart

man ser inte speciellt mycket av loppen på sörlandet

Får väl rygga lite. tog 7 mot 2 4 på tvillingen

Edit : den var ju ganska klar....

Senast redigerad av Basse den 2015-03-08 klockan 19:13.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 19:12   #8
 
oinkks avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 575
Sharp$: 1019
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Trist Oinkk och Basse! Kollade in loppet i arkivet nyss och Jeppe var som omväxling inget vidare segersugen. Trav är svårt! Det räcker inte att veta bäst, kuskarna måste vilja vid rätt tillfälle oxå!

_____

Orkar inte öppna en tråd. Satte igång datorn för att kolla in favoriten i näst sista loppet på Sörlandet.

7 Gylden Jenta har visat överkapacitet gentemot motståndet såhär långt. Tänkte följa hästens starter för att se hur långt den kan ta sig genom klasserna. Tränaren har ju en del fina kallisar i stallet, minst sagt!
Riktigt fin häst det där Ja det jag såg i dimman

Senast redigerad av oinkk den 2015-03-08 klockan 19:14.
oinkk är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 19:17   #9
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oinkk Visa inlägg
Riktigt fin häst det där
Tjomsland sade ju att Lesja Kongen får ses som en något begränsad sort, när den precis lämnat för svensk träning!
Den killen har krav på kallbloden. Jo,hästen behöver bättre motstånd!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td