![]() |
Citat:
|
Stefan Persson är helt underbar!
Ni som missat detta inslag när han verkligen bjuder på sig själv, kika!! Supermodell ♥ https://www.youtube.com/watch?v=uxFN...ature=youtu.be |
I nästa 5 Valnes D. SOS ...4 % ...??kom igen..(tacksamt)
(Har 5,7,9,11 på V75) 5-9-11 på en liten TV (X10:-) Lycka Till! mvh , L |
Citat:
Trodde det var mitt internet, börja mixtra med routern, men är ju bara inne på sharps, så det är den som är förklaringen :cheers: |
Fortsatt vinnarspelande på Candor Hall, igår nere i 4.60 och nu 7.90 mot brakfavoritens 1.50.
|
Kul att vi fick veta nu att Mellby ska gå med rycktussar...:rolleyes:
|
kom igen nu banskötarn sätt dit belong life!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
BJÖÖÖÖÖÖÖRRRN!!!!!!!!!! :clap::claps::cheers:
Fan vad jag älskar den mannen!!!! |
Fin spik Royal! 22% på en favoritspik är helt ok ☺
|
Citat:
|
Hoppas på Gooooooooooooop igen då(fick in Candor H. som reserv när 5:an blev struken 2%...
|
Citat:
Gillade också när Peter vaxa benen.. "Jag njuter" |
Citat:
|
Jag streckade alla 11 och fick med favoriten, som Björn själv spikade i Björnkollen.:sad44:
|
Goop är helt magisk idag.
Tänk om han skulle tvåla till Inken med Candor Hall nu... Enda jag är orolig för nu är lärlingsloppet där jag bara har 2 hästar, 5-9 |
dags för riff kronors att sätta digital ink på plats. riffen smällfin i värmning o ute på rätt distans nu
|
Det vill jag se först innan jag tror att det är möjligt.....
|
Reserver
Citat:
|
SAAATTAAAAN det var nära att gå vägen... Björn är fan kung
|
Grattis Norge. Nu finns det inte mycket som talar för att det inte skickas en massa jackpotmiljoner dit nästa helg.
|
Varför släppte Veijo? Var hästen helt slut? :no:
|
Citat:
|
Dencos hästar måste ju vara totalt i oordning. Snacka om att Veijo hade segern i räckhåll annars...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
hej nån vet nåt om cert nr 4 i dd2?
|
Citat:
|
Helt underbar uppställning i programmet idag, Patrik och Per Skoglund, Stig H, Jocke J och Malmroth, finns absolut ingen man kan reta sig på idag. Det skulle va Kajsa Gustavsson i så fall, hon är riktigt kass, men när hennes inslag kommer så går man o pissar eller hämtar en kall öl till....så är det problemet löst :)
|
Citat:
Du lyckades hitta en liten minipysning ;) :cheers: |
det osar körning här. provar zätebuben som borde kunna slinka ner fint i banan
|
Vilken jävla pissfavoritomgång.
Bergsåker förra helgen var 1100 gånger bättre trots att alla gnäller på norrlandstravet. Inte ens i det här jävla pissloppet kunde favoriten torska. |
vem kom tvåa?
|
Spelmässigt tråkig omgång men fina hästar och prestationer väger upp det ♥
|
Citat:
|