Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-09, 09:09   #1
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

v4 Färjestad 9/3


efter kort genomgång:

avd1 10 MT James är väl bästa hästen men återkommer efter vila och känns därmed som ett osäkert kort,

7 Open House är väl spetsfavorit och kommer med färsk form. Tycker den agerar osäkert i starten vid laddning ibland. Borde ha bra chans att leda runt om vid felfri avgång.

6 Antagonista var allt annat än startsnabb 15/2 från samma läge men gick desto bättre sista halvan av loppet.

Borde räcka med dessa, känns som fördel 7.

Avd 2 1 Silversara missgynnas av läget då hon inte kan hålla upp ledningen, avslutar ofta rejält.

10 Eugene diamond känns bäst i fältet och kommer från en bra insats. Är väl knappast gynnad av utgångsläget.

6 Made for bowl är min spetsfavorit. Brukar starta bra men är tveksam till om den är häst nog att hålla hela vägen. räknas på läget
.
7 Teyla är också ganska snabb i starten och kanske kan lura 6 på ledningen,chans om spets.

Borde räcka med dessa då övriga känns som platsaspiranter.

Avd 3 Lågklassigt och har inte hittat någonting jag fastnat för än. Skräll?

Avd 4 10 Melker är väl klassen i gänget. Förstahäst. fint läge men var nästan 2 mån sen senaste starten.

9 Sivertsson var rejäl senast den gästade banan och avgjorde på ett ra sätt 27/12. Även han har fått vila 6 veckor så lite osäker på formen där med.
3 King Zeus som referenterna ibland kallar seus., har väl klart bättre läge här och ett lopp i kroppen. Tar ofta pallplatsen men jag är inte så jätteimponerad av den. Kan rinna undan om dom 2 favoriterna saknar lite formmässigt men normalt sett inte.

Svårt att hitta någon mer men skulle gärna lägga till någon till då det finns lite osäkerhetsfaktorer på alla de 3 mest spelade. avvaktar med spänning skoinformationen.

Senast redigerad av Basse den 2015-03-09 klockan 09:38.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-09, 09:58   #2
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

4 Fridhems på Linjen får bli skrälldrag i första.

Han avlutade mycket bra senast i ett lopp som Seven Jersey vann. I ett scenario där 7 Onhold leder med Fridhems i rygg ledaren och en gasglad åke Lindblom sätter fart på loppet i dödens. har Linus klart bättre chans att segra än 6% som han är spelad till.
Gör han om senaste avlutningen och med lucka i sista sväng blir han farlig över upploppet. Många OM här men känns iaf klart intressant om under 10% streckad.

Senast redigerad av Basse den 2015-03-09 klockan 10:04.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-09, 09:59   #3
 
Draxxlers avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 122
Sharp$: 603
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
efter kort genomgång:

avd1 10 MT James är väl bästa hästen men återkommer efter vila och känns därmed som ett osäkert kort,

7 Open House är väl spetsfavorit och kommer med färsk form. Tycker den agerar osäkert i starten vid laddning ibland. Borde ha bra chans att leda runt om vid felfri avgång.

6 Antagonista var allt annat än startsnabb 15/2 från samma läge men gick desto bättre sista halvan av loppet.

Borde räcka med dessa, känns som fördel 7.

Avd 2 1 Silversara missgynnas av läget då hon inte kan hålla upp ledningen, avslutar ofta rejält.

10 Eugene diamond känns bäst i fältet och kommer från en bra insats. Är väl knappast gynnad av utgångsläget.

6 Made for bowl är min spetsfavorit. Brukar starta bra men är tveksam till om den är häst nog att hålla hela vägen. räknas på läget
.
7 Teyla är också ganska snabb i starten och kanske kan lura 6 på ledningen,chans om spets.

Borde räcka med dessa då övriga känns som platsaspiranter.

Avd 3 Lågklassigt och har inte hittat någonting jag fastnat för än. Skräll?

Avd 4 10 Melker är väl klassen i gänget. Förstahäst. fint läge men var nästan 2 mån sen senaste starten.

9 Sivertsson var rejäl senast den gästade banan och avgjorde på ett ra sätt 27/12. Även han har fått vila 6 veckor så lite osäker på formen där med.
3 King Zeus som referenterna ibland kallar seus., har väl klart bättre läge här och ett lopp i kroppen. Tar ofta pallplatsen men jag är inte så jätteimponerad av den. Kan rinna undan om dom 2 favoriterna saknar lite formmässigt men normalt sett inte.

Svårt att hitta någon mer men skulle gärna lägga till någon till då det finns lite osäkerhetsfaktorer på alla de 3 mest spelade. avvaktar med spänning skoinformationen.
Efter att ha kollat igenom loppen lite kortfattat bara så tror jag på bra chans för

7 Open House 20 % i V4-1
7 Teyla 14 % i V4-2
2 Best Beji 33 % i V4-3
10 G.G's Secretdream 17 % i V4-3
10 Melker 50 % i V4-4

Känns dock som att 7 Teyla och 10 Melker borde garderas... Men inte hittat vilka hästar än dock.. Men om Melker bara har någorlunda form borde ju han ha bra chans i V4-avslutningen från springspår på tillägg.. Vet någon om Melker kan öppna hyggligt därifrån?
Draxxler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-09, 10:00   #4
 
Draxxlers avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 122
Sharp$: 603
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
4 Fridhem på Linjen får bli skrälldrag i första.

Han avlutade mycket bra senast i ett lopp som Seven Jersey vann. I ett scenario där 7 Onhold leder med Linus i rygg ledaren och en gasglad åke Lindblom sätter fart på loppet i dödens. har Linus klart bättre chans att segra än 6% som han är spelad till.
Gör han om senaste avlutningen och med lucka i sista sväng blir han farlig över upploppet. Många OM här men känns iaf klart intressant om under 10% streckad.
Håller med! B.R.O idag dessutom ser jag
Draxxler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-09, 10:05   #5
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Vilken är bästa spiken ??
Jag kommer chans spika M.T. James
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-09, 10:10   #6
 
Brains avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 276
Sharp$: 1198
Standard

__________________
Statistik vinner i längden...

Senast redigerad av Brain den 2015-03-09 klockan 10:12.
Brain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-09, 10:11   #7
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37784
Standard

1) 4,7,10 - Litar inte på favoriten i årsdebut.
2) Alla
3) Spik 7 - Fyra som kan vinna så jag tar en chans.
4) Spik 10 - Omgångens på förhand bästa spik.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-09, 10:27   #8
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Om någon garderar i sista avdelningen, så vill jag framhålla 13 Steptoe.
Ett objekt jag alltid gillat att lira. Vid bra dagar brukar hästen leverera imponerande spurter.
Varför kanske just idag?
Jo, läste på Travnet, som håller med tränarintervjuer, att hästen numera ska starta på 4 friska ben. Med tanke på hur hästen varit som bäst tidigare, känns det högintressant vid 2%.

Tidig vet jag ej, men det roligaste jag finner i startlistan för egen del.

Red:
Ser att tipskillen på Travnet rankade min skrällidé 1:a en minut innan mitt inlägg här.
Det visar åtminstone att fler än jag tror på rimlig platschans. Det är ju vid 2% de ska testas vid gardering eller aldrig, typ.

Senast redigerad av Voltstart den 2015-03-09 klockan 10:59.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-09, 10:30   #9
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

svar till Draxxler:

Melker öppnade bra 9/12 från spår6 på tillägg. inte otroligt fort men tillräckligt fort för att skaffa sig bra position. alltså - kan öppna ganska bra.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-09, 10:31   #10
 
Draxxlers avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 122
Sharp$: 603
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
svar till Draxxler:

Melker öppnade bra 9/12 från spår6 på tillägg. inte otroligt fort men tillräckligt fort för att skaffa sig bra position. alltså - kan öppna ganska bra.
Härligt! Då borde den ha bra chans från sitt tilläggsspår
Draxxler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-09, 10:32   #11
 
Draxxlers avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 122
Sharp$: 603
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Om någon garderar i sista avdelningen, så vill jag framhålla 13 Steptoe.
Ett objekt jag alltid gillat att lira. Vid bra dagar brukar hästen leverera imponerande spurter.
Varför kanske just idag?
Jo, läste på Travnet, som håller med tränarintervjuer, att hästen numera ska starta på 4 friska ben. Med tanke på hur hästen varit som bäst tidigare, känns det högintressant vid 2%.

Tidig vet jag ej, men det roligaste jag finner i startlistan för egen del.
Låter intressant! Men tror den får det svårt efter långt uppehåll och svårt/dåligt spår...
Draxxler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-09, 10:46   #12
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Hög kapacitet och värde på spiken i andra! Barfota runt om direkt skvallrar om förväntningar! Felfri och någorlunda i form ska den skolös vara överlägsen packet!

Registrerat spel

Datum: Måndag 2015-03-09
Bana: Färjestad, omg. 7
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 2, 4, 6, 7, 10 (1)
2 12 Thorn Bird (10)
3 1, 2, 5, 6, 7, 9, 10 (8)
4 1, 3, 5, 8, 9, 10, 13 (10)

Vadet gäller startnummer

245 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 490,00 kr

Kvittonummer: AD2A 1E98 XXXX XXXX
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-09, 10:56   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 128
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Hög kapacitet och värde på spiken i andra! Barfota runt om direkt skvallrar om förväntningar! Felfri och någorlunda i form ska den skolös vara överlägsen packet!



Registrerat spel



Datum: Måndag 2015-03-09

Bana: Färjestad, omg. 7

Spelform: V4



Avd Ordinarie hästar (Res.)

1 2, 4, 6, 7, 10 (1)

2 12 Thorn Bird (10)

3 1, 2, 5, 6, 7, 9, 10 (8)

4 1, 3, 5, 8, 9, 10, 13 (10)



Vadet gäller startnummer



245 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 490,00 kr



Kvittonummer: AD2A 1E98 XXXX XXXX

Formkusk i sulkyn också. Blir spik på LD för min del.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-09, 11:04   #14
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Spikar själv Open House tycker det känns vidöppet bakom

i avd2. låter man mycket nöjda med EUGENIE DIAMOND och den kan vinna detta men tråkigt %. Spelar med denne på LD. Nora Girl tar väl spetss och körs där>? Penyton har en formkusk i vagnen..

avd3. Why Not my seasson gillas, även 6-8 plockas med av farten.. Roliga ld odds..

avd4, tre skrällar sätter färg på loppet, det får bli 3-5-8 :=)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-09, 11:08   #15
 
Draxxlers avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 122
Sharp$: 603
Standard

V4-1: 7, 10
V4-2: 7 Teyla
V4-3: 2,10
V4-4: 10 Melker

4 rader x 2 system x 2 kr i radinsats = 16kr


Kör bara ett litet system idag då jag inte fått någon riktigt skön känsla idag. Men man vill ju ändå vara med
Draxxler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td