![]() |
Citat:
|
snyggt dooby
|
JAAAAAAAAAAAAA!!! TACKARRRRR!!!
Onödigt kall men klar!! |
SNYGGT Doob !:thumbup:
|
Fy fan vilket stim du är inne i Doob!!
Verkligen värd efter svackan!! Nu är det dags börja rygga dig igen ;) Fy fan vad snygga spikar du hamrar in! |
Citat:
Lirade du Thorn Bird som vinnare också eller nej? ;) |
Håller helt med Icewinner alltså!! Shit vad man borde rygga dig Doob ;)
|
Citat:
|
Citat:
Själv är man för tillfället iskall och vågar fan knappt spela, än mindre yppa ett ord för vad man än går på så är det stolpe, stolpe, grästuva ut... |
Citat:
|
Tack Doob
Registrerat spel
Datum: Måndag 2015-03-09 Bana: Färjestad, omg. 7 Lopp: 2 Spelform: Vinnare Hästar: 12 Thorn Bird Vadet gäller startnummer 1 x 1 000,00 kr Totalt: 1 000,00 kr Kvittonummer: 2908 38F4 1496 1305 |
och ja... jag hade spikat Jakobsson :whistling:
|
Citat:
|
Citat:
Vet inte hur många gånger jag lagt en V64, åker i första, kompletterar med en V4 och tar bort en häst från min V64, då åker jag på V4an på den hästen.. Sen utspelar sig samma inför DDn ;) Det känns liksom bara som man inte kan vinna! Men det vänder för oss med en vacker dag :KO: Det nya uttrycket: Det gäller att hitta Doobformen! |
Stort tack doob!
Registrerat spel Datum: Måndag 2015-03-09 Bana: Färjestad, omg. 7 Lopp: 2 Spelform: Tvilling Hästar: 6, 12 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 30,00 kr Totalt: 30,00 kr Kvittonummer: EF44 18D0 34B4 9545 Utbetalt: 594,00 kr |